16.bölüm
(İstek üzerine erkenden yazdım ve sıcak sıcak yayınlıyorum arkadaslar.Hikaye yayın günümüz normalde CUMA ! Sizce Cuma mı olsun Çarşamba mı? Haftada 1 kez yayinlayabiliyorum işten dolayı.Görüşünüzü belirtin canlar: )
Keyifli okumalar..
Emir Tayfunu yeterince benzettigine kanaat getirince kendini geriye atıp oturdu.Halıya dayadığı el boğumlarında kan izleri vardı.Derin nefes aldı.Yorulmuştu.Tayfununda ondan aşağı kalır yanı yoktu. Menekşe yerine oda karşılık vermiş ve iki yakın dost birbirlerinin yüzlerini dağıtmışlardi.Tayfun da bacaklarını açıp başını geriye yasladı.Oturduğu haliya bir an yapisacak zannetmişti.
-"İt herif kaşımı patlamışsın " diye tısladı Tayfun.Elini sürünce bile içini çekmişti.Emir ise mavi gözlerini ona dikip :
-"Sende dudağımı patlattın.Ödeştik kardo.Ayrıca yediğin bokları bi kaşla kapatamazsin."
Tayfun göz devirmek istedi fakat o bile yüzünü burusturmasini sağladı.
-"Ya bırak şimdi.Menekşe yi nasıl o herifin elinden kurtaracağız onu düşünelim "
Emir Tayfun un hakli olduğunu bilmesine rağmen kanında dolaşan anlamsız kıskançlığı bastırmadı.Ayağa kalkıp kendini koltuğa attı.Tayfununda karşı koltuğa kalçasını dayamasini izledi.
-"Sanane lan benim karımdan! Ne bu ilgili tavırlar.Gözünün ucuyla baktığını görürsem o ucu sikerim Tayfun.Anladın mi beni!!"
Tayfun yüzünün el verdiği şekilde gülmeye çalıştı.
-"Ya bi siktir git Emir.Menekşe benim olmayan kız kardeşim gibi.Ayrıca benim baş bela bir sevgilim var zaten."
Emir kaşlarını havaya kaldırarak gülümsedi.
-"Baş bela bi sevgilin var ve bana soylemedin ?"
Tayfun soruya cevap vermeyip gülümseyerek geçiştirdi dostunun sorusunu.
Biran önce kendilerini toparlayıp plan yapmaları lazımdı.Acaba Menekşe ne durumdaydı? ..
***
Menekşe uyuduğu geniş hatta bayağı geniş odada gözlerini açtı.Odanın içindeki ebeveyn banyosunda yüzünü yıkayıp etrafa bakındı.Raflarda gördüğü kozmetik malzemeleri ile şaşırdı.Her çeşit krem,ruj,rimel ve oje vardı küçük dolapta.Acaba adam evli mi diye düşünmekten kendini alamadı.Eger evliyse işi daha kolay olurdu.Kadına yalvarir ve buradan kurtulurdu.Annesini iyiki aramamıştı.Terminalde dönmediğini görünce telaşlanacak ve aklı onda kalacaktı.Kaçırıldığını Tayfun biliyor muydu ki acaba ? Ya ...Emir..!
İçeri geçip büyük yatağın ucuna oturdu.O buraya ait degildi ve bir sekilde buradan kurtulmalıydı. Ayağa kalkıp pencereye yöneldi kalın tülü kenara çekince az kalsın küçük dilini yutacaktı.Köşkün bahçesinde en az 50 adam vardı.Etrafa bölük şeklinde dağılmış ,takım elbiseli,kulaklarında siyah dinleme cihazı ve bellerinde silah vardı.Menekşe inleyerek geri çekildi.Burdan kurtulması mucize olurdu..
Yılgın gözlerle kapıya dikti bakışlarını.Hakan denen adam kapının önünde dikilmiş onu inceliyordu.Ona yaklaşıp koklamak istiyordu ki bunu fiile dökmek için harekete gecti,Menekşe adamın seri hareketlerle kendisine gelmesiyle şaşkınlığa uğradı.Odanın ortasında etrafa bakınip nereye kaçsam diye düşündü.Yerinden kimildayamadan adam yanına gelip saçını okşadı.Kulağının kenarına sıkıştırdı bir tutami ve kalın parmağıyla cenesine doğru yol çizip çenesini sıktı Menekşe nin.Menekşe igrenerek kendini geriye çekeceği sırada Hakan ;kadının cenesindeki elini yukarı kaldırıp gözgöze gelmelerini sağladı.
Menekşe korkusuzca gözlerini adamın kırışık göz kenarlarından açık kahve yorgun gözlerine çevirdi.Adamın gözleri dudaklarına inince panikle kendini geri çekmeye çalıştı.Bu adam yaşlı kurtun tekiydi.Gerçi yaşlı bile değildi ama korkmuştu Menekşe adamın bakışlarından.
Hakan yavaşça geri çekilip gülümsedi.Kızın ürkmesi hoşuna gitmişti.Menekşe yi süzüp:
-"Aferin küçüğüm böyle kork benden,zamanla bana alışacaksın ve o zaman sen beni öpmek isteyeceksin."
Adam geldigi gibi seri hareketlerle odanın kapısını kapatirken Menekşe ise yere çöküp gözyaşlarını akıttı sessizce.Aklında ise , adamin hızlı yürüyüşü vardı...
Emir Hakan 'ı arayarak hesap sormak istiyordu ama sessizce bu işi yürütmesi gerekliydi.İşin içine polis karışırsa biliyordu ki Menekşe yi kuş olur uçururlardi.Eli sıkıntı ve gerginlikle sakallarini gitti,kaşıyıp numaraya baktı.
Herkesin bir zaafı vardı .Muhakkak Hakaninda ..fakat ne olduğunu bulmak zorundaydı.Karısını kurtarmak boynunun borcuydu onu yüz üstü bırakmış ve boşanma işlemlerinide onun haberi olmadan başlatmıştı.Ellerini sıkarak arama tuşuna bastı.
Kalın tok ses kulağına çalınınca telaşını belli etmeden serinkanlılıkla konuştu.
-"Hakan bey sizi mankenimiz için aradım."
Hakan kaşlarını çatıp bastonuna yaslandı.Bu Emir denen adam çok oluyordu artık.
-" Bak koçum ben kadınımı seçtim ve aldım.Artık benimdir.Sizde üç kuruş verin başka karıyı getirin.Bir daha da kadınım için beni aramayın canınızı yakarım "
Kapanan telefona baktı Emir.O şerefsiz ne demişti az önce..Kadınım mı demişti hemde kendi karısına..Kendi hatununa..
Hızla telefonu masaya bırakıp ayağa kalktı.Tayfun unun yanına gidip kapıyı çarptı.
Tayfun Emir in kırmızı görmüş boğa gibi odaya girmesiyle irkildi.'Neler oluyor' demesine kalmadan Emir burnundan soluyarak anlatmaya başladı olanları
-"Ya bak Tayfun ! Menekşe 'nin kılına dokunduysa sikerim onun belasını.Adam KARIMI sahiplenmiş resmen..Kadınım faaln diyor.Ya yok elim titriyor sinirden bir şekilde o eve girmemiz lazım ama nasıl? "
İkili kara kara düşünürken kapının açılmasıyla Emir aklındaki fikirle Tayfuna baktı.Tayfun ise yutkunarak karşısındaki kıza bakıyordu.
Evett erken bölüm isteyenler nasıldı bölümümüz ? Plan ne arkadaşlar yorumları alalım :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAÇAK KOCAM
General FictionBir adam.. İstanbulun en zengin gözde bekarlarından ve çapkınlarından biri.. Bir kadın.. Köyünün en güzel ve hamarat kızı.. Bu iki zıt insanı bir kaza birleştirirse ne olur?