5.bölüm
Aynada yüzünü inceliyordu Emir. Siniri hat safhadaydı. Tamam kız sinir olsun diye birazcık bel altı konuşmuş ve onu sinir etmek istemişti. Nerden bilebilirdi ki kızın gelinliliğinin altından tutup üzerine anlayacağını ve yüzünü tırmalayacağını..
Gerisi ise tam bir curcunaydı. Köylülerin kızı üzerinden kaldırmaları ve erkeklerin sırtını yumruklayıp gerdek için eve sokmaları..
Köyün misafir evlerinden birisi onlara verilmişti. İyiki tek kalmışlardı yoksa şu anda süt dökmüş kedi gibi önüne bakan kıza avını bekleyen avcı gibi bakamazdı .
-"Yüzümün haline bak cadı, bunun acısını senden çıkarıcam. "
Menekşe üstüne doğru gelen dev gibi adamla yutkundu.
-" Şey bakim bi yüzüne, yok canım o kadar da değil yani minicik bi tırnak izi "diyerek başındaki duvağı açmaya çalıştı.
Emir kızdan hızlı davranıp açmasına izin vermedi.
-" yoo güzel karıcım duvağı damat açar dimi? "dedi korkutucu sakinlikle..
Menekşe yutkunarak başını salladı ve kendini Emirin ellerine bıraktı. Emir bilindik gülümsemesiyle duvağı kaldırdı. Menekşe nin gözleri yere bakıyordu, adamın bir anda sakin davranması korkmasına sebeb olmuştu. Fırtına öncesi sessizlik gibiydi sanki..
Emir kızın çenesini hafifçe tutup yukarı kaldırdı. Menekşe gözleri nasılda korku doluydu. Onunla zorla birlikte olacağını sanıyor olmalıydı. Vahşi kedi tırnaklarını içeri çekmiş, dolu gözlerle kendisine bakıyordu şimdi.
Emir eğilerek kızın alnına öptü. Kızın iç çektiğini hissetti. Korkuyordu. Gözlerini titreyerek kapattı Menekşe. Neyi bekliyordu bilmiyordu belkide öpmesini bekliyordu.. Seviyordu bu dev adamı.. Tüm yaptığı hırçınlıklar onun kendiyle ilgilenmesi içindi. Fakat onun umrunda değildi belliki. Düğünde de o yüzden yüzüne tırnağı yemişti işte. Adam ya potansiyel sapıktı yada kadınsızlık başına vurmuştu yoksa düğünde öyle edepsiz laflar etmesinin başka açıklaması olamazdı.
Emir kızın kurbanlık koyun gibi gözlerini kapatıp beklemesine şaşırdı. O değil miydi düğünde sevişmek le ilgili laflar edince kaplana dönen. Şimdi onu dudağından öpse.. Gerçekten öpse..durmazdı. Kendini biliyordu Emir. Kızın omuzlarından tuttu. Gözlerini açan Menekşe sorgu dolu bakışlarıyla ona bakıyordu şimdi. Fakat Emir bunu anlayamadı. Kızın korkmasına yordu.
-"Ben banyoda üstümü değiştiricem, ben gelene kadar yatağa girmiş ol. "deyip banyoya geçti genç adam.
Menekşe iyice heyecanlanmıştı. Yutkunup üstünü çıkardı. Gecelik lerden birini eline alıp evirip çevirdi. Pekte kapalı bir yanı yoktu. Yüzünü buruşturup pijama takımını alıp üzerine geçirdi. Yatağa girip arkasını döndü. Bir süre sonra diğer tarafa döndü.. Sonra yüz üstü yattı. Uyuyamıyordu. Banyo kapısına baktı çaktırmadan. Adam hala banyodaydı.
Kafası karışmıştı. İnad uğruna evlendiği ve şimdilerde sevmeye başladığı adamla birazdan aynı yatağı paylaşmak ona tuhaf geliyordu. Yatakta oturup beklemeye başladı.
Emir ise banyoda daha ne uzun süre kalmanın hesapları içindeydi. Yaklaşık yarım saat olmuştu ve kızın uyuması lazımdı. Duşunun almış aynada yüzünü inceliyordu. Sağ yanağından çenesine doğru ince bir kırmızılık baş gösteriyordu. Cadı diye söylendi genç adam.. Islak saçlarını son kez kurulayıp elleriyle şekil verdi ve nihayet sessizce banyodan çıktı.
Kızın bir an önce uyuması için içinden dua ediyordu. Fakat korktuğu başına gelmişti. Menekşe cin gibi meraklı gözlerle ona bakıyordu. Banyoda giydiği mavi çizgili pijama takımıyla bile yakışıklıydı adam. Emir ise kızın pijamasına baktığını görünce homurdandı.
-"Muhtar kendi pijamasından hediye olarak bana da almış galiba. İdare edicez artık. Hem.. Sen niye yatmadın? "
-" Uyku tutmadı da.. "
Emir kızla oturup sohbet edebilirdi aslında. Yüzünü yırtmasına rağmen.. Kapalı pijama takımı ve gögüslerine gelen saçlarına baktı kızın. Bu gece.. Uyumak daha iyi olacaktı..
_" Benim çok uykum var iyi geceler sana "deyip hızla koltuğa yayılıp dolaptan aldığı çarşafı üzerine örttü. Emir iki metreye yakın boyuyla sığmamıştı elbetteki koltuğa. Ama yapcak bişey yoktu. Yatak köy yatağıydı ve fazla büyük değildi. Yanında yatsa birşeylerin olması kaçınılmazdı.
Menekşe ise koltuğa uzanan adama bozularak baktı. En azından yatağın kenarında yapabilirdi. Vebalı gibi kaçmasına gerek yoktu. Homurdanıp yatağın içine girip karşısında gözleri kapalı olan adamı izledi. Koltuk yarı cüssesi ni bile zor almıştı. Bu neyin kafasını yaşıyordu? Düğün zamanı yaptığı sözlerle şu andaki düşünceli adam çakışıyordu..
Hafızası yerine mi gelmişti acaba. Ama gelse bir an durmazdı biliyordu Menekşe. Homurdanarak yerine yattı hemen yanı başında koltukla boğuşan adamı keyifle izledi. Boşuna işkence çekiyordu. Eğer yatağa gelmek isteseydi Menekşe kabul edicekti. Sonuçta 25 yaşındaydı ve o kadar da utangaç değildi. Aynı yatakta uyuduktan sonra niye utanayım ki diye söylendi. Sonra yerinde doğrulup seslendi Emir e.
-"Hadi yatağa gel "
Emir kafasını kaldırıp rahatsız şekilde ona baktı. Boyunun fazla uzun olması onun suçu değildi elbette.
_" Beni yatağa çağırdığına emin misin, sabah bana tecavüz ettin dimi diye yüzümün diğer tarafınıda dişleme sonra!? "
Menekşe göz devirip söylendi.
-" Dişlemedim sadece yırttım.. Her neyse dev gibisin ve o küçük koltuğa sığman imkansız. Gelicek sen gel köşede yatarsın işte "
Emir tek kelime konuşmadan rahatsız koltuktan kalkıp yatağa ilişip içine girdi. Kızın arkasını dönüp yatağın en ucuna doğru kıvrıldığına gülümsedi.
Menekşe yatağın sol tarafının çökmesiyle derin nefes alıp gözlerini sıkıca yumdu. Onu kendi çağırmıştı ama sırf beli tutulmasın diyeydi.Yatağın bir ucunda bir an önce sabah olsun isteyen Menekşe, diğer ucunda ise sinsice sırıtan yakışıklı ve seksi bir adet Emir vardı. Sabaha ne halde çıkacakları ise tam bir muammaydı..
Hayırlı bayramlar diyorum herkese şimdiden. Gece memlekete gidicem ve 10 günlük bir tatil programımız olucak. Bu süre zarfında yeni bölüm gelemicek arkadaşlar. Beni seven ve hikayelerimi takip eden herkese sevgiler ve takipte kalın canlar..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAÇAK KOCAM
General FictionBir adam.. İstanbulun en zengin gözde bekarlarından ve çapkınlarından biri.. Bir kadın.. Köyünün en güzel ve hamarat kızı.. Bu iki zıt insanı bir kaza birleştirirse ne olur?