-Mami, trezeste-te! Clara a inceput sa sara în pat, trezindu-ma din somnul adânc. Cata energie poate avea un copil? Cateodata obosesc doar uitandu-ma la ea.
-Vreau sa dorm. Hai sa dormim Clara. De ce te-ai trezit asa devreme? S-a pus lângă mine și se uita în ochii mei.
-Esti frumoasa mami! si mi-a dat un pupic pe obraz.
Clara ne luminează de 4 ani viețile si fiecare clipa cu ea este o adevărată aventura. Este copia lui Cristopher în miniatura, deși el îmi spune ca singurul lucru care l-a luat de la mine este doar atitudinea, uneori dandu-i dreptate. M-am uitat la ceas și am facut ochii mari.
-Doamne Clara, e cinci dimineața.
-Stiu, mami. Dar nu mai pot sa dorm. Oftează si se ghemuieste la mine in brate.
-Ce s-a intamplat printesa? Ai facut ceva si eu nu trebuie sa aflu?
-De data asta nu am facut nimic. Chiar am fost cuminte.
-Pai si atunci? S-a întors cu fata la mine și m-a privit cu ochii ei mici.
-Mi-e dor de tati.
-Clara... Tati o sa vina, dar are treaba. Am mai vorbit despre asta.
-Tie nu iti este dor de el?
-Enorm, dar pentru noi muncește. Ca sa nu ne lipsească nimic.
-Si tu muncești dar nu trebuie sa pleci.
-Nu plec pentru ca serviciul meu nu necesita deplasarea mea în alte orașe sau tari. Exista multe domenii unde poți lucra.
-Eu vreau sa ma fac polițistă. Spune mandra iar eu zâmbesc.
-De ce vrei sa te faci polițistă? Este o meserie periculoasa.
-Nu stiu, pur și simplu asta vreau sa fac.
-Bine, domnisoara politista. Acum, daca tot ne-am trezit, hai sa luam micul de jun. Incep sa o gadil iar rasul ei cristalin se aude în toată casa. Cat de mult ador momentele cu ea.
* * *
-Ce ai de gând sa faci în aceasta situație?Ma întreabă Carlos, desi cred ca știe răspunsul la întrebare.
-Da-l afara, simplu. Este al doilea avertisment si plus, am pierdut deja destui clienți. Pentru aceasta firma, contează orice client iar dacă el nu este în stare sa-i păstreze, nu are ce cauta aici.
-De ce nu-l dai tu afara?
-Pentru ca in acest moment energia mea este canalizata pe lucruri mai importante. Si în plus, de ce m-as enerva?
-Esti însărcinată. Deduce Carlos si imi zâmbește.
-Ce? Nu. Si incep sa rad. Sau....poate?
-Esti. Si se bucura mai ceva ca un copil.
-De ce te bucuri asa de tare? Parca ti-ar fi zis Olivia ca e însărcinată. Doamne, ce-am spus? Trebuia sa rămână secret. Încerc sa maschez momentul si sper din tot sufletul sa nu fi sesizat ezitarea din voce.
-Ma bucur pentru ca am reușit sa ghicesc. Cristopher cred ca e în culmea fericirii.
-Inca nu știe. În câteva zile vine acasă și ii voi spune atunci.
-Cine va mai înțelege pe voi femeile? Își da ochii peste cap și iese din birou.
Sincer, primul lucru pe care am vrut sa-l fac cand am aflat a fost sa-l sun. Dar știu ca a plecat în Franța pentru un contract important si nu voiam sa-l vad a doua zi acasa. Trebuia sa se concentreze iar sarcina mea ar fi dat totul peste cap. Mi-am oprit ochii pe prima poza facuta împreună care si după atâția ani o mai am pe birou. Am trecut prin multe împreună si fiecare zi ma face sa îl iubesc și mai mult.
CITEȘTI
Lovitura Mortala
Fiksi RemajaEa-tipul de femeie care s-a realizat în carieră mai mult decât visase vreodata. Ceea ce ii lipseste este împlinirea pe plan personal. O femeie dură și rece, cu o personalitate puternică. Oare va găsi liniștea care îi va potoli furtuna? El-tipul de...