Baran ışığı açınca karşısında yarı çıplak hatta çıplak olan kadını gördü ve kaşlarını çatarak ona baktı. Bu kızın çıplak bir şekilde odasında hatta yatağında ne işi vardı ki.
Sinrile ona doğru bir iki adım atıp yatağın karşısında durdu. Yerde kızın iç çamaşırlari vardı ve kız karşısın da gecelik bile sayılmayan bir kumaş parçası açıkta bir göğüs çıplak bacaklarıyla uzanıyordu.
Sabır diledi içinden.
Bacım dediği kızın gece gece yaptığı şeye bak sen hele.
Esma yataktan zarif saydığı bir şekilde kalkıp Baran'ın karşısına dikildi. Adamın yanında onu görünce yerden bitmeydi bu kız.
Bir karış boyu türlü türlü de huyu vardı cidden.
Uzun adamın omuzlarına elini koydu ve indirdiği ip askı tamamen indi böylece o göğsü artık açıktaydı. Ellerini koyduğu omuzlar sayesinde ayak ucunda kalkıp yakışıklı adamın dudaklarını öpmeye başladı.
Adam onu itmeye çalıştı sesiz ve kızı incitmeden halletmekti tek amacı sonuçta ona bir şeyler hissediyorsa bile bu şekilde olacak bir şey değildi bu.
Kız ise sanki onu itmeye çalışmıyordu karşısındaki adam iki kolunu kızın omzuna koymuş gibi davranıyordu.
Aksine bu sefer daha da şehvetle öpüp kendini adama bastırdı Baran'ın artık sabrı bitmişti ki kızı hızlıca itti ve kız bir adım geride ki yatağa düştü kendi düşerken gömleğinden tutup adamı da çekti yanına.
Adam artık iğrenmeye başladığı kızın üzerine düşmüştü bir de kız ise düşmesi ve ona çarpması sonucu inletmişti. "Ağh ağam!"
Baran hızla kalkmıştı yerinden "hemen çık odamdan." Demişti.
Kız ise bunu takmayıp karşısına geçmişti ve diğer askısını da indirip geceliği yere düşürmüştü. "çok sıcak ağam yanıyorum yardım et bana." Diyip elini mengene gibi sıkıca tutmuş ve çıplak sol göğsünün üzerine getirmişti. "Baksana senin için nasıl da atıyor. Aramızda kalır söz nolur bir kez." Diye yalvardı bu iğrenç vaziyette.
Hızla elini çekti ve dolabından bir tişört çıkarıp kıza uzattı "giy şunu çık dışarı yoksa seni böyle atarım odadan."
"Ama ağam nolur beni reddetme." Dedi ve tişörtü uzattığı elini tuttu.
"Defol dedim sana hemen!" Diyip kıza tişörtü giydirip odadan attı.
Kız ise odadan çıkar çıkmaz bağırmaya başladı. "İmdat! Yardım edin! İmdattt!" Diye tüm konağı ayağa kaldırdı.
İlk önce Azad ve Zeynep aşağı inip Baran'ın odasının önünde ki kızı gördüler. Bu halde neydi böyle?
Azad'a ve Zeynep'e doğru koşup arkasına saklandı. Baran da odasından çıktı annesi ve Güneş ise yeni yeni merdivenlerin başında gözüktü.
Masum kız rolüne büründü hemen ve "ağam nolur yardım et yukarı çıkıyordum tuvalete, birden önümü kesti gir bak ne halde oda ne yaptı bana." Diye ağlamaya başladı.
Sürdüğü ve bilerek öpüşerek dağıttığı ruj ise bunları malesef ki destekliyordu. Azad'dan önce Baran'ı itip odaya annesi Selime girdi. Ve her yerdeki çamaşırları gördü.
Peşinden giren herkeste bunu görünce Azad Baran'a döndü ve "bu ne böyle? Cevap ver Baran!" Diye bağırdı.
Selime hanım ise sert bir tokat basıp "beni hiç mi insan saymadında bacın sayılan kıza bunları yaptın terbiyesiz!" Diye cırladı ve onu Güneş zor tuttu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Köy Aşkı
Novela JuvenilKöyün ağası ve hizmetçinin kızı arasında 2000lerde geçen bir aşk hikayesi. Azad annesinin ısrarları üzerine önüme gelen ilk kızı sana gelin diye almazsam der ve odaya o gün annesine yardım etmek için gelen Zeynebin girmesiyle gelinini bulur. Hırçı...