AYLIN
-Pot sa stiu si eu, inaninte de a ma urca in avion, unde ma duci?
-Iubito, parca as fi un rapitor in serie si te scot ilegal din tara. Ti-am zis ca mergem in vacanta.
-Pui tu ceva la cale si am sa aflu ce anume.
,,Zborul cu numarul 4330, destinația Paris este gata de îmbarcare"
-Serios? Paris?
-Ai zis ca iti doresti sa vezi Parisul. Asa ca iubire, sa nu facem Parisul sa astepte.
-Stii, la cati nervi mi-ai facut in ultima perioada as putea pleca chiar acum acasa dar, stii cum se zice, cadourile nu se refuză. L-am auzit cum începuse să chicoteasca, venind pe urmele mele. Honey, sa înceapă distracția!
* * *
-Nu inteleg, de ce esti supărată acum? Ma intreaba după ce usile liftului se închid.
-Recepționera mai avea un pic si sarea pe tine iar tu ii făceai ochi dulci ca sa o ațâți si mai tare!
-Ba nu-i adevărat! Mă purtam doar frumos cu ea.
-Daca deranjez, sa imi spui. Încep să mă simt in plus in ,,vacanța asta".
-Tu cauti scandal? Nici bine nu am ajuns si vrei sa ne certam?
-Nu tipa la mine White! Nu uita ca inca sunt supărată pe tine.
-Tot tu esti aia supărată? Femeie nebună ce esti, unde te-am intalnit?
-Daca ai fi fost atent pe unde mergi poate ca nu ne-am mai fi aflat aici si fiecare era fericit.
-Vrei sa zici ca nu esti fericita in momentul asta?
- Nu mai tipa White ca se uita lumea la noi! Să știi că nu mi-e greu să plec acasa chiar acum!
-Pleaca! Ma duc sa imi fac de cap cu recepționera.
-Bine. La revedere, Christopher White! I-am trântit bagajul pe picior si am plecat imediat. De la o gluma s-a ajuns la ditamai taraboiul. Dacă el asta isi doreste, nu are decât să își facă de cap dar eu nu am sa stau sa asist la prostiile lui.
Nu pot pleca acasa. Este imposibil sa mai gasesc bilete disponibile. Dar dacă tot am batut drumul pana aici, o mică plimbare până la Turnul Eiffel nu ar strica.
Nu ma deranjează faptul că începusem să tipam unul altul,până la urmă chestia asta o facem zilnic, m-a deranjat faptul că el a luat lucrurile prea in serios. Si tind sa cred ca nu a glumit cand a zis ca isi va face de cap cu recepționera. De la o vreme orice gluma o ia în serios si nu ca ma deranjează, dar simt ca relatia noastra se răcește si nu imi miroase a bine unde o sa duca chestia asta.
Nici nu am realizat cand ditamai turnul era in fata mea. Sincer, nu găsesc nimic spectaculos la acest turn. Mie imi place pentru altceva Parisul. Imi place pentru plimbările pe Sena cu barca, pentru plimbările pe străzile Parisului,pentru aerul romantic pe care îl are cand se lasa seara.
Oare chiar isi face de cap cu blonda aia? Aylin, devii paranoia. Daca isi făcea de cap cu ea, nu te-ar fi sunat de 30 de ori până acum. Am nevoie de un psiholog urgent. E deja ora noua seara. Unde doamne iarta-ma sa ma duc la ora asta? M-am ridicat de pe banca si am inceput din nou sa ma plimb. Omul din fata mea se izbește de mine si simt cum geanta imi este luata de pe umar.
CITEȘTI
Lovitura Mortala
Teen FictionEa-tipul de femeie care s-a realizat în carieră mai mult decât visase vreodata. Ceea ce ii lipseste este împlinirea pe plan personal. O femeie dură și rece, cu o personalitate puternică. Oare va găsi liniștea care îi va potoli furtuna? El-tipul de...