43.BÖLÜM

79.1K 3.4K 111
                                    


43.bölüm


Emir saatlerdir Menekşe ye ulaşamıyordu.En son sabah onu işe bırakmıştı.İş çıkışı eve geldiğinde evde onu göremeyince telaşlanmış hemen telefonuna sarılmıştı.Gün içinde aramalarına cevap vermemiş yoğun olmasına bağlamıştı..Saatine baktığında 9:30 olduğunu gördü.Evde durup daha fazla çileden çıkmamak için Tayfun u aradı ve olanları anlattı.Zeynep in evine doğru yola çıktı.Tayfun da endişelenmişti.Yarım saat sonra hepsi Zeynep in evinde oturuyorlardı.Telaşlı..üzgün..

-''Bugün hiç konuşmadık Emir.Nerede olabilir ki bu kız ya ?''

Zeynep koltuğa iyice çöküp üzgün gözlerle yere baktı.Tayfun odanın içinde dönüp duran arkadaşına destek olmak için yanına gidip omzundan tuttu.

-''Emir polise haber verelim.Bu böyle olmaz.Aramaya başlasınlar.''

Emir mavi gözlerini arkadaşına dikip öfkeyle soludu.

-''Haber vermedim mi sanıyosun ! Çoktan verdim fakat 48 saat geçmeden arama başlatmıyorlar.Lan benim karım hamile eğer bebeğimize bir zarar gelirse bunun hesabını verirler !''


-''Hamile mi ??''


İki sevgili aynı anda hayretle sorunca Emir hafif gülümseyerek başını salladı.Tebrik ettiler taze babayı.Zeynep en yakın arkadaşı olduğu için biraz alınarak sordu.

-''Ne zaman öğrendin Emir ?Aşkolsun bak bana hiç söylüyor mu ya .?''

Emir Menekşe nin bu müjdeli haberi hangi sırada verdiğini hatırlayınca çapkın bir sırıtışla önüne bakıp sakalını kaşıdı.Tayfun arkadaşının yüzündeki ifadeden az çok hangi koşulda öğrendiğini anlayınca kızın anlamaması için lafı değiştirdi.

-''Zeynep önce bir bulalım Menekşeyi sonra istediğin kadar tribini atarsın  .''

Saatler geçiyor akıllarına hiçbirşey gelmiyordu.Emir kimseye birşey söylemeden hızla evden çıktı.Aklındaki şey eğer doğruysa ölümü onun elinden olacaktı.

Çetin Günay geniş salonunda otururken kapıdan gelen gürültü ile ayaklandı.Bu saatte bu da kimdi ? Karşısında derbeder halde Emir Hanzade yi görmek en son aklına gelecek şeydi.


-''Emir bey burada ne işiniz var ?''


Emir delici keskin gözlerle etrafa bakıp tükürürcesine konuştu.


-''Çağrı denen o piskopat oğlun nerde !??''


Çetin yumruğunu sıkıp bir adım öne çıktı.Oğlu ne zamandır yanına uğramıyordu.


-''Bilmiyorum.Onun kendi evi var.Ayrıca oğlum hakkında düzgün konuş.''


Emir ağzında küfürle karışık sözler yuvarlayıp :


-''Ev adresini söyle !Karım kayıp ve senin oğlunun bu işle bir alakası olduğuna kalıbımı basarım ''


Çetin yutkundu.Çağrı nın bu kadar ileri gideceğini düşünmemişti.Eğer evli bir kadını kaçırdıysa ..Hemde Emir gibi bir adamın karısını ..

KAÇAK KOCAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin