Capitolul 3

10.1K 381 12
                                    

AYLIN

Telefonul meu a sunat toata dimineata ca la dispecerat. Va trebui sa dau pe cineva afara din firma asta. L-am rugat pe Will, sa preia el toata treaba mea pentru o saptamana dar se pare ca a fost prea mult pentru el. Clienții cei mai importanți mi-au adresat multe reclamații cum ca proiectele nu au fost aduse la timp. Si ii inteleg. Stăteam cu fata in laptop, concentrată cand pe usa intra Will.

-Esti concediat. I-am spus fără să imi ridic privirea din laptop.

- Ce? Ce-ati spus? Acum o face si pe-a prostul. Oare de ce l-am angajat în firma mea?

- Nu ma face sa repet a doua oara! Vrei sa iti enumăr greșelile pe care le-ai facut cat am lipsit? Te-am lăsat în locul meu pentru ca aveam incredere in tine iar tu ce ai facut? Dacă nu m-as fi întors astăzi la munca am fi pierdut cei mai importanți clienti. Acum, nu-mi mai lua din timp si iesi afara din clădire.

- Nu poti face asa ceva!

- Vrei sa vezi ca pot? Am apăsat pe butonul interfonului si am spus: Urgent la mine in birou. In cateva secunde, doi bodyguarzi au intrat pe usa si așteptau comanda mea. Luati-l  si asigurati-va ca nu va mai calca în această clădire niciodată. Cei doi au facut ce i-am rugat si am putut să imi continui liniștită proiectele. Stiu ca sunt rea dar nu am nevoie de oameni incompetenți in firma mea.

-Aylin?

-Da Nancy. S-a întâmplat ceva?

-Cineva este aici si vrea sa va vada! Nu am mai apucat sa intreb cine,ca Nancy a si iesit din birou. M-am ridicat de pe scaun si nu mi-a venit a crede cine se afla in fata mea.

-Carlos? Ce cauti tu aici? Pur si simplu am rămas socata. Carlos este prietenul meu cel mai bun din copilărie. Si pentru cativa ani a fost mana mea dreaptă în această firmă. De cand a plecat înapoi în Spania nu am mai putut găsi un om la fel de bun ca el.

-Holla mi novia! Cómo estás?(Buna prietena mea! Ce mai faci?) I-am sărit în brațe și am inceput amândoi sa râdem.

-Te rog, ia loc! Ce cauti aici?

-Imi era dor de tine. Se pare ca accentul lui a rămas la fel. Incepe sa imi fie dor de Spania.

-Puteai sa ma suni. Nu trebuia sa bati atata drum pentru mine.

-Tu meriți orice, mi hermosa!

- Ai venit tu cu un scop la mine. Spune-mi cu ce te pot ajuta.

- Vreau sa vin inapoi in firma, vreau sa fiu din nou mana ta dreaptă.

-Dar de ce Carlos? In Spania nu merg bine lucrurile?

-Ba da doar ca m-am hotarat sa ma mut definitiv aici. Si atunci mi-am dat seama despre ce este vorba.

-Cum o cheamă? S-a uitat putin ciudat la mine dar pe urma si-a dat seama despre ce vorbesc.

-Olivia. M-am uitat in ochii lui si am putut observa ca el chiar o iubește pe această fata si ar face si imposibilul ca ea sa fie fericită.

-Pai atunci, bine ai revenit. Biroul tau te asteapta! Tocmai ce l-am dat afară pe cel care iti ținea locul. Sper ca mi-o vei prezenta pe noua ta iubita.

-Logodnica vrei sa spui. Pur si simplu am rămas socata. Cel mai bun prieten al meu se însoară!

-Te vorbesti serios? Felicitări Carlos! Nu uita ce mi-ai promis cand eram mici! Eu voi fi domnișoara principală de onoare. A început să râdă și s-a uitat la mine.

- Daca imi aduc mai bine aminte ti-am promis ca imi vei fi mireasa. Tin minte si acum cum m-a cerut la vârsta de 6 ani. Cu toate că am crescut impreuna si pana cand am terminat liceul am fost de nedespărțit, niciodată nu ne-am putut gândi ca noi doi sa fim impreuna. A fost si este ca un al doilea frate pentru mine.

-Maine seara te asteptam pe la noi. Olivia abia așteaptă să te cunoasca.

-I-ai spus de mine?

-Mama ta i-a arătat întreg albumul cu noi.

- Nu din nou! I-a aratat si pozele cu noi doi la doi ani,nude?

- Tot. Nu i-a ratat nicio poza!

-Saraca Olivia! Cred ca a rămas cu traume.

- Sa stii ca i-a plăcut de mama ta si chiar mi-a cerut să o mai aduc.

-E bine ca nu a ingrozit-o de tot. Am zâmbit și toate amintirile de cand eram mici mi-au trecut prin fata ochilor.

-Dar tu? Ai pe cineva in viata ta?

-Nimeni. Sunt singura si cred ca e mai bine. Poate e un semn.

- De ce zici asta? Cu Nicholas ai mai vorbit?

-Dupa tot ce mi-a facut crezi ca l-am mai cautat? El a încercat să mai vorbeasca cu mine până l-am reclamat la poliție că hartuieste si m-a lăsat în pace. Stii foarte bine ce s-a întâmplat.

-Dat Christopher White? Cand i-am auzit numele inima mea a început să bată si mai tare.

-De unde stii despre el? Si cred ca in momentul asta eram rosie in obraji.

-Pai am luat si eu un ziar din aeroport si pe prima pagina scria despre accidentul tau cu Nicholas,cum te-a atacat si Christopher White te-a salvat. Iar după cum ai reacționat la numele lui tind sa cred ca iti cam place de el. M-am așezat pe scaun si am oftat.

- Nu asta e problema cea mare si aceea ca m-am îndrăgostit de el. Nu mi-l poate scoate din cap. Îl visez noapte de noapte.

-Mi pequeño se enamoró!(Micuța mea s-a îndrăgostit!)

-Nici cand eram in liceu nu am fost asa de îndrăgostită.

-Da-i mesaj. Poate si el simte ceva pentru tine. Mi-am lăsat capul jos si am oftat. Eu am plecat,Olivia nu stie ca am venit asa ca ma duc sa ii fac o surpriză. Mâine de la cat trebuie sa vin?

- Eu încep programul la șapte, tu poti veni de la opt. Si o s-o rog pe Nancy sa puna o ședință de la ora 11 ca sa te prezint întreg personalului. S-a ridicat si m-a luat in brate asa cum o făcea cand eram mici.

-Multumesc Aylin! Întotdeauna am stiut ca vei fi aici pentru mine! M-a pupat pe frunte si a iesit din birou. Chiar ma bucur ca s-a întors înapoi. Aveam nevoie de el.

După scurt timp, Nancy intra din nou in birou. Am asteptat sa imi spuna ce are de spus dar pur si simplu stătea si se uita la mine.

- Ce s-a intamplat Nancy?

-Domnul Christopher White este aici! Am înghițit în sec iar pulsul meu sigur a ajuns la 200. Oare de ce a venit tocmai acum?

Sper sa va placa! Scuzati eventualele greseli!  Kisses!❤❤🤗

Lovitura MortalaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum