28.BÖLÜM

123K 4.8K 222
                                    


1 OCAK 2016..

KEYİFLİ OKUMALAR..

28.bölüm

İki günlük tatilin ardından evlerine Pazar gecesi dönen Menekşe ve Zeynep kendilerini koltuğa attılar.Bavulları kapının kenarında dururken ikisi de hem yorgun hemde huzurluydu.Zeynep ,Menekşe nin durgunluğunu fark etmiş ve ona yolda neler olduğunu sormuştu.Menekşe de iki gece önce Emir in eve geldiğini ve boşanmak istemediğini ve gelişen olayları anlatmıştı.Zeynep te şaşkındı acaba Emir gerçekten yaptıklarına pişman mı olmuştu.O soğuk adamın yumuşacağına pek ihtimal vermiyordu ama aşk bu diye düşündü..Tayfun la sevgili olmuşsa bu dünyada imkansız diye birşeyin olmayacağını anlamış bulunuyordu.

Arkadaşının neşesi yerine gelsin diye ona gelmeden önce Kemal le aralarında geçen konuşmayı anlattı.

***

Zeynep bavulunu hazırlamış,uçağa yetişmeleri için acele ederken etrafa bakındı.Menekşe annesi ile son kez konuşmak için odalarına girip geleceğini söyleyince o da bahçeye çıkıp beklemeye başladı.Kemal arkadan sessizce yaklaşmış ve kızın dolgun kalçalarını alelen süzmüştü.Zeynep bu artniyetli bakışlardan habersiz saatine bakarken Kemal in konuşması ile yerinde hafifçe sıçradı.Korkmuştu.Arkasını sinirle dönünce Kemal le karşılaştı.Bu yılışık adam peşinden bir dakika ayrılmamış ve onu rahatsız etmişti.Köyde bile istedikleri gibi gezememiş tüm görgüsüzlüğü ile yanında konuşup uyuz etmişti kızı.

-''Kemal ABİ! Ne istiyorsun artık bi nefes aldır yeter !'' Abi kelimesini bilerek söylemişti fakat Kemal hiç etkilenmeden pişkince konuştu.

Kemal 'abi' kelimesi ile dişlerini sıkıp başını iki yana salladı.Kızın bir kere bile pas vermemesi iyice bilenmesine neden olmuştu.Hem bekardı ne var yani azcık oynaşsaydı kendiyle diye düşündü.

-''Abi deme kız lazım olur.Hem bekarsın sende benim gibi az memnun etseydin beni gelmişken ,köyde bana vermeyen kız kalmadı hem bak şanslısın ben kendi ayağımla geldim sana ''

Zeynep adamın iğrenç sözleri ile az daha kusacaktı.Midesini tuttu.Bu iğrenç herif kendini ne sanıyordu.!?

Bir dakika deyip telefonu çevirdi.Aradığı kişiye hızla ve sinirle birşeyler söyleyip Kemal in yanına geri geldi.Hopörlör ü açıp beklemeye başladı.Kemalde kızın ne yapmaya çalıştığını anlamamıştı fakat az sonra telefondan gelen sert erkek sesiyle irkildi.Telefondaki adam kendine mi küfür ediyordu !?

-''....Bana bak piç kurusu sevgilime bir daha en ufak bir imada bulunursan gelir oraya seni ben s.kerim anladın mı beni? Sahipsiz her kadını verici mi sandın lan yavşak !Ah orada olsaydım köyün meydanında ben seni nasıl ...''

Kemal duyduğu sözlerle şok olmuşken kızın gülümseyip telefonu kulağına götürüp ''Tamam aşkım birileri sahipsiz olmadığımı anladı daha havlamaz.Gelince yanına uğrarım.Öpüyorum seni'' deyip kapattığını gördü.

Zeynep hiçbir şey söylemeyip tiksinç şekılde adama bakmadan kapıya ilerledi.Menekşe de gelince Melek hanımı öpüp vedalaştılar..Kemal ise aldığı ders ile her kuşun etinin yenmeyeceğini öğrenmiş oldu.

***

-''Ya işte böyle oldu.Surat ifadesini görmeliydin ama nasıl mors oldu.Bir daha her kıza sarkmamayı öğrenir salak''

Menekşe de olanlara gülümsedi.Aklına Emir in yeni evlendikleri zaman Kemal i kıskandığı gelmişti.Başını hızlıca sallayıp düşüncelerinden kurtuldu.Geç olmuştu ikili birbirlerine iyi geceler deyip yataklarına geçtiler.Yarın haftabaşıydı ve yorucu bir hafta onları bekliyordu.

KAÇAK KOCAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin