Menekşe yaşadığı tutku dolu gecenin ardından sabah erkenden kalkmış hastahanenin yolunu tutmuştu.Bugün bir kaç hastaya bakmaktan başka bir işi yoktu.Psikoloji departmanından yönlendirilen hastanın dosyasına bakarken kaşlarını çattı.Kızın yaşadıkları kaldırılacak gibi değildi.Uzun seneler tedavi görmüş fakat bir ilerleme kaydedilmeyince kalbini gösterip durunca kendisine yönlendirmişlerdi hastayı.Menekşe kapıyı açıp hastanın yanına girdi.Odadaki yatağın üstünde kimse olmayınca etrafa bakındı.O sırada tuvalet kapısı açılıp kahve saçları birbirine karışmış incecik gecelikle kendine bakan kızı gördü.Kız önce gülümsedi ona..Sonra da kalbini gösterip acıdığına dair surat ifadesini değiştirince Menekşe gülümseyip kızın elini tutup yatağa yatırdı.Rutin kontrolleri yapıp kızın saçını okşadı.Hemen hemen aynı yaştaydılar kızla.Kızın sürekli tek eli kalbindeydi.Menekşe düşünceli gözlerle kızın gögsünde yumruk olan elini tutmak istedi.Fakat kız bir anda hırçınlaşıp arkasını dönüp kendini dış dünyaya kapattı.
Odasına giden Menekşe ciddi vakkalarda böyle bir hastanın yanında niye bir hasta bakıcının olmamasına anlam veremedi.Hastahane telefonundan pskiyatrı arayarak durumu net şekilde öğrenmek istedi.
-''Sevil hanım Ben Menekşe Hanzade.Şizofrenik bir hastayı kalbinde sorun olabilir diye bana yollamışssınız fakat rutin kontrollerde herhangi bir bulguya rastlamadım.Kapsamlı bir tetkik yaptırmak istiyorum.Ayrıca yanında niçin hasta bakıcı yok?Kendine bir şey yapabilir.Ağır bir vakka gibi görünüyor.Tabi sizin uzmanlık alanınız.Benimki sadece bir öneri.''
-''Menekşe hanım hastamız özel bir klinikten bize aktarıldı yaklaşık iki ay önce .Siz kalp cerrahı olmanızın yanı sıra bazı özel hastalara baktığınız için size yönlendirdim.Aslında Ayşe şizofren değil sadece ağır bir olay yaşamış,bunun üzerine sürekli kalbini tutuyor.Seanslarımızda her sorumuzda bunu sık yaptığı için iyi bir doktorun denetimi yararlı olur diye düşündük.İsterse konuşabilir sizle de aklı başında çünkü.Ama kendini kapatıyor hala nedense.Seanslarımızın sonuna gelmiştik oysaki..''
Menekşe anladığını dikkatle takip edeceğini söyleyip telefonu kapatacağı sırada Sevil hanım seslendi.
-''Menekşe hanım bu hastayı..yani kimseye söylemeseniz..Özel bir rica.Getiren kişi kimsenin bilmesini istemiyor.'
Menekşe 'tabi ' dedikten sonra telefonu kapattı.Bu kızda ne varsa onu çözmeliydi.Ellerine dosyayı alıp asistanını aradı.Tüm tetkiklerin yapılması gerektiğini söyleyip arkasına yaslandı.Gün hızlı başlamıştı.
Emir göz kalemi için seçilen mankene baktı.Gözleri büyüktü.Bu kalemi daha iyi gösterir ve yansıtırdı.Herkes onay vermiş kendisine bakarken Emir büyüsüne kapıldığı karısının gözlerini düşündü.Kendi kendine gülümseyince Tayfun koluyla dürtüp mırıldandı.
-''Ne yapıyorsun abicim ya,herkes sana bakıyor.''
Emir kendine gelip boğazını temizleyip 'olur olur bu ' deyip sandalyeden kalkıp toplantı salonundan çıktı.Tayfun da yanına gelip :
-''Hayırdır,Sende bir haller var ne bu yüzden hiç düşmeyen sırıtışın sebebi ya da kim.?''
Emir ters ters bakınca Tayfun gülerek odanın kapısını açtı.
-''Menekşe tabiki kim olacak.Zeynep o yüzden bana yemekte biraz daha yiyelim yok tatlı yemedim ondan da yicem deyip uzatmaya çalışıyordu dün akşamki yemeği.''
Tayfun kahkaha atarken Emirden gülümseyip laptoptan gelen maile baktı.Gülümsemesi silinip kaşları çatıldı.Tayfunda adamın yüzündeki duygu değişimi ile konuştu.
-''Ne oldu ?''
Emir ekrana bakıp dilinin ucuna gelen küfürü yutmaya çalıştı.
-''Ne olacak mail gelmiş hemde Çetin Günay dan.Herif bizimle taş*k geçiyor resmen.Yeni bir şirket kuruyormuş açılış davetiyesi yollamış.Hemde tüm kozmetik dünyasını davet etmiş.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAÇAK KOCAM
Fiksi UmumBir adam.. İstanbulun en zengin gözde bekarlarından ve çapkınlarından biri.. Bir kadın.. Köyünün en güzel ve hamarat kızı.. Bu iki zıt insanı bir kaza birleştirirse ne olur?