7.bölüm

140K 5.7K 193
                                    

7.bölüm

Kapının ısrarlı çalışına daha fazla kayıtsız kalamazdı Emir. Sonuçta karısı yarı çıplaktı hayır tam çıplaktı. Hatta anadan uryandı ve kendisine tamamen yapışmıştı. Hormonlarına gem vurup konuştu.

-"Güzelim şimdi havluyu yerden alıcam ve üzerine örtücem ve sende hemen yatak odamıza girip giyinceksin. Bende zifaf gecemizin sabahı hangi densizin geldiğine bakıp ağız burun giricem. "

Menekşe adamın bu kadar uzun cümle kurmasına gülmek istese de yapamadı. Sadece gözlerini sıkıca yumup kollarını çözüp elleriyle malum yerlerini kapattı. Emir kendinden beklenmeyen bir iradeyle yere eğilip havluyu aldı. Bu arada onunda gözü kapalıydı. Gözü açık olsa karısını şuracıkta halıya yaptırabilirdi. Bu fikrini daha sonra gözden geçirmek üzere zihninin bir köşesine attı. Yavaşça ayağa kalkıp havluyu arkasından öne doğru kıza sardı. Göğsünün üzerinde bağladı sonra. Bunu hangi akılla yaptığını o da bilmiyordu ama o ıslak tene bir saniye de olsa dokunmak istemişti belkide.. Belki mi!? SİKTİR.. Dokunmak istedim ve dokundum. O benim karım diye içindeki öküz erkek ininden çıkmaya hazırlanırken, karşısında Menekşe o rengi belli olmayan gözlerini kırpıştırıp masumca ona bakıyordu. Kapının çalmasıyla anın büyüsü bozulup karısı seksi dolgun kalçalarını sallayarak hızla koşarak odalarına geçmişti.

Emir iki adımda kapıya gelip sinirle  açtığında karşısında polis görmeyi hiç beklemiyordu. Muhtar ı beklerdi ama polisi görünce şaşırdı . Dilinin ucuna gelen küfürleri yutmak zorunda kaldı.

-"Buyrun memur bey? "

Polis memuru Emir i önce bir süzdü.Bu köyde büyümüş ve polis olmuştu. Adamın bu köyden olmadığı aşikardı.

-Emir Hanzade siz misiniz?

Emir 'evet memur bey bir sorun mu var'  diye endişeyle sordu.

-" Emir bey bizimle karakola gelmeniz gerek. "

Emir kaşlarını çatarak bakarken sağ koluna dolanan yumuşak elle rahatladı. Menekşe üstünü giyinmiş yemenisini bağlayarak kocasına sokulmuştu.

-" Buyur Mehmet abi bir sorun mu var "diye konuşunca Emir karısının polisi nerden tanıdığını anlamak istedi. Menekşe ise tuttuğu kolun kasılmasıyla Emir in düşüncesini anladı.

" Mehmet abi bizim köydendir herkes tanır. "diye kısaca açıklayıp adama döndü.

-" Menekşe bacım kocanın ailesi bulundu. Karakolda bekliyorlar. Teşhis edicekler. Oğulları 2 ay önce İstanbuldan Bodruma giderken kaybolmuş. Bodrumdaki tüm karakollarda arama emri var bulamayınca civar köylere haber salındı. Geçen ay muhtar bildirmişti kaza olduğunu. O yüzden tek yabancı Emir bey bu köyde. Almamız lazım. "

Menekşe yıllardır tanıdığı Mehmet abisinin uzun açıklamasından sonra ona üzünce bakmasıyla bir şeylerin ters gittiğini anladı ama kafasını hızla sallayıp savurdu düşüncelerini.

-" Bende gelicem Emir "diyebildi sadece. Hep beraber karakola giderken Menekşe içindeki kasırgayla boğuşurken, Emir bambaşka alemlerdeydi. Yanındaki kızdan hoşlanıyordu. Ama hepsi o kadardı sanki..

Merdivenleri çıkarken Menekşe eliyle Emirin büyük elini kavradı. Emir başını eğip elini tutan Menekşe ye bakıp gülümsedi. O da sıkıca tuttu ona uzatılan eli ve elele odaya girdiler.

Emir hafızasının ha yerine gelmemesini anlamıyordu karşısında duran kişilere önce bakakaldı. Sonra 'oğlum' diye ağlayıp ona sarılan kadına tepeden baktı. Kadın yarısına geliyordu sadece. Menekşe elini bırakıp sarılmasını istedi. Köşeye çekilip onları dolu gözlerle izlemeye başladı. Kocasının ailesini ilk kez görüyordu. Sosyete ye benziyorlardı. Zengin oldukları her hallerinden belliydi.

Emir sarılan kadını titreyen kollarla sardı. Sonra babası sarıldı.Aslanım dedi sarılırken.. Ve son olarak topuklu ayakkabısını yere vura vura bir kadın yaklaştı.Emir kadına bakarken yaklaşan kadın Emir in dudaklarına dudaklarını yapıştırıp öptü.

-"Aşkım sonunda seni bulduk "

Emir dudaklarının üstünde hissettiği yabancı dudaklara karşılık vermeden bekledi. Gözü açık şekilde Menekşe ye bakıyordu. Menekşenin gözleri yaşlarla kaplanmıştı. Emir ailesi olan kişilere boş gözlerle bakarken komiser onlara hafızasını kaybettiğini söyledi. Emir Menekşe yi elinden tutup onların yanına getirdi. Tam karısı olduğunu söyleyeceği sırada annesinin üzüntüden  bayılmasıyla ona koşup yere düşmeden tuttu.

***

-"Emir aşkım hadi biraz başbaşa kalalım seni çok özledim "

Menekşe mutfakta kocasının ailesine çay doldururken duyduğu sözlerle çay bardağını devirdi. Nermin hanımın bayılmasıyla onları evlerine getirmişlerdi. İçerideki yellozun kocasının nişanlısı olması sinirlerini zıplatırken birde üstüne söylediği sözler iyice damarına basıyordu Menekşe nin.

-"Çok özlemişmiş sarı cadı. Valla Emir benim artık sende defolup gideceksin bu evden. "diye homurdanıp elindeki tepsiyle içeri geçti.

Çayla dağıtıp oturunca Emir in yanında ona sarmaşık gibi sarılan kadını görmezlikten geldi.. Ta ki kadının saçlarını savurup :

-" Emir aşkım bu kim hizmetçin mi yoksa? "

KAÇAK KOCAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin