20.bölüm
(Upuzun bir bölümle sizlerleyim.Umarım beğenirsiniz ve eleştiri yaparken uslubunuze dikkat etmenizi rica ediyorum onlar kendilerini biliyorlar)
IYI OKUMALAR..
-"Seni istiyorum küçüğüm hemde çok..ah bu kokun beni mahfediyor.."
Derin bir soluk alıp ellerini Menekşe nin beline sararken Emir ise duyduğu sözlerle çıldırmanın eşiğine gelmişti.
Emir duyduğu sözlerle daha fazla dayanamadan kulağındaki kulaklığı fırlatıp duvara çarptı.Bir gün daha bekleyemezdi.Karısı başka adamın elinde meze olacak değildi.Hiçbir zaman geniş mideli bir adam olmamıştı ve olmaya da niyeti yoktu.Arabaya atlayıp Tayfun un evine sürdü.Akşam olmak üzereydi ve bu iş gitgide çığırından çıkıyordu.
-"İstemiyorum..Dokunmayın! "
Hakan ,Menekşe nin belindeki elini aşağı indirmek istese de buna engel oldu.Kızın kalçalarını kendi kasıklarına yaklastiracagi sırada Menekşe kendini var gücüyle yana itip ondan uzaklaştı.
-"Ya anlamıyor musun ,istemiyorum seni istemiyorum ! Zorla mı elde edeceksin beni !"
Hakan kızın bağarışıyla afalladi.Küçük kedisi pantere dönüşmüştü adeta.
-"Gerekirse evet ! Hiçbir kadını bu kadar beklemedim.Benim olacaksın bu malikanenin sultanı olacaksın.Yeterki senin o tenine dokunayım.. "
Menekşe midesini tutup hırlarcasına konuştu.
" Sus ! Sus diyorum sana.Midemi bulandırıyorsun.Kendimi parayla sana satacağımıda nerden çıkardın? "
Hakan özlemle söylediği sözlerin böyle karşılık almasıyla içindeki ateşi iyice harlandı.Kadının parayı hiçe sayması onu daha çok cezbediyordu.Daha fazla ondan sogumasin diye kapıya yöneldi.Bu günlük bu kadar yeterdi.Yarın gece tamamıyle onun olacaktı.Zorla da olsa onun..
**
Zeynep kahvaltısını hızla yapıp üzerini giyinmek için odasına girdi.Lenslerini takmak için gözlüklerini çıkarırken bir yandan da mırıldanıyordu.
"Bakalım Tayfun bey benim yeni halime alışacak mı? Ay o günkü şaşkınlığı hala gözlerimin önünde."diyip lenslerini takıp gardrobina yöneldi.
Tayfun masasındaki işlerden kafasını kaldırıp boynunu kıtlattı .Sabahın erken saatinde şirkete gelmiş ve biriken işleri halletmişti.Dün gece Emir in sinirle eve gelmesi ve Menekşe yi kurtarma hakkında konuştukları kendisini gerçekten şaşırtmıştı.Emir karısına ilgi mi duyuyordu yoksa sadece erkeklik gururu muydu anlam veremedi Tayfun.
Kapının çalıp elindeki kahveyle Zeynepin odaya girmesiyle Tayfun un yüzü aydınlandı.Annesinin zoruyla aldığı bu tecrübesiz kız gerçekten dün çok iyi iş çıkarmıştı.Zeynep saygıyla gülümseyip elindeki defter ve kalemle patronuna bakarken genç adam kahvesinden büyük bir yudum alıp arkasına yaslandı.Kızın değişimi onun kafasını epey karıştırmış olmalıydı.
Bir müddet kahve gözlerini kızın diz üstü eteğinde gezdirdi.Bacaklarının güzelliğini şimdi farkediyordu.Zeynep bacaklarına alelen bakilmasiyla eteğini aşağı çekiştirdi.Tayfun boğazını temizleyip koltuğundan kalktı.
-"Saat 5 teki toplantıyı iptal et.Menekşeyi almaya gidiyoruz ! "
Zeynep az daha elindeki not defterini düşürecekti.Kekeleyerek adama sordu.
-"Efendim..Almaya gidiyoruz derken ??..yani planımıza göre ben bugün gidicektim ve.."
Sözlerini tamamlamadan Tayfun araya girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAÇAK KOCAM
General FictionBir adam.. İstanbulun en zengin gözde bekarlarından ve çapkınlarından biri.. Bir kadın.. Köyünün en güzel ve hamarat kızı.. Bu iki zıt insanı bir kaza birleştirirse ne olur?