42.BÖLÜM

84.8K 3.4K 157
                                    


42.bölüm


-"Ne !? Hamile misin ??"


Emir ne yapması gerektiğini bilemez vaziyette Menekşe ye bir süre baktı.Doğru mu duymuştu bitanecik karısı hamile miydi yani !?Ve tam seksin ortasında söylemişti.Kahkaha atmak istedi.Fakat altındaki bedenin kımıldamasi ile nerde olduğunu hatırlayıp karısının dudaklarına yumuldu.Menekşe kocasının sonunda tepki vermesi ile gülümseyerek minnet ve aşkla karışık öpücüğe karşılık verdi.

Emir in içinden çıkacağını anlayınca bacaklarını beline dolayıp homurdandı Menekşe.

-"Istediğimi vermeden bir yere kacamazsın kocacım."

Emir kararsız kalmış gibiydi.

-"Oğluma zarar gelirse...Sonra yapsak bu işi "

Menekşe kahkaha atıp ellerini adamın geniş omuzlarına koyup okşadı.Onun iri ve güçlü olmasına bayılıyordu.Üstelik su an kendisine yalvaran gözlerle bakması onu daha da körüklüyordu.

-"Ay saçmalama Emir.Bebeğimiz daha nohut kadar birşey.Ayrıca belki kız olacak hemen erkek deyip durma ve 9 ay bekleriz yapmak için..Eğer şu an devam etmezsen.."

Emir kadının tehdidi ile yutkundu.Dikkatli ve temkinli hareketlerle Menekşe yi uyarmaya devam ederken ense köküne yediği tırnak dişlerini sıkmasına neden oldu.

-"Bana bebek gibi davranma Emir  bu ne ya ?"

-"Kadın.. sabrımı zorlama istersen ve enseme tırnak atmaktan vazgeç yoksa.. s*kicem !"

Menekşe tam bir avına yaklaşan kaplan gibi adamın dediğinin tam tersini yaptı.Ensesine tırnak geçirip adamın dudaklarına yaklaştı.Mavi gözlerine bakıp fısıldadı.

-"Anca laf anca laf..hiç icraat yok.."

Emir duyduğu sözlerle adeta burnundan soludu.

"Sen şimdi icraatı görürsün " deyip Menekşe ye istediğini fazlasıyla verdi.Menekşe kışkırtmanın kocası üzerinde yüzde yüz etki sağladığını öğrenmiş oldu böylelikle..

Sabah gözlerini açan Emir karısının öğürtü sesleri ile uyandı.Hemen yataktan fırlayıp çamaşırını giydi.Banyoya koşarken ayağını yatağın kenarına çarpmış,banyoya girdiğinde küfürle karışık saymaya başlamıştı.

Menekşe yüzünü yıkayıp ağzını çalkaladı.O sırada Emir hemen yanına gelip yüzünü avuçlarının arasına alıp iyi olup olmadığını sordu.

-"İyiyim canım.. hamilelikte oluyor bulantılar.."


Aldığı cevap ile rahatlayan genç adam karısının giyinmesine yardım edip kahvaltıyı dışarıda yapmaya karar verdi.Yorulmasını istemiyordu.Menekşe güzel ve doyurucu sahil kahvaltısından sonra kendine gelmiş ve kocasıyla vedalaşıp hemen kliniğe girmişti.Ayşe ..Ece nin odasına girdiğinde kızın orada olmadığını gördü.Seval in odasına girdi hemen .

-''Seval Ec..Ayşe nerde ? Odasında yoktu.''

-''Velisi geldi dışarı çıkardı.Birazdan getirirler meraklanma.''

Menekşe aldığı cevapla odasına girdi.Saati 12 :40 ı gösterirken Ayşenin odada olduğunu söyledi görevli.Hemen onun yanına gitti.Kapıdan baktığında kızın yine yatağına yatıp sallandığını gördü.Yanına gidip sandalyeye oturdu.

-''Ece iyi misin canım ?''


Duyduğu ses ile sıkıca yumulan gözler hafifçe aralandı.Elini kalbinin üstünden çekip uzattı farkında olmadan.İşte o zaman Menekşe bileğinin içindeki yazıyı fark etti. ÇAĞRI ECE ..

KAÇAK KOCAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin