FİNAL

134K 4.5K 530
                                    

9 ay sonra

-'' Tayfun Lale nin biberonu nerde aşkım ?''

Zeynep seslendiği yataktan doğrulup mutfakta biberon arayan kocasına seslendi.Kızları doğmuş ve iki aylık olmuştu.Memesi tutmuş büyük bir açlıkla emen küçük kızına gülümseyerek bakmıştı.Babasına seslendiği için minik kız ufak bir duraksamadan sonra tekrar karnını doyurmaya geri dönmüştü.

Tayfun su doldurduğu parmak kadar biberonu yatak odasına getirip her zaman yaptığı gibi yatağın kenarına oturup muhteşem görüntüyü izledi.Bu bebek kendilerinin miydi şimdi ?Zeynep Tayfun un yine kızına aşkla bakıp daldığını görünce gülümseyip onun saçlarını okşadı.

-''Kızına aşık bir baba daha.Emir bir sen iki hayatım ''

Tayfun da gözlerini meleğin de çekip karısına baktı.Sade bir düğünle evlenmişler ve bebeklerini beklemeye başlamışlardı iki aşık..Allaha ne kadar şükretse azdı bu tabloyu gördüğü ve Zeynebe ve kızına sahip olduğu için kendini şanslı hissetti..

-''Öğleden sonra Menekşelere geçeceğiz.Arya hanım ın ''baba '' demesi kutlanacak "

Tayfun amca şefkati ile gülümserken Zeynep inde gözleri ışıldadı.Başını sallayıp konuşmamaya çalıştı.Çünkü her konuştuğunda Lale de duraksıyor ve anne ve babasını dinliyordu.Sanki Arya adını duyunca gülümsediğini zannetti bir an için Zeynep..Kadın da gülümsedi.Şimdiden ileride çok iyi anlaşacakları kesindi.

Arya esmer tenine zıt babasından aldığı mavi gözlerle etrafa gülücükler saçıyordu.Sanki bütün bu hazırlığın kendisine yapıldığından haberi var gibiydi.Üzerine giydiği beyaz elbise ve başına taktıkları bandanası ile çok şirin duruyordu.Babasının kucağında herşeye yukarıdan bakarken bahçede gelenleri görünce nerdeyse düşecekti.Elini birbirine çarpıp eğlenceli sesler çıkarmaya başladı.

Emir kızının neşe ile çığlık ve gülücükler atması ile gelenlere baktı.Çağrı ve Ece şık kıyafetleri ve ellerindeki hediyeleri ile gülümseyerek kendilerine yaklaşıyordu.Çağlar ise hemen yanlarında takım elbisesini giymiş ve saçlarını jölelemişti.

Menekşe kızının Çağlar abisini görünce nasıl da eğlendiğini uzaktan görüp yanına gitti.Emir de kızını temiz çimlere oturttu.Çağlar bebeğe yaklaştığında Arya poposu üzerine oturup ellerini şaklatmaya başladı.

Çağlar kızı kucağına alıp iki yanağını da öptü.Arya iki dişi ile ona gülümserken Çağlar da gülüp bahçedeki koltuğa kendisi ile birlikte onu da oturtturdu.Anne ve babalar gururla ikiliye bakıyorlardı.Çok geçmeden onlarda yerlerine geçtiler.

Çağrı ve Emir Menekşe nin doğumundan sonra dost olmayı başarmışlardı.Bunda Çağlar ın emeği büyüktü.Her gün okuldan sonra Arya yı görmeye geliyor onun abisi olma sözünü yerine getiriyordu.Ece de oğlunun bu halinden memnun olsa da kıskanmıyor değildi.Kendi de hamileydi fakat oğlu Arya nın üzerine daha çok düşüyordu.Çağrı Ece ye gülümseyerek bakıp elini tuttu.

-''Erkek kardeşini de sevecektir hayatım .sadece kız olduğu için böyle korumacı yaklaşıyor.''

Ece sarı saçlarını kulağının arkasına atıp ''haklısın galiba biraz hamilelikten dolayı duygusallığım üstümde.Kız olmasını isterdim ama erkek oldu.Zaten Çağlar senin kopyan gibi.Arya dan kıskanmıyor değilim.''

Ece nin dudaklarını salladırarak söylediği sözle tüm masa kahkahaya boğuldu.Emir kızının bir türlü Çağlar ı rahat bırakmaması ile kızını kucağına aldı.Tayfun ve Zeynep in ve kızları Lale nin gelmesi ile yemek başlamıştı.

Arya nın ara ara 'baba' diye hece hece konuşmaları,keyifli sohbet ve Arya nın Çağlar ı rahat bırakmayıp saçlarını yolması ile tamamlanmıştı davet.

Çağlar tek kelime etmeyip onun kendisi ile oynamasına hatta jöleli saçlarını tek tek bozup dağıtmasına bile ses çıkarmamıştı.Onu da Lale yide çok sevmişti.Bol bol oynayıp on yıllık kardeş eksikliğini gidermişti.Kendi erkek kardeşi bir doğsun onu da çok sevecekti.Hatta birazda kıskanacaktı.Çünkü üç bebekte sürekli birlikte oynayıp birlikte büyürken kendisi onlardan çok büyük olacağı için onları sadece sevmekle yetinecekti.

Menekşe minik kızını uyuturken Emir de onları sevgiyle izlemeye başlamıştı.Menekşe nin kendine bakıp gülümseyerek yanına çağırması ile yatağa yürüdü.Yatağın ortasında Arya; annesini emerek uyuya kalırken babası ise bu iki sevgilisini aşkla izlemeye devam etti..



SON







( 55 bölümlük bir hikayemin sonunu her zaman olduğu gibi mutlu sonla tamamladım.Bu hikayede emeği geçen tüm yorumlayan ve her yorumu ile beni mutlu eden tüm okuyuculara ve voteleyen herkese teşekkür ederim.Yeni hikayem için konu belirsizdi fakat son bölümde herkes Çağlar ve Arya yı yani mavi göz:) ü merak ettiği ve hikayelerini yaz dediği için.....onların hayatlarını yazmaya karar verdim.Umarım tüm okuyucu kitlemi yeni hikayemde de görürüm.

PROFİLİMDEN çAĞLAR VE ARYA NIN HİKAYESİNİ KÜTÜPHANENİZE EKLEMEYİ UNUTMAYIN

SİZİ SEVİYORUM. YASAK ELMA YAYINDA.

Caglar ve Arya nin hikayesi Arkadaslar. Desteklerinizi bekliyorum.Yasak elma ya da.

KAÇAK KOCAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin