40.bölüm
Emir ve Tayfun toplantı odasında az sonra gelecek olan kadını beklerken konuşuyorlardı.Bu işi alırlarsa şirket rahatlar,düzlüğe çıkardı.Çetin in oğlu için yaptığı tüm dolaplardan da böylelikle rahatlıkla kurtulabileceklerdi.Zeynep in içeri girmesi ile tüm gözler ona çevrildi.Masada bulunan genç müdürlerin bakışlarını Tayfun sinirle süzmüştü.Kızın ise giydiği kırmızı kalem etek ve ipek beyaz gömlek nerdeyse çamaşırını gösterecek derecede inceydi.Tayfun a 'beklenen misafirler geldi ' derken adam onu dinlemek yerine öldürücü bakış atmakla meşguldü.Zeynep anlamazca sadece adamın anlayacağı bir bakışla ona bakarken Tayfun un 'çıkabilirsiniz Zeynep hanım,misafirlerimizi bekletmeyelim ' demesi ile yüzüne tebessüm koyup gerisin geri toplantı salonundan çıktı genç kız.Ah bu Tayfun cidden anlaşılmaz bir adamdı..Yine ne olmuştu şimdi?
Angel içeri girdiğinde gözü masadaki iki adama ilişti.Tayfuna göz atıp,baygın ve seksi bakışı ile Emir i süzdü.İkisinin de yapılı ve yakışıklı oldukları su götürmez bir gerçekti.Emir in evli olduğunu önceki karşılaşmalarında görmüştü.Güzel bir karısı vardı.Tokalaşırken bakışları ustalıkla Tayfun un eline gitti.Elinde yüzük olmaması üzerine hafifçe gülümseyip yerine oturdu.Toplantı başlamıştı.Emir ve Tayfun hatta müdürler dahi Angel i ikna etme çabalarına girişmişlerdi.Tayfun kravatını gevşetip kadına baktı.Orta yaşlarda olmasına rağmen hala bu kadar güzel olmasına şaşırdı.Gözleri kesişince genç adam hemen kafasını çevirdi.Aklı bulanmıştı.Tek istediği Zeynep in yanına gidip önce o giysilerin hesabını sormak ..sonra da tek tek çıkarıp içine dalmaktı..Emir in koluna vurması ile kendine geldi.
-''Ne yapıyorsun lan nerdeyse inleyeceksin ?''
Tayfun eliyle yüzünü sıvazlayıp mırıldandı.
-''Abicim kadın ne inatçı çıktı.Derdi ne bunun ?Anlaşmaya yanaşmayacaksa başka mali kaynak bakalım.''
Emir etrafına kısaca bakış atıp Tayfuna eğilip konuştu.
-''İnsanları görmüyo musun hepsi ikna etmeye uğraşıyor.Kadın bizim kış koleksiyonumuzdaki rujları bile kullanmış ama niye böyle oyalıyor anlamadım.Ayrıca gözüyle seni kesiyor.Zeynep görse ağzına sıçar benden söylemesi..''
Tayfun arkadaşının dalgasını küfürle savuşturup herkesi yerinden sıçratarak konuşmaya başladı.
-''Sayın Mabel eğer anlaşma yoluna varacaksanız imzalayım şu anlaşmayı ..Yok eğer kararınız olumsuzsa toplantıyı iptal etmeyi düşünüyoruz.''
Emir içinden gülüp'yürü be koçum ' derken müdürler dahil herkes sus pus olmuştu.Herkes birbirine bakıp fısıldaşırken Angel adamın cesurca çıkışından etkilenmişti.Onu da diğer şirketteki yöneticiler gibi zannetmişti.Beklemişti ne zaman çapkınlık yapıp imalarda bulunacak diye ..Ama olmadı.Hafifçe gülümseyip Tayfuna baktı.
-''Cesaretiniz takdire şayan..Üstelikte şirketiniz için önemli bir gelir kaynağı olan bana karşı..Kararımı yemekte size bildiririm.Toplantıyı bitirebilirsiniz Tayfun bey..''
Emir dahil herkes şaşırmıştı.Kimse böyle bir cevap beklemiyordu.Angel Mabel Tayfun a yemek teklifinde bulunmuştu hemde herkesin içinde..Emir kendini toparlayıp toplantıyı bitirdi.Angel geldiği gibi şanına yakışır şekilde asansöre koruma eşliğinde yürürken başını çevirip toplantı odasında konuşan ikiliye baktı.Gözleri Tayfun un üzerinde gezindi bir süre.Sonra asansöre binip gözden kayboldu..
-''Kadın yemekte konuşuruz dedi akşam çıkıyosun ve bu işi bağlıyosun Tayfun ''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAÇAK KOCAM
General FictionBir adam.. İstanbulun en zengin gözde bekarlarından ve çapkınlarından biri.. Bir kadın.. Köyünün en güzel ve hamarat kızı.. Bu iki zıt insanı bir kaza birleştirirse ne olur?