Zeynep zorla sokulan evde bir müddet çırpındıktan sonra çıkamayacağını anlayınca yorgun düşüp koltuğa oturdu.Tayfun seslerin kesildiğini duyunca üzerine rahat birşeyler giyip salona inmişti.Bütün her yeri kilitlemişti buna mecbur bırakmıştı kendisini Zeynep.Kadının ters ters kendine bakıp başını başka yöne çevirmesi ile hasbinallah diye mırıldandı genç adam.Karşısındaki tekli koltuğa oturup özlediği kadınına baktı.Zeynep göz ucuyla adama bakınca kendini incelediğini,yüzüne baktığını görünce hırslanıp saçlarını önüne getirip yüzünü kapattı.
-''Bakma yaa bakma !! Sana yüzüme bakmak yasak artık..!!''
Tayfun kadının çocukça yaptığı harekete gülmek istese de her an yalnış anlamasından korkup daha da hırçınlaşacağı için vazgeçip boğazını temizledi.Tok sesle konuştu.
-''Zeynep konuşmamız lazım !''
Zeynep ten yanıt gelmeyince omuzları çökmüş halde ellerini birleştirip konuşmaya başladı.
-''Zeynep ben oraya iş için gitmiştim.Gerçekten de iş yaptık fakat son haftalarda telefonumun bloke edildiğini anladım.Başka telefon aldım fakat bir türlü sana ulaşamıyordum.O parti saçmalığına katılmak istemesem de mecbursun dediler.Katıldım fakat sabah kalktığımda o kadınla evleneceğim yönünde haberler çıkmış.Ben arayıp Angel denen kadınla kavga ettim hatta nişanlı olduğumu söyledim.Telefonlarımı onun bloke ettirdiğini anlamıştım artık.Çünkü hastalıklı tavrından bana taktığı anlaşılıyordu.İlişkı teklif etti fakat ben reddettim.Çünkü aklımda kalbimde sendeydi.Sana ulaşamadığım her an beni bitiriyordu.Nihayet Emirle konuştum ve öğrendiklerimden sonra hemen Türkiye ye döndüm.Havalimanında bana gönderdiğin mesaj geldi.Orada o ağlayışın..o sözlerin..beynimden vurulmuşa döndüm.Bu yüzük sana bunları yaptırdı ..bak bakalım bu yüzüğe ama iyi bak!!''
Elinden çıkardığı yüzüğü kadının eline tutuşturup bakmasını sağladı.Zeynep duyduklarına inanamıyordu.Eline aldığı yüzüğü zorla tuttu.Yüzüğün içine baktığında Zeynep &Tayfun yazdığını gördü..Eli ağzına gidip şok oldu..Ama nasıl !? hepsi bir yalnış anlaşılma mıydı yani !??
Tayfun kadının tepkisini görünce rahatladı.Onun nasıl böyle birşey yaptığına hala inanmak istemiyordu..Ya yetişmeseydi..Nasıl bu kadar gözü dönmüştü!
-''Zeynep bana birazcık güvenmeni isterdim.Tüm aksilikler üst üste geldi ve bu hale geldik.Ama bana nasıl güvenmezsin.Sen ..benim oldun ..benim kadınım oldun.Sence ben seni ortada bırakıp başka bir kadınla evlenecek kadar şerefsiz piç bir adam mıyım ??''
Zeynep herşeyi öğrense de ayağa kalkıp üstünü düzeltti.Adama gelişigüzel bakıp mırıldandı..Yorgundu..
-''Bana bir taksi çağırır mısın evime gitmek istiyorum !''
Tayfun önce ne dediğini idrak edemedi..Ne demek gitmek !?Zeynep i ilk kez böyle görüyordu.Kendinden emin ve mağrur..
Onun çok kırıldığını anladı.Üstüne gitmek istemedi.Herşey çok sıcaktı.Zamanla eskisi gibi olacaklarını diledi.Eliyle başını kaşıyıp mırıldandı.
-''Taksi olmaz,ben bırakırım ..''
Zeynep in birşey söylememesine üzülse de sesini çıkarmadı.İkiside yalnış anlamalardan dolayı kırgındı ve zamana ihtiyaçları vardı..
Evine bırakırken Zeynep in kendine hiç bakmaması yüreğini dağladı genç adamın.Hiç böyle hayal etmemişti döneceği günü..Hüzünle direksiyonu gerisin geri çevirirken aklında Zeynep vardı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAÇAK KOCAM
General FictionBir adam.. İstanbulun en zengin gözde bekarlarından ve çapkınlarından biri.. Bir kadın.. Köyünün en güzel ve hamarat kızı.. Bu iki zıt insanı bir kaza birleştirirse ne olur?