Capitolul 32

2.7K 138 8
                                    

AYLIN

Presa asta nu mai are si alt subiect de barfa? Deja sunt două săptămâni de când am venit din mica noastra vacanță iar a doua zi deja toata presa vuia de logodna noastra iar de atunci sunt asaltată de reporteri si fotografi la tot pasul. Intru cu greu in clădirea de birouri ajutată de cativa bodyguarzi.

-Nici acum nu s-au potolit? Ma intreaba Nancy îngrijorată.

-Se pare ca nu. M-au urmărit de acasa si pana aici.

-Ce mai vor? Intru in biroul meu, imi las jacheta in cuier si ofez asezandu-ma pe scaun.

- Nu stiu. Adică stiu fiecare detaliu al logodnei noastre. Nu inteleg ce mai vor de la mine.

-Christopher ce zice?

-Christopher stie ca toate astea au încetat. Dacă i-aș spune, în momentul asta ar sta o matahala fix langa mine si crede-ma, imi place foarte mult spațiul meu personal. Incepem amândouă sa radem si imi imaginez cum ar fi daca s-ar intampla asta. Cred ca as incerca sa scap de el cel mai sigur.

-Ce am in program astăzi? O intreb deschizandu-mi laptop-ul.

- La ora 14 ai o întâlnire cu domnul Whi....domnul Jordan pentru schita unei case. Va asteapta in Kips Bay ca sa vezi  terenul si sa iti faci o idee.

-Ce se intampla cu tine Nancy? Nu iti sta in fire sa pocesti numele clienților.

-Sunt doar puțin obosită, scuze. Si mi-ai spus sa iti aduc aminte ca intr-o saptamana trebuie predata schita pentru casa din Boston.

- Sa imi rezervi un bilet până la Boston pentru saptamana viitoare.

-Doar unul? Si se uita subtil la mine, eu dandu-mi ochii peste cap.

-Daca sunt logodita asta nu inseamna ca il voi căra pe Christopher peste tot cu mine. Totusi, nu ma mărit ca sa fiu tinuta sub papuc de către bărbat.

- Am glumit. Spune Nancy si înecepe sa chicoteasca. Ai nevoie si de mine in mica ta călătorie?

-Normal. Esti asistenta mea, deci trebuie sa vii.

-Te las sa lucrezi. Iti aduc mai tarziu o cafea. Cine avea sa creada ca ma voi înțelege de minune cu asistenta mea?

CHRISTOPHER

Am rugat-o pe Nancy sa ii puna in program o întâlnire cu un anume domn Jordan pentru a vedea un teren cu scopul de a face o schita unei case. Dar ce nu stie ea e ca i-am gasit din întâmplare un proiect din facultate cu casa visurilor ei si m-am gândit că i-ar placea foarte mult sa o vada construită. Asa ca in trei luni de zile, cu ajutorul lui Carlos, i-am construit casa mult visată.

-Frate, o sa-i placa foarte mult. Nu te mai stresa. Gândurile imi sunt întrerupte de fratele meu care se așează langa mine.

- Nu am cum sa fiu, ma intelegi? Tot ce este aici...ea a visat la toate astea.

-Iar ea va fi super încântată. Si daca v-ati fi luat o casa cu o singură cameră ea s-ar fi bucurat la fel de mult.

-Stiu. Sunt norocos sa o am.

-Nici nu stiu ce a vazut la tine dar, ma rog. Ii dau un pumn in stomac iar el incepe sa rada.

- Dar tu? Te-ai obisnuit cu ideea ca vei fi tatic?

-La început mi-a fost frica dar acum...acum abia astept sa se nască. E un sentiment pe care nu pot sa-l descriu.

-Ai reusit sa treci peste Rachel?

-O părticică din inima si mintea mea mereu isi va aminti de ea. Dar ea si-ar fi dorit să găsesc pe cineva si sa o iubesc asa cum am iubit-o pe ea. Si intr-un final am gasit, am gasit acea fata care sa ma fascineze pur si simplu.

-Tu iti dai seama ca vei deveni tata iar eu ma însor? Ti-ai fi imaginat ca vom ajunge aici?

-Niciodata. Cel puțin pe tine nu mi te-as fi imaginat ca vei fi asa de înnebunit după o fata. Cand eram in Italia si vedeam stiri despre tine cum schimbi fetele ca pe sosete si apoi sa aud ca o fata ti-a pus capac, nu mi-a venit sa cred!

- Nu mi-a pus asa de tare capac.

-Glumesti? Iti sclipesc ochii cand e in aceeasi camera cu tine, te uiti la ea de parca ar fi cea mai de preț bijuterie. Christopher, daca Aylin ti-ar spune sa va mutati pe luna, ai aproba fără să gandesti.

-Da, așa e. Pentru ca nu imi vad viata fara ea. A devenit o parte din mine si parca simt cand ceva este in neregulă cu ea.

-Asta înseamnă sa iubesti.

-Gata. Parca suntem niște fete care își dau sfaturi in dragoste. A început să râdă de mine si s-a ridicat în picioare.

- In 10 minute ar trebui sa apara Aylin. Eu ma duc sa imi iubita de acasa si venim si noi. Am dat mâna cu el si a iesit din casa.

Eram emoționat si cred ca oricine ar fi observat acest lucru. Am auzit o portiera inchizandu-se si cum cineva vorbea la telefon.

-Mi-ai spus sa vin sa vad un teren Nancy. Nu o casa. Sigur e adresa corectă? Okey, astept. Merci!

Imi fac apariția în cadrul ușii iar ea se uita confuză la mine.

-Christopher? Tu esti domnul Jordan?

-Buna si tie iubito! I-am zâmbit și m-am apropiat de ea. Da, eu sunt!

- Ce se intampla? De ce m-ai adus aici?

-Chiar nu iti dai seama? Uita-te mai bine iubito. Ma dau din fata ei ca sa vada mai bine casa.

- Sa nu-mi spui ca e ceea ce cred eu ca e? Dar cum? De unde stiai?

-M-a ajutat Carlos. Ti-am gasit schita din întâmplare si am zis ca ti-ar placea sa fie casa noastră.

- Pot, pot sa o vad in interior? Era de-a dreptul de socata.

Am intrat in casa si si-a plimbat ochii peste tot. A urcat la etaj si a inceput sa chicoteasca.

- De ce râzi iubito? O intreb si o prind de talie.

-Patru dormitoare? Nu credeam ca vei lua in serios si partea cu camerele  pentru copii.

-Pe schita asa era trecut. Unul pentru noi si alte trei pentru copii. Iar de aici am dedus ca iti doresti trei copii iar eu voi fi cel mai fericit daca vom reuși să facem atatia. Totusi , nu am dat atatia bani ca sa stea camerele nelocuite.

-Si daca nu vom avea trei copii?

- Daca vom avea mai puțini, nu este nicio problemă. Voi fi fericit si daca vom avea doar unul.

-Multumesc, Christopher! Nu mi-aș fi imaginat vreodata ca am s-o vad construită.

-De acum, e casa noastră. De mâine ne vom muta in ea.

-M-ai facut cea mai fericita. Te iubesc! Si-a unit buzele cu ale mele iar eu am primit bucuros sărutul ei. Fiinta asta merita tot ce este mai bun iar cat timp va sta alaturi de mine voi incerca sa ii ofer tot ce ii va dori inimioara.

Sper sa va placa si va astept parerile. Scuzati eventualele greseli.  Kisses!

Lovitura MortalaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum