41.BÖLÜM

88.5K 3.6K 222
                                    

41 kere maşallah diyelim 41.bölüme geldik :)

İYİ OKUMALAR..

Tayfun yanında oturan sevgilisine ara ara bakıp la havle çekiyordu.Lüks restaurantın masasında oturmuş Angel Mabel i bekliyorlardı.Genç adamın asıl sinir olduğu bu yemeğe kızın gelmesi değildi.Bu kıyafet ile gelmesiydi.Evden onu aldığında tek parça elbisenin ğögüs kısmında kumaş olsa da yan taraflardan açıktı.İçine çamaşır giymediği besbelliydi.Geç kaldıkları için fazla ısrar edememişti değiştirmesi için hoş Zeynep te hemen arabaya kurulup değiştirmeyeceğini belli etmişti.Zeynep adamın hala sinirle soluduğunu görünce koluna dokundu.Tayfun başıyla kıza bakıp homurdandı.

-''Bu elbiseyi giyerken ne yedin sevgilim ?''

Zeynep şaşırmış; adamın sinir kokan bir sesle sorusuna sakinlikle cevap verdi.Bu adamın bu kadar kıskanç ve korkutucu olması onu ürpertiyordu.Safça cevap verdi.

-''Hiç..hiçbirşey yemedim ..''

Tayfun un dudakları bilmişce yana kayarken kızın kulağına dudaklarını yaklaştırıp konuştu.

-''Yürek yemişsin hayatım ama bu gecenin bitişinde bu cesaretinden eser kalacak mı çok merak ediyorum.''

Zeynep gülümseyip yutkundu.İleriden gelen kadını süzüp Tayfun a döndü.Genç adam Angel Mabel i daha görmemişti.Zeynep Tayfun a yaklaşıp dudaklarını yaladı.Adamın gözleri hemen oraya yönelirken şuh bir fısıltı ile konuştu.

-''Gece görücez sevgilim ..bekle..''

Tayfun kaşlarını kaldırıp gülümserken Zeynepin birden ayağa kalkması ile gülümsemesi yarım kaldı.Başını çevirdiğinde Angel Mabel in geldiğini gördü.Ayağa kalkıp el sıkışıp oturdular.Angel Mabel gözleri ile Zeynepi süzüp Tayfuna döndü.

-''Hanfendi kim ,yalnız geleceğinizi sanıyordum ?''

Zeynep kadının imaya bile gerek duymadan direk istediğini söylemesi ile kalakaldı.Yerinde huzursuzca kıpırdandı.Tayfun karşısındaki kadının huzursuzluğunu hissetmişti.Bakışları kadının yüzünde gezindi.Bakışları tıpkı toplantı salonunda olduğu gibi kesişti.Tayfun boğazını temizleyip konuştu.

-''Asistanım ''

Zeynep hayalkırıklığı ile duraksarken Angel Mabel ise keyiflenmişti.Demek adam gerçekten iş için buradaydı.Adamın ona olan kayıtsız tavırları ona daha çok çekilmesini sağlıyordu.Yine de tek gelmesini yeğlerdi.Asistanının duru bir güzelliği ve fiziğinin olduğu su götürmez bir gerçekti.

-''Oh Tayfun bey anlaşılan gerçek bir iş yemeğindeyiz.Önce yemeklerimizi yiyelim sonra iş konuşuruz.''

Zeynep lavabo için izin isteyip masadan kalktı.Tek istediği biran önce buradan ayrılmaktı.Aynalı bölümde kendine bakarken gözyaşlarını geri itmeye çalışıyordu.

'Sadece 'asistanım' dedi...sadece 'asistan' tanıştırmadı bile.Sevgilim deyip kadının ağzının payını verebilirdi.Buraya ne için geldiği belli kadının..Yumruklarını sıkıp derin nefes almaya çalıştı.Zayıf bir kız gibi burayı terk etmeyecekti bunu yaparsa kadın kazanırdı.Rujunu yenileyip gülümsedi.Madem asistan diye tanıttın o zaman asistanın olarak devam edelim yemeğe bakalım ' deyip topuklarının üzerinde dönüp masaya geri döndü.

Tayfun yanına oturan kıza bakmak istese de tuttu kendini.Gelen yemekleri yemeğe devam ettiler.Zeynep menüsünde köri soslu tavuk görünce biran gülecek gibi olmuştu.Kendi adına sipariş verecek kadar iyi tanıyor ama asistan ..hadi canım ..Dudağının içini ısırıp yemeğine başladı.Ağzına yayılan enfes tatla tüm duyuları açılıp gevşedi.Ah bu lezzete bayılıyordu işte.

KAÇAK KOCAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin