15.bölümEmir evindeki geniş koltuğuna yayılmış uyuklarken , gelen telefon tüm sinirlerini bozmuştu.Mafya bozuntusu Hakan aramış ve mankeni kaçırmıştı.Elindeki telefonu sehpaya fırlatıp ayaklarını uzattı.Gözlerini kapatıp uyumaya çalıştı hem Yelda nın kaprisleri hemde şirketteki işlerden iyice yorgun hissediyordu kendini.Uykuya bir türlü giremedi doğrulup oturdu.
-'Aptal Tayfun sana söylemiştim bok vardı kızın adını söylemedin,piç herif kızı kaçırdı işte ' diye mırıldandı.
Tayfun 'u arayıp olayı anlatması lazımdı.Manken kızın ailesi varsa yada sevgilisi artık onların sorunuydu.
Tayfun Menekşe yi memleketine yollamıştı bu sabah fakat hala aramadığı için üzgündü.Mecburi bir nedenden dolayı göndermek zorunda kalmıştı tamda bunları düşünürken çalan telefonu ile kendine geldi.
-"Tayfun nerdesin kardeşim? "
Emir in telaşlı sesi kulağına gelirken arabasına atlayıp Emir in evine doğru sürmeye başladı.Evine çağırıyordu Emir ve önemli demişti telefonu kapatırken.
Uzun bir trafik sonucu nihayet arabayı bahçeye park edip zili çaldı Tayfun.Emir kapıyı açıp salona gecerken arkasindan bakakaldi Tayfun.Kendini toplayıp peşinden ilerledi.Adamın sıkıntılı ifadesi ve elleriyle sakallarını sıvazlamasını izledi önce..
-"Tayfun ..hani şu lansmandaki dudak mankeni vardı ya.Sana Hakan iti peşinde demiştim.."
Tayfun hızla araya girdi.
-"Tamam o sorun ortadan kalktı Emir.Kızı köyü..yani yurtdışına yolladım annesinin yanına." diyerek arkasına yaslandı.
Emir oturduğu yerde bacakları üzerine eğilerek Tayfun a baktı.
-"Sen yolladın ama Hakan çoktan kızı çekmiş içeriye.Yani ailesi başımıza bela olacak yada sevgilisi en kötüsü kocası.Nasıl yırtarız bu işten bilmiyorum.Kız evli değil dimi ? "
Tayfun duyduklarıyla kısa çaplı bir şok yaşadı.Menekşe kaçırılmıştı hemde her türlü pisliği olan bir mafya tarafindan.Elleriyle yüzünü kapatıp derin nefesler aldı..Kendine gelmesi lazımdı.Oyuna başlarken böyle bir şey olacağı aklının ucundan dahi geçirmemişti.Ne yapacaktı,Emir 'e gerçekleri anlatması lazımdı.
Sıkıntıyla Emire baktı.Adamın mavi gözleri kayıtsızdı.Düşündüğü şey yüzünden anlaşılmıyordu.Tayfun tek başına bu işten sıyrılamayacagi için boğazını temizleyerek konuştu.
-" Emir bunu nasıl söyleyeceğim bilmiyorum ama ..dostum o manken aslında gerçek bir manken değildi...
Emir başını çevirip oturmasını diklestirdi.
-"Ne demek gercek manken değildi? Beynini sikim Tayfun ,kız mafyanın eline düştü,marka ortada kaldı ve şu anda bana yalan söylediğini mi söylüyorsun.Hani cok ünlüydü ha ? Gerçi farketmez artık kızın ne durumda olduğunu tahmin bile edemiyorum."
Tayfun bu açıklamanın kolay olmayacağını biliyordu.Emir in ayağa kalkıp volta atmasını izledi.Büyük ihtimalle kadının ailesine ne diyecekler onun tedirginliğini yaşıyor gibiydi.
Tayfun daha fazla uzatmadan ayağa kalktı.Emir haklıydı.Menekşe ne durumdaydı bilmiyorlardı ve daha fazla vakit kaybedemezlerdi.
Emir i durdurup yüzüne baktı.Sakallı yüzü kasılmıştı.
-"Emir şimdi söyleyeceğim şeyi sakin karşıla "
-"Daha ne yumurtlayacaksın Tayfun ?"
Tayfun bir çırpıda:
-"O mankenin adı Menekşe! "
Emir duyduğu isimle afalladı.Sonuçta ülkede yüzlerce aynı isimli kadın olabilirdi.Sonra 'ee ..'diyerek devam etmesini bekledi.Tayfun yere bakarak mırıldandı.
-"Senin karın Menekşe.."
Emir bir adım arkaya sendeledi.
-"Senin dediğin şeyi kulağın duyuyor mu lan !? Bana Hakan ın kaçırdığı mankenin..bizim mankenimizin benim KARIM olduğunu mu söylüyorsun "
Tayfunun başını öne sallamasiyla yüzüne yumruk yemesi aynı anda oldu.Emir in duyduklarını hazmetmesi için önce Tayfun u iyi şekilde benzetmesi gerektiğini düşünüyordu.
Tayfun yerde yediği yumruklara bir süre karşılık vermesede kaşının patlamasıyla adama kafa attı.
-"Lan piç sanki karını çok önemsiyorsun da gelmiş burda bana hesap soruyosun."
Emir duyduğu sözle daha da öfkelenip
-"Sana ne lan benim karımdan .Onun burda ne işi var ha ,sen çağırdın dimi buraya.?"
Ardından havada uçuşan yumruklar...
***
-"Sultanım hoşgeldiniz evime,şerefler verdiniz "
Menekşe kizgin gözlerle yaka paça getirildiği eve baktı.Ev değil saray yavrusuydu.Sonra da yaklaşık 10 kişinin el pençe divan durduğu karşısındaki adama baktı.
Hakan dedikleri adam bu olmalıydı.Otobüs terminaline giderken önünde duran arabadan çıkan adamlar da bu adamin itleriydi demek.
Adamın daha yaşlı olacağını düşünmüştü fakat 45 yaşında var yada yoktu.Kırlaşmış saçları ve açık renk kahve gözleriyle kendisine gülümsüyordu.
Hakan ın bir adım ileri yürümesiyle ayağındaki aksaklık meydana çıktı.Demekki elindeki siyah aslan başlı baston vari şey o yüzdendi.
İncelemesi bitince adamın yüzüne kızgınca baktı ve :
-" Sizce bu kadar sakin bir karşılama normal mi ?Beni kaçırdınız siz !Eşkıya mısınız, dağ başımı burası? Şimdi de karşıma geçmiş hoşgeldin diyorsunuz! "
Hakan kızın yakından bir kez daha güzelliğine vurulmuştu.Yıllardır onu böyle etkileyen biri çıkmamıştı karşısına.
Sakin ve gülümseyerek kızın konuşmasını bitirmesini bekledi.
-" tıpkı hırçın bir at gibisin küçüğüm , Namık sana odanı göstersin " diyerek bulunduğu ortamı terk etti.
Adamın sakinligine iyice şaşıran Menekşe bu sakin yapinin altından bir psikopat çıkacağına emindi...
Hakan la tanıştınız değişik bir mafya biraz romantik ha ?:)
Emir Tayfunu benzetmekten vakit bulursa karısını almak için savaşıcak mı dersiniz ?
Tahminler neler ? Ve begendiniz mi canlar :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAÇAK KOCAM
Narrativa generaleBir adam.. İstanbulun en zengin gözde bekarlarından ve çapkınlarından biri.. Bir kadın.. Köyünün en güzel ve hamarat kızı.. Bu iki zıt insanı bir kaza birleştirirse ne olur?