6.bölüm
Sabah gözlerini ilk açan Emir oldu. Yatağın Ortasında uzanmış vaziyetteydi fakat üstündeki ağırlıkla gözlerini iyice açtı. Kızın ince bacağı adama sarılmış, diz kapağı tam ereksiyonun üzerinde duruyordu. Kolları da adamı sarıp sarmalamıştı. Ya başı.. Boynuna sokulmuş nefesi yüzüne ılık ılık esiyordu.
Emir tam bir felaketin eşiğindeydi şu an. Kızı altına alıp içine gömülmek ve yatakta siktir olup gitmek arasında bocalıyordu. Ne vardı yatağa çağıracak sanki, önce başını çekmek istedi kızın. Boynunu kaydırdı başı yastıkla buluştu. Onu uyandırmadan bı durumdan kurtulmalıydı. Yoksa daha yatakta yatmasına izin vermezdi.
Yastığa düşen başa ve saçların yastığa dökülmesini izledi arzuyla Emir. Kız güzeldi ve bu onu daha da zorluyordu. Emir üstündeki ağırlığın gitmesiyle nefes aldı şimdi tek bir engel kalmıştı o da bacağın mengene gibi kendini sarmasıydı. Elini mecbur bacağa uzattı ve pürüzsüzlüğü dişlerini sıkmasına neden oldu. Genç kız bacağına dokunan elle huysuzlanıp dizini yukarı kırdı iyice. Aynı anda Emirden boğuk bir inleme çıktı. Tek bir hareket patlamasına neden olacaktı nerdeyse. Biraz daha kendini sıkarsa çocuğu olmayacaktı bu gidişle.
Menekşe çıkan sesle gözlerini araladı. Önce nerede olduğunu algılayamadı. Küçük gözleri açılıp herşeyi anlayınca kımıldanarak kendini geri çekmek istedi. Bu adamla nasıl olurda düğüm gibi sarılırdı?
Emirse daha zor durumdaydı. Kızın direk gibi olan ereksiyonunu anlayınca vereceği tepkiyi merak ediyordu.
-"Kalksana üstümden ya? "
Emir kızın sabah sabah homurdanmasıyla yüzünü buruşturdu.
-" Kızım sen bana sarılmışsın ahtapot gibi, asıl sen çek şu çarpık bacağını "
Menekşe sinirle gözlerini yumdu. Hiçte bile bacağı çarpık değildi. Bu deve tabanı çok oluyordu artık. Diziyle adamın kasığına vurmak istedi ama dizinin temasıyla gözleri yuvalarından fırlayacaktı.
Emir ise ellerini başının altına koymuş, hala yarı bedeni üzerine uzanan kızın yaşadığı şoku izliyordu.
-"Oha be bu ne sapık "
Emir kahkaha atmak istedi ama demir gibi sertleştiği için boğuk şekilde gülebildi sadece.
-" Sapık olsam şu anda onun ateşini içinde söndürürdüm bebeğim, şimdi çek şu seksi bacağını dikkatlice "
Menekşe adamın dediklerini yutkunarak izledi. Başını yukarı aşağı sallayıp dikkatlice adama değmeden yataktan kalktı. Emir ise kızın tam teslimiyetle kalkmasıyla banyoya girip soğuk hatta buz gibi bir duş almaya başladı.
Menekşe ise şaşkınlık içindeydi. Adam onu arzuladığı yani öyle mi? Kendisini beğeniyordu demekki. Adamın sıkıntısı hariç gece uykusu gayet iyiydi. Mışıl mışıl uyumuştu. Emir in kokusuda gayet güzeldi. Erkeksi kokusu odayı şimdiden kaplamıştı. Kocası banyodayken üzerini değiştirdi henüz aynaya bakmamıştı. Ama yüzünü yıkayıp kendine geldi birazda olsa.
Sonra ani bir kararla duş almak istedi. Adamın onu pis sanmasını istemezdi. Sonuçta o başka sebebten duşa girmek zorunda kalmıştı. omuz silkip yatağa oturdu ve beklemeye başladı.
Çok geçmeden banyodan çıkan Emir rahatlamış görünüyordu. Yatağın üzerinde her an üzerine atlayacakmış gibi bakan cadı karısı yıllardır yapmadığını yaptırmıştı ona banyoda..
Menekşe ise adamın çıplak göğsünü daha önce yaralıyken görmüştü ama şimdi sağlıklı bir erkeği böyle heybetli şekilde karşısında görmesi bambaşkaydı. Üstelik o kocasıydı. Biraz daha izledi adamını.. Emir in gözlerindeki ifade alaya dönüşünce kalktı hemen elindeki havluyla banyoya koştu ve kapıyı çarptı.
-"Salak, öküz, iyiki baktık sana. Hemen havaya gir zaten. Ne bakıcam ki sana gözüm şeyetti. Tamam hakkını yemek olmaz taş gibisin seksi deve tabanı ama öküzsün işte... " diye saydırmaya devam ederken banyo kapısından ses geldi ve ardından kahkaha..
-" Karıcım biraz sessiz ol. Ben bile az önce seni düşünüp işimi hallederken bu kadar ses çıkarmadım. "
Menekşe adamın utanmaz sözleriyle adeta hırlayarak başından pijamasını çıkarıp duşa girdi hızla. Saçlarını köpükleyip çıktı ve aynanın karşısında kurulandı. Başını kaldırıp aynaya baktığında buğudan bir şey görünmüyordu. Eliyle buğulanan camı sildi. Gözleri önce yüzüne gitti parlıyordu sanki. Gülümsedi kendine. Ardından yüzü dehşetle gerildi. Morluklar..
Boynunda küçük Morluklar vardı. Ğöğüs ucuda aynı şekilde kırmızıdan mora çalıyordu. Ne olmuştu böyle? Çıplak bedenini hızla ve endişeli gözlerle inceledi. Sadece boyun ve gögüs tarafında küçük Morluklar vardı. Şaşkındı. Banyodan çıkıp bunların açıklamasını o hayduta soracaktı.
Emir ise kızı sinir etmenin verdiği zevkle kahvaltı hazırlamıştı. Ağzına attığı zeytin başını kaldırmasıyla az kalsın boğazında kalıyordu. Karısı karşısında el kadar havluyla duruyordu. Dizlerinin üstünde ve göğüslerinin kenarına sıkıştırılmış havluya aç gözlerle baktı Emir. Bu kız delirmiş olmalıydı. Sekse aç bir erkek bu kadar da tahrik edilmezdi ama.
Emir kızın gözlerine bakmayı akıl edince düşünceleri uçup gitti. Menekşe rengi gözlerde öfke, şaşkınlık ve kırgınlık hakimdi. Menekşe adamın yanına hırsla yürürken açılan havlunun kocasına göz ziyafeti çektiğinden habersizdi.
-"Bu ne Emir? "
Emir gözlerini karısının çıplak bacaklarından zorlukla ayırdı.
-" Ne ne Karıcım? "
Menekşe boynunu kapatan saçlarını tek omzuna alınca Emir önce kızın çıplak boynuna ve köprücük kemiğine baktı. Tam ısırmalık lan diye içinden geçirirken farkettiği şeyle" hass.ktir "dedi seslice.
-" Bu boynunun hali ne lan, Hangi piç yaptı sana bunu, boynunu kırıcam onun "
Menekşe adamın söylediği sözlerle adama üç kafalı gibi baktı. Öfkeli boğaya dönmüş şaşkın kocası daha olayı kavrayamamıştı demekki.
-" Ya bende onu soruyorum işte kendi boynunu kırabilirsin hödük. Bunların hesabını vereceksin. Ya sen bana geceleyin nasıl dokunursun ya nasıl, sadece boynumda olsa iyi. O arsız ağzının benim gögüs ucumda işi neydi!?Hepsinin hesabını vereceksin teker teker"
Emir kızın göğsüne vuran ellerini zor zabtediyordu. Gece nasıl bir seks savaşı yaşamışlardı hiç hatırlamıyordu bile. Ama öfkesinin yerini rahatlama alırken kıza "aç bakim göğsünü öpimde geçsin" diye arsızlık yapmamak için kendini zor tutuyordu. Ne vardı ki yani bi kerede bilinçle emseydi ?
Emir kızın hırçınlığıyla uğraşırken hiç beklenmeyen şey oldu. Havlu birden yere süzülmüş Menekşe çığlık atarak adama kollarını sarmıştı. En azından hiçbirşey görünmüyordu dimi?
Emir se ince tişört ve şortun üzerinde olduğuna o an lanet etti. Tamı tamına herşeyini hissediyordu şu an fakat o da hareket edemiyordu. Menekşe nin hızlanan nefesi ve utangaç şekilde kendini iyice adama yaslanarak saklamaya çalışması çok manidardı.
Emir kızın küçük göğüslerini hissederken sol gögüs ucunun 'meyaba yakışıklı' der gibi sivrilip kendine batmasını hazla hissetti. Elleri havada başı kızın ıslak saçlarına yaslıydı. Gözlerini aşağı çevirince ki çevirmez olaydı. Kızın pürüzsüz kalçalarıyla karşılaştı.
Bir süre derin nefes aldı genç adam. Karısı kasıklarına tamamen yapıştığı için eh onun hatrı sayılır erkekliğide zincirlerini koparıp kendini göstermeye başlamıştı. Ne yapıp edip bu halden kurtulmak zorundaydı. Çalan kapıyla endişeyle birbirlerine baktılar. Anlaşılan bugün oldukça uzun olacaktı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAÇAK KOCAM
General FictionBir adam.. İstanbulun en zengin gözde bekarlarından ve çapkınlarından biri.. Bir kadın.. Köyünün en güzel ve hamarat kızı.. Bu iki zıt insanı bir kaza birleştirirse ne olur?