51.BÖLÜM

75.3K 3.4K 185
                                    

Bölümü kurtarmayı başardım nihayet.Zar zor .silinseydi çok üzülürdüm.Bölüm tamamı sizlerle..Teknik aksaklikla uğraştım yorumlara cevap veremedim.Sevgiler..

Zeynep dün akşamki görücü usulü buluşmadan sonra evinde mutsuz ve bitkin vaziyette oturuyordu.Hayatında ilk defa bir erkeği sevmişti..Ona kendini vermişti.Herseyin boşuna olduğunu biliyordu artık.Tayfun ona ihanet etmişti.Daha fazla onunla çalışamazdı.Zaten yeni müstakbel karısının da isteyeceğini pek sanmıyordu.Sonuçta onunla birlikte olmuşlar bir süredir de sevgililerdi..

Yüzündeki kırılgan ifade dünden beri sürüyordu.Yerinden kalkıp istemeye istemeye üzerini giyindi.Şirkete gidip odasındaki eşyaları toplamalı birde istifa mektubu yazmalıydı.

Çantasına atmak için telefonunu eline aldı.Dün akşam Tayfuna saydırmasından sonra tamamen kapatmıştı telefonunu.Sanki böyle yapınca tüm dünyadan soyutlanmış,tüm dertlerden uzaklaşmış hissetmişti kendini.

Tayfun un hediye ettiği son model telefonu çantasının içine fırlatıp apar topar evden çıktı.Şirkete geldiğinde ise herkesin kendine acıyan bakışları altında daha da ezildiğini hissetti Zeynep.Müdür yardımcısı Pelin hanım bile kaç kişinin altına yatarak o mevkiye geldiğini duymayan kalmadığı halde o bile kendine yüksekten bakıyordu.

Tayfun bey kullandı kullandı attı bi kenara,ne bekliyordu ki ?

Güzelleştide noldu Tayfun bey onu hic sevmemişti bana kalırsa,istedigini aldı bıraktı iste..

Daha niceleri..

Zeynep duymamazlıktan gelip odasına girip kapıyı hızla kapattı.Gözlerinden akan yaşlarla yere yığılıp kaldı.Ben bunları hakedecek ne yaptım..Allahım sadece sevmiştim.. Diye hıçkırıklarla ağlamaya başladı..

Aglamak bir miktarda olsa kendini rahatlatınca ayağa kalktı zorlukla.Çarçabuk eşyalarını geniş karton poşetin içine koyup masasına son kez oturdu.Eline aldığı kalemi beyaz kağıda bastırıp istifa mektubunu yazdı.

Elindeki kağıda bir süre baktı.İlk işe girdiği günü daha dün gibi hatırlıyordu sanki..Nasıl da heyecanlanmıştı Tayfun un yanında işe başlayacak diye.Her gece hayallerini süsleyen adamın her an yanında olacak ve en azından onu görebilecekti.Annesi çocukken onların yanında hizmetli olarak çalışsada hiçbir zaman hakir görülmemişlerdi hatta Nermin hanım annesi ile arkadaş bile olmuştu.

Aklına gelen düşünceleri iteleyip Tayfun un odasına girdi.Geniş odada gözünü gezdirip masaya ilerledi.Kağıdı masaya bırakıp kapıdan çıkacağı sırada odanın içinde bir oda olduğunu gördü.Hayret bu odanın içinde daha önce bu odayı nasıl görmemişti !? Gözü liseli aşıklar gibi Tayfun dan başkasını mı görüyordu ..Yaklaşıp odanın kapı kulpunu çevirdi.Kilitli değildi.Şaşırıp içeri adım attı.Işığı bulması zor olmamıştı.Açtığında bir masa ve üzerindeki bilgisayarı gördü.Yürüyüp bilgisayarın ekranına bakmak için eğildiğinde şaşkınlıktan küçük dilini yutacaktı nerdeyse..Bu bir kameraydı ve kendi odasını gösteriyordu..Ama neden !? Sandalyeyi çekip kayıtları incelemeye başladı.Tayfun onu mu izliyordu yani? işte buna kahkaha ile gülerdi.O sert adamın böyle bir işe kalkışması akıl alacak gibi değildi.Zeynep asıl şoku kayıt tarihinde yaşadı.

4 Eylül 2014 .. İşe başladığı tarihten bir hafta sonrası..Elini saçlarına atıp karıştırdı hızla.Yani şimdi Tayfun onu o çirkin halinden beri mi seviyordu !?? Beş numara gözlüklü ve makyajsız haliyle bile..Gülmek istese de kendini tuttu.Onu düşününce bile kalbi sızlıyordu.Tayfun un kendine güzelleştikten sonra değil;çok önce aşık olduğuna hala inanmıyordu.

Oturduğu yerde kalkıp masanın üzerindeki mektuba bir bakış atıp odadan çıktı.Artık şirketle bir bağlantısı kalmamıştı.Umarım tazminatı hesabına yatardı ..Eline aldığı poşetlerini sıkıca kavrayıp kendini dışarı attı.Çalan telefonuna zar zor ulaşıp baktığında şaşkındı.Yabancı numarayı açıp açmama konusunda tereddüt yaşasa da açtı son anda.

KAÇAK KOCAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin