AYLIN
-Ai face bine să imi spui de ce tocmai am plecat de la o întâlnire? L-am întrebat pe minunatul meu frate. Eram nervoasă dar in acelasi timp si neliniștită. Sper sa nu se fi intamplat nimic cu mama.
-Da-o dracu de intalnire Aylin. Oricum, la cum te stiu eu, il vei expedia imediat pe acest iubitel al tau.
-Ce te face sa crezi ca nu inseamna nimic pentru mine?
-Dupa ce s-a întâmplat între tine și David, nu ai mai luat nicio relatie in serios.
-Hai sa nu mai vorbim despre morti si sa ne concentrăm pe cei vii. Te asigur ca aceasta relatie va fi cat se poate de serioasă. Si as vrea sa stiu ce cauti aici, in casa mea?
-Am nevoie de tine. Mai precis, sa vii cu mine in Spania pentru o saptamana.
-Stii foarte bine ca nu pot sa mai calc pe pământ spaniol, eu mi-am propus asta. Nu după tot ce s-a întâmplat.
-Tu esti singura care stie ce se intampla in mafia asta, stii mai multe decât mine. Tata a avut incredere in tine si ti-a spus tot. In ultimul timp au aparut niste lucruri, am primit niste lucruri care ma îngrijorează și nu stiu de unde sa incep. Si sunt sigur ca daca te-ar vedea ceilalți, ar fi mai încrezători.
-Nu pot Alejandro. Stii foarte bine ca, de cand s-a intamplat accidentul eu nu am mai călcat în Spania și nici nu o voi face.
-Crezi ca mie imi este usor Aylin? Crezi ca imi este usor sa suport toata situația de unul singur? Cand s-a înrolat Esteban in Forțele Navale ale Statelor Unite,i-am promis ca voi avea grija de voi. Ca voi fi fratele mai mare si ca va voi proteja. Si eu ce am facut?
-Nu e vina ta Alejandro. Ii puteam salva, o puteam salva pe Rachel dar pur si simplu am lasat-o sa moara.
-I-am promis lui Esteban ca va voi proteja cu prețul vieții mele. In loc sa vina acasa si sa ne bucuram, el a venit sa isi îngroape sora si tatăl. Iar tu, mai aveam puțin si te pierdeam si pe tine. Mafia Italiană ne bate la usa, vor răzbunare.
-Ce răzbunare mai vor? Nu le este de ajuns ca mi-au omorât sora si tatăl? Ce mai vor?
-Stii foarte bine ca David nu renunță asa usor. Tu il stii cel mai bine si de asta am nevoie de tine. Ii stii fiecare slăbiciune, fiecare părticică vulnerabilă. Tu ma poti ajuta sa il distrug.
-Ultima dată când eu am de-aface cu mafia. Am plecat dintr-un singur motiv din Spania și nu vreau sa o iau de la început.
-S-a facut surioara. M-a îmbrățișat și pentru prima dată în ultimii trei ani, mi-am dorit să ajung cat mai repede acasa.
-Cand plecam? Il intreb asezandu-ma pe canapea si cautandu-mi telefonul în geanta.
-Avem avion in patru ore, asa ca ai face bine să te grăbești.
-Ce grăbit mai esti. Puteam si noi pleca ca oamenii normali, maine dimineata.
-Noi nu suntem normali surioara. Asa ca, da mai puțin din gura si mai mult din mâini. I-am dat un pumn în stomac și mi-am văzut de drum. Chiar nu stiu cum am putut rezista 20 de ani cu el in casa.
Scriu repede un mesaj lui Christopher cum ca plec in Spania pentru niste probleme de familie si sa nu ma sune, iar lui Nancy sa ii spuna lui Carlos sa aibe grija de firma in locul meu. Sa înceapă aventura!
CHRISTOPHER
Mesajul lui Aylin m-a pus puțin pe gânduri. As fi vrut sa o sun sa vad daca este bine dar stiam ca e fratele ei acolo. A trecut jumătate de ora si imi vine sa ma urc acum in masina si sa ma duc la ea acasa. Ce a putut să imi faca femeia asta!
-Visezi frumos fratioare? David ma trezeste din gândurile mele si ma uit la el. Era gata de plecare.
-Am sa ti-o prezint intr-o zi sa vezi cat de minunata e.
-Cum spui tu. Am trimis minunatul mesaj lui Martinez.
- Nu ma baga in asta David. Eu nu mai vreau sa fac parte din lumea asta.
-Ca vrei sau nu, esti un Castellano. Cu toate că m-ai lasat pe mine in locul tau, doar tu poti lua deciziile importante. Tata nu vrea sa treaca mafia pe numele meu.
-Foarte bine, se va rupe pe apa sambetei. Nu ma intereseaza chiar deloc.
-Am nevoie de tine acolo, Christopher! Martinez va fi maine la depozit cu o întreagă armată.
-Ce ai mai făcut de data asta?
-Mi se pare totul cam linistit. Am nevoie de putina adrenalina.
-Ce adrenalina visezi? Nu iti este de ajuns ca ai distrus o familie?
-Adica noi, cei doi frați Castellano. Chiar crezi ca nu imi dau seama ca iti pare rau pentru ce i-ai facut lui Martinez?
-Eu nu am facut nimic. Tu ai fost cel care a tăiat franele mașinii.
- Si ce-ti pasa? Ai vrut răzbunare si asta ai primit
- Nu David, tu ai vrut răzbunare. Nu trebuia sa omori oameni nevinovati ca sa arăți cat de mare si tare esti tu.
- Stiu ca vrei sa vii înapoi, ai asta in sânge Christopher. Vino cu mine,macar de dragul vremurilor trecute.
-De dragul vremurilor trecute. Stiti cum se spune, de ce iti este frica de aia nu scapi.
AYLIN
Sunt din nou aici, de unde a început totul. Uite-ma cum stau in fata casei, unde am copilărit. Parca m-am întors în timp,cu vreo cinci ani în urmă, cand tata mi-a lăsat mie lumea lui. O lume pe care am urat-o din prima clipa dar de care nu ma voi putea detașa niciodată.
Imi aduc si acum aminte cum ma jucam cu Rachel in aceasta curte,cand Alejandro si Esteban se luau de noi din orice, cand tata ma purta pe umerii lui si eram cea mai fericita. Acum, curtea este pustie,miroase a amintiri si a nostalgie. Mama sta in pragul casei si o pot vedea cum plânge. Picioarele mi se înmoaie si alerg in bratele ei. Acele brate care m-au protejat mereu. Acum, imi doresc mai mult ca niciodată, ca tata sa fie si el in casa. As vrea sa ma trezesc din acest cosmar si sa il vad pe acel bătrân înțelept stând în scaunul lui si asteptandu-ma.
Sper sa va placa si ne citim data viitoare. Kisses!
CITEȘTI
Lovitura Mortala
Teen FictionEa-tipul de femeie care s-a realizat în carieră mai mult decât visase vreodata. Ceea ce ii lipseste este împlinirea pe plan personal. O femeie dură și rece, cu o personalitate puternică. Oare va găsi liniștea care îi va potoli furtuna? El-tipul de...