"Yolarım "
"Ha!? "
Emir, Menekşe yi sıkıca belinden kavrayıp kapıya ulaşmasına engel oluyordu. Bıraksa zaten depara kalkıp kapıyı kırıp kızın saçını yolup kellesini havaya kaldırıp zafer yürüyüşü yapacak kadar sinirliydi.
-"Ya bırak Emir. Bırak yolucam onun dip boyası gelmiş saçlarını. Bırakk diyorum sana. Sinek diyo bide sanki ben bilmiyorum derdinin ne olduğunu sürtüğün! "
Emir gülerek karısını kendine çevirdi.
-" Bak onun ne yaptığının bende farkındayım Menekşe gözlüm.. Ama onu değil seni arzuluyorum. Şimdi gir yatağa da uyuyalım. "
Menekşe güzel gözlerini kırpıştırıp başını salladı teslimiyetle. Sen böyle konuş hep ben dediğini yaparım ki hep..
Birbirlerine sarılıp uykuya yenik düşerken ne Yelda nın sesini ne de düşünceler vardı akıllarında..
***
Yelda kahvaltıda Menekşe yi çıldırtma noktasına getirmişti adeta.
-Çay soğuk
-Yumurta çok pişmiş
-peynirler kokuyor vs.Halbuki Emir dahil herkes iştahla kahvaltısını yapıyordu. Emir in annesi Münire hanım ve babası Orhan bey de gayet ılımlıydı. Oğulları daha uysal tam bir evli bir erkek olmuştu. Karısını kontrol ediyor hareketlerine bakıyor. Ağır bir şey varsa Emir kaldırıyordu. Anne ve babası birbirlerine bakıp gülümsediler. Zaten Menekşe nin akıllı bir doktor olduğunu duyunca daha da memnun oldular. Tek sorun Yelda nın hala Emir in etrafında olmasıydı.
Kahvaltıdan sonra Orhan bey karısıyla yürüyüşe çıkmıştı. Menekşe de bulaşığı yıkayıp odasına geçip bacaklarını uzatmış dinleniyordu. Emir gazeteleri okumayı bitirince oturduğu yerden doğruldu. Yelda avına yaklaşan bir panter gibi koluna sarıldı Emir in. Diğer eli genç adamın kalın pazusunu okşuyordu.
-"Emir seni çok özledim, sen beni hiç özlemedin mi? "
Emir başını çevirip kızın okşayan eline baktı. Elini tutup aşağı indirdi.
-" Bak Yelda sana aşıkmıydım bilmiyorum bile. Tek bildiğim sana karşı hiçbir şey hissetmiyorum. Sen elimi tutuyorsun ya hiç etkilenmiyorum. Ama içerde yatan ahu gözlü var ya o parmağının ucunu bana değse tutuşuyorum. Sence hanginizi istiyorum sen seç? "
Uzun konuşmasından sonra karısının yanına gitmek üzere ayağa kalktı. Kapıyı açtığında Menekşe nin ayakta dolu gözlerle ona baktığını gördü. Gözleri pırıltılarla kaplıydı adeta. Emir onun konuştuklarını duyduğunu anladı. Hafif şekilde gülümseyip yatağa uzanırken Menekşe hiç beklemeyeceği bişeyi yapıp yanına uzanıp başını adamın geniş ğöğsüne yasladı. Kollarıyla beline sarılınca Emir de karşılık verip sıkıca çekti kadını kendisine. Başının üstüne öpücük kondurup iç çekti.
Duyguları karman çorman olmuştu. Menekşe yi seviyor muydu yoksa sadece cinsel çekim miydi bilmiyordu ama bunun tek yolu vardı onu biliyordu. Menekşe nin onu sevdiği aşikardı. Eğilip kızın kulağına fısıldadı.
-"Bu gece benimsin. "
Menekşe gözlerini heyecanla yumup başını aşağı yukarı sallayıp adamına sokuldu.
Akşam üzeri Kemal Menekşe yi görmek için kızın evine geldi karşısında dağ gibi Emir i görünce afalladı
-" Enişte bey Menekşe yok mu?
Emir bu adamı gördüğünden beri hoşlanmamıştı. Sarı kafasına cırt mavi gözleriyle ürkütücü duruyordu. Emirle mavi gözlüydü fakat onunkiler koyu maviydi.
-"Napcaksın Menekşe yi işi var şimdi gelemez "
Kemal pis pis güldü.
-" Ne işi olacakmış gelsin iki dakka işte "
Emir anne babasını ve Yelda yı istanbula geri yollamış yarın gelicez bizde diyerek Menekşe yle başbaşa kalmak istemişti. Ona karşı olan isteğinin bitip bitmeyeceğini anlamak için sevişmesi şarttı ona göre.
Emir tam 'bas git ' diyeceği sırada yanında koluna sokulan Menekşe ile yüzünü buruşturdu. Kemal in onu görüp gülmesi sinirine dokunmuştu nedense.
-"Bak enişte işi yokmuş Menekşe nasılsın kız iyi misin? "
Menekşe gözlerini yumup sabır çekti içinden. Bu yılışık adam akrabası olmasa çoktan sapık diye polise verirdi.
-" İyiyim Kemal gördüğün gibi. Gece olmak üzere bu saatte kapıma gelmen uygun değil. Hadi var yoluna "deyip kapıyı kapattı.
Emir 'aferin benim karıma' diyerek alnını öptü Menekşe nin. Bu çıkışı adamın hoşuna gitmişti.
Eğilip karısının dudaklarına öpücük kondurdu. Menekşe nin de verdiği karşılıkla öpücük ateşli bir öpüşmeye dönmüştü. Elini tutup karısını yatağa çekti Emir. Gözleri birbirlerine baktı önce sonra kim başlattı bilinmez birbirlerinin tadını almaya başladılar. Yatağa uzattığı karısının saçlarını okşayıp alnını öptü yavaşça Emir. Kıza baktı uzun uzun. Aynı bir aşık gibi öptü, okşadı, ilki olduğunu bildiği için büyük ihtimam gösterdi altında yatan güzelliğe.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAÇAK KOCAM
General FictionBir adam.. İstanbulun en zengin gözde bekarlarından ve çapkınlarından biri.. Bir kadın.. Köyünün en güzel ve hamarat kızı.. Bu iki zıt insanı bir kaza birleştirirse ne olur?