Duyuru da beni destekleyen herkese bir kez daha teşekkür ederim.Buyrun yeni bölümünüz..
26.bölüm
Menekşe ameliyattan çıkıp maskesini eliyle aşağı indirdi. Yorgun adımlarla odasına girdi.Sabahki yaşadığı olaylar onun kafasını fazlaca meşgul etmiş gibiydi.Odasındaki deri kahve koltuğa uzanıp gözlerini kapattı.Emir onu takip ettiriyordu..Peki ama neden diye düşündü.Bu adamın tutarsız davranışlarını asla anlamamıştı bu gidişle de anlayamayacakti..
Daha geçen gün boşanma kağıdı eline geçmiş ve kalbine çöreklenen hüzün işte yine gelip baş köşeye oturmuştu.Onun sesini duyduğu anda taş kesilmiş ,özlemle adını söylemesi ile iki duyguyu biranda yaşamıştı.Şaşkınlık ve özlem.Telefonu korumaya verip oradan hızla hastaneye koşmuştu.Çağrı 'nin arkasından gelen endişeli sesini bile duymamazlıktan gelmişti..
Yattığı yerden doğruldu.Onu özlemek mi !? Beni aldatan kocamı mı diye kendi kendine mırıldandı.Kafasını iki yana sallayıp unutmaya çalıştı.Biraz yemek yese iyi olacaktı açlık istemediği düşünceleri beynine sokmaya başlıyordu galiba..
Çağrı oturduğu sandalyeden kalkıp odanın ortasına yürüdü.Fazlaca sinirliydi.Kapıyı atiklikle kitleyip oturan adamın yüzüne doğru eğildi.
-"Sen benim babamsın ve oğlun için bunu yapmak zorundasın duydun mu beni ?"
Yaşlı kurt olan Çetin oğlunun her istediğini yapmakla nasıl bir canavar yarattığını çoktandır farkındaydı fakat son günlerdeki hali iyice haddini aşmıştı.
-"Kendine gel lan karşında baban var senin.Hastane dedin hastane yaptırdım sana adamı batiracaksin dedin naylon şirket ayarlayıp başlarına çorap ördük.Şimdi de tutturmuşsun adamın karısını istiyorum diye.Yeter bu kadar kepazelik.!"
Babasının her kelimesinde sinirlenip eli titreyen Çağrı çekmecesine ilerledi.İlacını içip gözünü yumdu.Çetin onun sinir hastası olduğunu biliyordu.Tek oğlu hırsının kurbanı olmuş,yıllar evvel sevdiği kıza zorla sahip olmuş ve onu kaybetmişti.Şimdi yıllar sonra yine bir kadın için aynı şeyi söylemişti.
-"Onu istiyorum.."
Adam oğlunun bir kez daha pişman olup ,kadının başını yakmasından korkuyordu.Her ne kadar Emir Hanzade yi sevmesede adamın evli olduğunu duyunca önce şaşırmış sonra karısının kendi hastanesinde çalıştığını öğrenince şaşkınlığı az bile kalmıştı.
Düşünceleri kapının çalmasıyla bölündü.Stajyerlerden biri aşağıda olan bir olayı titreyerek anlatmaya başladı. Ölen hastanın yakınları arbede çıkarmış ve ameliyattan çıkan doktorlara saldırmışlardı.Doktorlardan birinin Menekşe olması ile Çağrı hemen odadan fırlarcasına çıktı.Çetin de Menekşe nin nasıl biri olduğunu merak ettiği için oda kalkıp onların peşinden acile yürüdü.
Menekşe kaşına bant yapıştıran stajyerlerden Ahmet e teşekkür edip yattığı sedyede doğruldu.Diğer doktor arkadaşı Melike ise fazla hırpalanmamıştı.Tansiyonuna ve gerekli ölçümlere bakılıp iyi olduğunu söylemişlerdi onada.
Menekşe kalabalık insan topluluğu ve polislerin hastaneyi doldurmasiyla bunalmıştı kalkıp odasına gidecegi sırada Çağrı yanına gelip yüzünü avuçladı.O an sanki sevgilisi için endişelenen bir adam gibi gözüküyordu.Çevredeki hemşirelerin şaşkın ve imalı bakışları arasında gidip gelirken adamın endişeli sesi ile kendine geldi.
-"Menekşe iyisin dimi ?Gereken yapılacak sen hiç merak etme.Ben hastahanemde böyle rezilliklere asla göz yummam.!"
Menekşe nezaketen gülümseyip başını ellerinin arasından kurtardı.Yeterince malzeme verilmişti bile.Çağrı avuçlarının boş kalmasıyla yaptığı hatayı anlasada umursamadı.İlgili gözlerle kadının tatlı yüzüne bakmaya devam etti.Menekşe sedyeden inip :
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAÇAK KOCAM
General FictionBir adam.. İstanbulun en zengin gözde bekarlarından ve çapkınlarından biri.. Bir kadın.. Köyünün en güzel ve hamarat kızı.. Bu iki zıt insanı bir kaza birleştirirse ne olur?