22.bölüm
(Dayanamayıp erken bir bölüm yazdım sizlere.Güzel yorumlarınız için herkese çok teşekkür ederim.Motivasyonum yükseldi ve hemencecik yazdım :) iyi okumalar..
Menekşe akşam üzeri Zeynep in gelmesiyle hemen getirdiği giysileri üzerine giyip pijamaları yatak odasındaki kirli sepetine attı.Emir in geç gelecek olması işine gelmişti.Onunla karşılaşmak istemiyordu genç kadın.Uzun saçlarını tepesinde sıkı bir at kuyruğu yapıp arkadaşına seslendi.
-"Tamam Zeynep hazırım ben hadi çıkalım "
Zeynep gözleri dalgın aklı bulanık şekilde başını sallayıp oturduğu tekli koltuktan kalktı.Menekşe arkadaşının haline telaşlanıp yanına geldi.
-"Neyin var canım,niye moralin bozuk? "
Zeynep sanki tüm gün bu soruyu bekliyormuş gibi birden oturduğu yere geri çöküp ağlamaya başladı.Menekşe gözlerini iyice açıp şaşkınlıkla hüngür hüngür ağlayan kıza baktı.Hemen önüne diz çöküp ellerini tuttu.
-"Canım niye ağlıyorsun,seni kim bu hale getirdi söyle bana hadi "
Zeynep bir süre ağlayıp içini boşalttı az da olsa rahatlayınca konuşmaya başladı.Menekşe elleriyle kızın elini okşuyor ona destek olmaya çalışıyordu.
-"Ben..ben aşık oldum Menekşe.Hemde imkansıza..Bana asla bakmayacak birine.O..o kadar ulaşılmaz ki..Annem annesine rica etmişti beni yanına alması için ve ben onu ilk gördüğümde şu kalbim var ya hızlı hızlı atmaya başladı.İleriki zamanlarda bir kere bile bana bakmadı.Taki seni kurtarmak için benden yardım isteyene kadar..Menekşe ben Tayfun bey e geri dönülmez biçimde aşığım.Ne kadar saçma dimi ?Şirketin sahibi bana mı bakacak sanki .."
Menekşe şaşkındı,Zeynep Tayfunu seviyordu demekki.Gülümsedi.Arkadaşına sıkıca sarılıp konuştu.
-"Güzelim sen kendinin farkında değilsin,biraz kendine baksan ..hımm hani o günkü gibi giyinsen gözlükleri çıkarsan ve bedeninden bol kıyafetler giymesen bir içim su gibisin ..Tayfun da eminim bunun farkındadır.O zeki bir adam.."
Zeynep ,Menekşe nin muzipçe göz kırpmasıyla gülümsedi.Aklına gelen düşünce ile heyecanla şakıdı.
-"Biliyo musun bugun bana niye önceki gibi giyinmedigimi sordu ,bende sizi ilgilendirmez dedim "
-"Bu çok iyi Zeynep ,demekki o halini beğeniyor .Tabi senin cevabın kötü olmuş,keskin konuşman ondan hoşlanmadığını gösterir.O da öyle anlamış olmalı.Tamam kötü düşünmeliyim.Yarın hemen eskisi gibi giyiniyorsun."
Zeynep gülümseyip başını salladı itaatkar bir sekilde.Menekşe saatine baktığında saatin epey geç olduğunu gördü.Zeynep.şirketin arabasıyla gelmişti fakat Emir in her an eve gelmesi işleri iyice karışıklığa sürüklerdi.
-"Zeynep hemen çıkalım,çok sevgili kocama yakalanmak istemiyorum."
Zeynep ve Menekşe apar topar evden çıkıp arabaya bindiler.Zeynep gaza basıp kendi evine sürerken Emir ise çok geçmeden eve ayak basmıştı.Işıkların kapalı olması ile kaşlarını çattı.Evde kimse olmadığını görünce homurdanarak yatak odasına yöneldi.
'Senin inadını si..tövbe ya akşam akşam kadın ağzımı bozduracak.Götünün üstüne oturmuyor ki iki dakika.. kalktın gittin Zeynepe .Hakan iti yine kaçıracak o zaman nah kurtaricam bi daha seni.Evlisin evlii ' diye kendi kendine konuşup banyoya girdi.
Duştan sonra azda olsa rahatlamıştı.Telefonun yeniden çalması ile ekrana baktı.Yelda yine arıyordu meşgule atıp kirli çamaşırlarını sepete attı.Tam banyodan çıkacağı sırada durakladı.Geri geri gelip sepeti bir daha açtı.Boş olan sepetin dibinde pijamalarını gördü.Dün gece karısının üzerine giydigi pijamaları...Kokusu hala aynı mı acaba diye içinden gelen cılız bir ses seslice bağırdı..
Başını iki yana sallayıp kaşlarını çattı.Kendiyle çelişiyordu genç adam.Salona geçip bir süre boş gözlerle televizyona baktı.Canı sıkkkındı. 'Aptal ' diye söylendi sesli şekilde . Ama kim için söylediğini kendi bile bilmiyordu..
Menekşe,Zeynep in kendine yaptığı samimi itiraf sonrası konuyu hiç açmadı.Tayfun kendine çok yardımcı olmuş ve onu korumuştu.Ikiside yakın arkadaşıydı.Fakat.desteğe ihtiyacı olan Zeynepti.
Zeynep makarna suyunu koyarken Menekşe evin küçük balkonuna çıkmış,Tayfun u arıyordu.Ona bir teşekkür borcu vardı.Emir e teşekkür edecek hali yoktu.O yüzden Tayfun a etmeyi düşündü.Telefon çalmaya başlayınca kafasını odaya çevirip Zeynepe göz attı.Kız masayı hazırlıyordu.
-"Alo kimsin şekerim? "
Menekşe gelen yayvan tiz sesle gözlerini kıstı.Bu da kimdi böyle?
-"Kimsiniz ben Tayfun la görüşecektim."
Kadın kahkaha atıp ağzındaki sakız sesinin karşı tarafa duyulacağını önemsemeden patlattı.
-"Sen bizim zengin şugarı söylüyorsun,kendisi azcık meşgul anam biliyon mu,ben söylerim aradığını "
Menekşe kapanan telefonla neye uğradığını şaşırdı.Elinde olmasan gülüp telefonun ekranına baktı.Emir in yanında kala kala kendine mi benzetmişti arkadaşını..
'Ya huyundan ya suyundan 'diye.söylenip içeriye geçti.Kollarını hırkasına sarıp koltuğa oturdu.Zeynep kaş göz işareti yapınca gülümsemeye çalıştı.
-"Annemle konuştum canım,öyle havadan sudan.."
Zeynep peki deyip sofraya oturdu.Menekşe de oturup yemegini yerken aklında Tayfun un öyle bir kadının yanında ne işi olduğuydu..
Emir yatağına gidip kendini yatağa attı.Yorgundu.Uyumak istesede gözüne uyku girmiyordu .Elini yastığın altına sokunca eline kağıt parçası geldi.Tek eli üzerinde doğrulup gece lambasını açtı.Okuyunca siniri tepesine çıktı.
-" Bana emir verme yetkisine sahip değilsin.Yakın zamanda boşanmak dileğiyle..
Karın Menekşe.."
Kağıdı elinde top yapıp buruşturdu.Olmayan uykusuda kaçmıştı.Yatağında oturup bir süre bekledi.Duyguları biribirine girmişti.Emin olmanın bir yolu olmalıydı.Ufacık bir kıpırtıya ihtiyacı vardı belkide..
Evlendikleri zamanı düşündü,etkilenmese evlenmezdi Emir.Kalbini heyecanlandiran bir kadındı Menekşe.Güzelliği,asil duruşu,minik burnu,dudakları..
Derin nefes alarak çok zorda olda düşündüğü şeyi yaptı.Banyoya gitti ve sepeti açtı.işte oradaydı.Elini uzatıp üst pijamayi aldı eline.Yutkundu..Yavaşça burnuna yaklaştırıp kokladi.Menekşe gibi kokuyordu.Tıpkı karısıyla özdeşen bir koku gibi...Burnundan çekmeden yatağına ilerledi.Uzanıp elinde top yaptığı pijamayi birdaha kokladı.Derin nefeslerle ara ara içine çekti karısının kokusunu.Tek bi koku bile onu kendine getirmeye yetmişti.Onun kokusuna aşık olmamış mıydı zaten..Aklına boşanma davası gelince huzursuzlandi ve karısının yazdığı not..
'Yakın zamanda boşanmak dileğiyle..'
Derin bir uykuya dalarken aklı karmaşıktı genç adamın..Fakat sıkıca sarıldığı ve onu derin bir uykuya sokan karısı şimdi yanındaydı sanki..
Yeni bölüm Cuma günü gelecektir.
Emir in son haline fazla güvenmeyin.
Kafa karışıklığı insanı bunalıma bile sokar..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAÇAK KOCAM
Fiksi UmumBir adam.. İstanbulun en zengin gözde bekarlarından ve çapkınlarından biri.. Bir kadın.. Köyünün en güzel ve hamarat kızı.. Bu iki zıt insanı bir kaza birleştirirse ne olur?