Capitolul 33

2.6K 136 6
                                    

AYLIN

Mai sunt doar câteva zile până la nunta si deja abia astept sa se termine. A fost cea mai agitată saptamana din viata mea si nici daca mergeam la sala nu cred ca făceam atata mișcare cat am facut acum. M-am trântit pe canapea si Kim a început să chicoteasca.

- Nu râde graviduto. Nu inteleg cum de nu esti obosită!

-Nici eu nu stiu de unde am energia asta. S-a pus langa mine si mi-a zâmbit. Sunt norocoasă sa o am ca si prietena. Burtica ei creștea pe zi ce trece si ma gândeam ca daca asa voi arata si eu, toata un zâmbet.

- Mai trebuie ceva de făcut pe ziua de azi? Sau pot sa ma întind in pat si sa raman acolo până maine dimineata?

-Odihneste-te. Mâine avem petrecerea burlacitelor! Bate entuziasmată din palme iar eu încep să râd la reacția ei.

- Nu cred ca viitorul meu sot va fi încântat de această petrecere.

-Stii ceva, eu nu am asteptat 20 si ceva de ani pentru aceasta petrecere ca mai apoi să nu se facă. Vor avea băieții grija de Christopher. Aduce ghinion sa vezi mireasa inainte de nunta.

-Stii ca lui nu prea ii pasa de această superstiție, nu?

- Mai puțin imi pasa de  ce crede el. Astept momentul asta de la 7 ani.

-Draga mea, cine a zis ca petrecerea nu se va face? Vă fi plăcerea mea sa vad cum fierbe in suc propriu.

-Ou da. Chiar, nu a vazut rochia de mireasă nu?

-E încuiată într-una din camerele viitorilor noștri copii, daca vom avea.

-Nu-mi vine sa cred ca a facut asa ceva. Pot sa o aduc pe Erika la voi cand vreau sa dorm si eu,nu?

-Vă fi plăcerea mea sa am grija de ea.

-Iubito, sunt acasa! M-am intors spre Christopher care avea un zâmbet imens pe fata, molipsidu-ma si pe mine.

-Eu am sa plec, spuse Kim luandu-mi geanta si merse spre usa. Ne vedem maine seara!

-Buna Kim. Imi pare bine ca nu mai stai.

-Nesuferitule! Au ras amândoi si am condus-o până la masina.

- Sa conduci cu grija. Nu vreau sa nasti inainte de termen.

-Parca ai fi David. Si isi da ochii peste cap, eu strambandu-ma la ea. Am intrat in casa si m-am lipit cu spatele de usa. Eu chiar ma mărit?

-Ai pățit ceva iubito?

Am decis să nu-i raspund si am trecut pe lângă el, ducandu-ma pe terasa. Defapt, nici eu nu stiu de ce mă simt asa. Imi vine sa plâng, sa arunc tot ce imi iese in cale.

-Hei, este ceva in neregulă? M-a luat in brate pe la spate si m-am relaxat imediat.

-Nici eu nu stiu. Ma simt...aiurea.

- Vrei sa anulam nunta? Daca nu esti sigura de asta sa stii ca eu mai pot sa astept.

-Nici in ruptul capului nu anulez nunta.

-Atunci ce ai? M-am intors cu fata spre el si puteam simti lacrimile cum curg pe obrajii mei. De ce plângi? Mi-a sters lacrimile si se uita asa dulce la mine încât altele au năvălit imediat.

- Nu stiu. Toată săptămâna mi-a venit sa plâng. Poate ca e din cauza ca as fi vrut ca tata sa fie aici. M-am gândit toata saptamana cum ar fi sa fie aici, la fel si Rachel.

-Of iubito! M-a luat in brate si mi-am ascuns fata in scobitura gâtului lui. Ei vor fi mereu cu tine indiferent de evenimentele din viata ta. Nu vor fi fizic dar spiritual vor fi acolo. Gandeste-te cat de mult se bucură ei acolo sus ca vei fi cea mai frumoasă mireasa.

-Mi-e dor de ei asa mult!

-Stiu si te inteleg dar nu a ce sa faci Aly. Dorul va fi mereu prezent si asta nu il poate schimba nimeni. E normal sa plângi,plânsul face bine. Asa ca, descarca-te! Eu voi fi aici sa plângem impreuna.

-Te iubesc! E tot ne-am reusit sa spun printre lacrimi si suspine.

  Cred ca am plâns vreo cinci minute, timp în care Christopher m-a ținut în brațe și a încercat să mă liniștească.

-Tu chiar ai crezut ca vreau sa anulez nunta? L-am intrebat după ce m-am liniștit.

- Nu stiam ce ai pățit și am crezut ca presiunile care s-au pus asupra ta saptamana asta te-au facut sa te razgandesti.

-Plecarea din Madrid si tu sunteti cele mai sigure decizii pe care le-am luat in viata mea. Si imi doresc prea mult sa devin doamna White ca sa anulez totul.

-Ce frumos suna, doamna White, Aylin White.

-Iti vine sa crezi ca am ajuns pana aici?

-De cand te-am văzut prima dată am fost sigur că vom ajunge sa ne căsătorim. Cum ai spus si tu, plecarea din Italia si tu sunteti cele mai bune decizii din viata mea.

-Ti-a zis David de petrecerea burlacilor de maine seara nu?

-Da si nu prea imi convine sa te las singura.

-Dar nu voi fi singura. Voi fi cu fetele si vom fi bine. Kim vrea sa respectăm neaparat tradiția asta.

-O tradiție de rahat.

-Mie îmi convine. Dacă am fi dormit maine seara impreuna as fi sfarsit prin a intarzia la propria nunta. A început să râdă și m-a strans mai tare in brate.

-Daca ar fi fost după mine, eram căsătoriți demult. Dar stiu cat de mult ai visat la ziua asta si nu puteam sa iti stric entuziasmul.

-Te amo!

-Ti amo! Si acum, ce ai zice daca as face dragoste pentru ultima dată cu domnișoara Cooper?

-Domnișoara Cooper ar fi mai mult decât bucuroasă! Nu a trebuit să îi zic de două ori ca m-a si luat pe sus si a intrat cu mine in brate in casa.

Sper sa va placa! Kisses!

Lovitura MortalaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum