AYLIN
-Esti gata?
-Ti-am zis ca vin in cinci minute! Unde te grăbești asa? Se mai uita o data la mine si iese din baie. Ce Doamne iarta-ma l-o fi apucat? Toata ziua a fost agitat si oboseam doar uitandu-ma la el. La un moment dat am decis sa-l las sa faca ce vrea si m-am dus sa fac câteva cumpărături. Ma mai uit pentu ultima dată în oglindă și ies din baie, luandu-mi telefonul de pe masa.
-Putem pleca? Am întârziat!
- Imi poti spune si mie ce se intampla? L-am intrebat cand am iesit din camera. M-a luat de mână și abia in lift mi-a răspuns la întrebare.
-Este o surpriză. Simțeam că este emoționat dar de ce? Pentru ca ma scoate la o cină romantică? Ceva e ciudat. Abia acum am observat cat de bine ii sta cu cămașa asta pe el. Îmbrăcat într-o pereche de blugi si cu o cămașă casual înflorata, arăta perfect.
-Iubitule de ce esti asa agitat? M-ai adus la Turnul Eiffel, nu e ca si cum nu l-am mai văzut până acum! Si ii zâmbesc cat de dulce pot. Observ ca s-a mai detensionat si mi-a zâmbit și el inapoi.
-Iubito, nu te-am adus sa vezi doar turnul ci sa luam cina la ultimul etaj. Haide, vom pierde apusul! Pentru o cină e asa emoționat? Eu nu mai inteleg nimic!
Ajunși în varf rămân pur si simplu socata la cat de frumos erau aranjate toate. Un violonist canta o romanță frumoasa in surdină si tot ceea ce era acolo se îmbina perfect cu soarele care usor-usor apunea. Cand a avut timp de toate astea?
-E....minunat! Totul e superb!
-Mă bucur ca iti place. Cu toate că ieri ai reusit sa ma enervezi la maximum, meriți tot ce este mai frumos. M-a sărutat dulce si m-a strâns în brațe.
-Putem sa mâncăm? Mi-e foame! A început să râdă și m-a condus la masa.
-Cand ai avut timp sa faci toate astea? Il intreb si iau o gura din pastele mele prefetate. Doamne, sunt delicioase!
-Sunetul ala scoti doar atunci cand facem dragoste! Mi-am deschid ochii si am inceput sa rad la fata lui socata.
- Nu mi-am dat seama ca am scos vreun sunet. Sunt mult prea bune pastele astea.
-Stiu, doar sunt preferatele tale! Imi face cu ochiul si pentru cateva secunde m-am lăsat purtata de muzică. Din totdeauna mi-a plăcut muzica clasica.
-Văd că te-ai gandit si la muzica. Nu ai fost niciodata asa romantic.
-Stiu cat de mult iti place muzica clasica si m-am gandit la cina asta inca de cand am plecat de acasa. Trebuie sa ne relaxam cumva si sa uitam de toata nebunia de acasa.
-Mai avem două zile. Nu-mi strica bucuria.
-Nici nu intenționez să fac asta. Se ridică de pe scaun si vine langa mine. Imi acorzi acest dans, domnișoară Cooper?
-Desigur, domnule White! M-a luat de mână și m-a condus in mijloc, punandu-si mâinile pe talia mea.
- Nu m-as fi gandit niciodata ca voi dansa in varful turnului Eiffel.
-Pentru toate exista un nou început,iubito! Iar tu, meriti orice. Mi-am pus capul pe umarul lui si i-am inspirat parfumul.
-As vrea ca toata viata mea sa fie asa. Sa ma tii in brate si nimic altceva sa nu ne deranjeze.
-O să încerc să fac tot posibilul sa nu mai fii in pericol.
-Te iubesc, Christopher!
- Si eu, Aylin! I-am simțit buzele pe fruntea mea si am închis ochii bucurandu-ma de senzația plăcută.
CITEȘTI
Lovitura Mortala
Teen FictionEa-tipul de femeie care s-a realizat în carieră mai mult decât visase vreodata. Ceea ce ii lipseste este împlinirea pe plan personal. O femeie dură și rece, cu o personalitate puternică. Oare va găsi liniștea care îi va potoli furtuna? El-tipul de...