27.bölüm
(süpriz 31 Aralık 2015 .yılın son günü geldi yeni bölüm.vee bitmedi diğer bölümm yarın sabah gelicek gününde :)
Menekşe ve Zeynep haftasonu olduğu için bir kaçamak yapıp Bodruma gitmeye karar verdiler.Tabi gittikleri yer tatil beldesi değil,Melek hanımın yanıydı.
-"Ohh be iyiki geldik Menekşe ,şu havanın güzelliğine bak.Kış aylarında olduğumuz halde havası tertemiz ve açık."
Menekşe havalimanından çıkıp köye giden küçük dolmuşların yanına ilerledi.Zeynep ilk kez geldiği için her baktığı yere hayran kalıyor ve cıvıldayarak birşeyler anlatıyordu.İki arkadaş bir saatlik mesafesi olan köye doğru yola çıkarken Zeynep fotoğraf makinesinden doğa güzelliklerini çekmeye başladı.Menekşe nin aklı ise dün gece yaşadıklarındaydi.
Yol boyunca gözleri akan yola,yeşilliklere bakar görünüyordu.Emir ile tanıştığı ve hayatının tamamen değiştiği evine yeniden gelmek tuhaftı.Aylar sonra annesini görecek olsa da ona 3 hafta sonra boşanmış bir kadın olacağını nasıl söyleyecekti.Karmakarışık haldeydi.Sabah kalkınca aklına annesi geldi bu konuyu annesine söyleyip halletmesi en iyisi olacaktı.
Emir in dün geceki yalvaran ve pişmanlık dolu sözleri..Hala ona bakınca heyecandan ritmi bozulan kalbi..bir yanda da mantığı..
Sıkıntılı geçen yolculuktan sonra nihayet köye gelmişlerdi.Tahta kapıyı açıp tül perdenin altından geçtiler.Melek hanım dalgınlıkla ocakta pekmez kaynatirken arkasından duyduğu "anne" sesiyle irkilip kaşığı tencerenin içine bıraktı.Dolu gözlerle arkasını döndüğünde kızının ona doğru geldiğini gördü."Yavrum,kuzum ,Menekşem "diye kızına sarılan Melek hanım sevinçten ağlamaya başlamıştı.Nasılda özlemişti kızını.Hayatta kocasından ona kalan tek varlık kızıydı.Kokusunu içine çekip yanaklarini öptü.Gözleri Zeynepe kayınca ona da sarıldı gülümseyerek.
-"Menekşe haber verseydin yavrum.Hazırlık yapardım arkadaşın içinde "
Menekşe gülüp Zeynepi kendine çekti.
-"Anne Zeynep yabancı değil,İstanbul da bunca zaman onun evinde kalıyorum.Kardeş gibi olduk onunla "
Zeynep te içten bir gülümsemeyle Menekşe nin samimi sözlerine karşılık verdi.
Zeynep kadının gerçekten diri bir güzelliği olduğunu görünce şaşırdı.Onun anneside gençti fakat Menekşe nin bu güzelliği ve asilligi kimden aldığı şimdi anlaşılıyordu.
Yere oturup güzelce karnını doyuran iki arkadaş Melek hanımın önlerine koyduğu fasulye,domates ve biber turşularindan da afiyetle tattılar.
O sırada tahta zemin sarsılıp içeri Kemal girdi.Menekşeyi ve yanında en az onun kadar güzel bir kızı görünce toparlandı.Eliyle şakakları iyice açılmış olan alnındaki tek tük saçı düzeltti.
-"Melek teyze hiç haber vermiyosun Menekşe nin geleceğini,Bileydim inşaat üstümü çıkarır gelirdim."
Menekşe gözlerini devirip samimiyetten uzak gülümseme yolladı Kemale.
-" Anneminde geleceğimden haberi yoktu.Süpriz yaptık.Buyur Kemal abi sende ye bizle "
Kemal zaten dünden razı olduğu bu teklife balıklama atlayıp hemen Zeynep in yanına kuruldu.Menekşe evlenmişti artık ondan ümidi kesmişti fakat yanında oturduğu kızın narin parmaklarında yüzük yoktu.Bir yandan çorba içerken diger yandan Zeynep i süzmeye başlamıştı bile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAÇAK KOCAM
قصص عامةBir adam.. İstanbulun en zengin gözde bekarlarından ve çapkınlarından biri.. Bir kadın.. Köyünün en güzel ve hamarat kızı.. Bu iki zıt insanı bir kaza birleştirirse ne olur?