21.bölüm
"O kadın benim "
Emir in sert bir dille bıçak gibi kesip attığı söz ortamda bomba etkisi yarattı.Hakan kaşlarını çatarak ne olduğunu anlamaya çalışırken Emir in Menekşe yi kendine çekip dudaklarını aynı hızda öpüp bırakmasıyla iyice şaşkına uğradı.Tek şaşkına uğrayan Hakan değildi,Menekşe de gelen itiraf ve öpücükle neye uğradığını şaşırmıştı.
-" Bu benim kadınım,bana ait ..daha açık konuşayım teninin her hücresine tenim değdi ve mühürlendi."
Hakan tek kaşını kaldırıp sinirle karışık söylendi.
-"Bu halinin sebebi yatağından geçen bir kadın için mi Emir ?"
Menekşe konuşulan sözlere daha fazla tahammül edemeyecek halde genç adamın yanından uzaklaştı.Artık söze girmenin zamanı gelmişti.
-"Yeterrr artık yeter,Siz kimsiniz benim hakkımda bu kadar ucuz konuşabiliyorsunuz ! Ben kimsenin malı degilim anladınız mı beni !?"
Hakan adamlarına el işareti yapıp durdurdu.Silahları aşağı inen korumalara bakan Tayfun hemen Menekşe nin yanına gelip onu arabaya yönlendirdi.Zeynep te sevinç ve korkuyla arka koltuğa Menekşenin yanına geçerken arkadaşı gibi gözlerini ileride konuşan iki adama çevirdi.Dolu gözlerle izliyordu Menekşe ileriyi..
-"Hakan bir daha seni karımın çevresinde görmek istemiyorum.Yaşından dolayı bu kez uyarıyorum."
Hakan tökezleyerek bastonuna tutundu.
-"Karın mı! ?"
Emir başını çevirip arabada kendisini izleyen güzelliğe bakıp başını adama çevirdi.
-"Evet karım.3 aydır evliyiz.Bunuda öğrendiğine göre bir daha karşısına çıkmazsın umarım"
Ellerini cebine sokup arabasına yöneldi. Yan koltukta oturduğu yerden sırıtan Tayfun a baktı.Gözleriyle birbirleriyle konuşurken,arkadaki iki kız ise birbirlerine sarılarak sevinçten agliyorlardi.
Emir arabayı hızla çalıştırıp uğursuz yerden uzaklaşırken aynadan arkada kalan Hakan ın omuzları düşük biçimde içeri girdiğini izledi.Bu defter böyle açılmamak üzere kapanmıştı..
Emir evinin önüne gelerek arabayı durdurdu.Tayfun Zeynebi kendi arabasına bindirip evine bırakmayı teklif etti.Zeynep Menekşe yi bu halde bırakmak istemesede yoğun geçen bir günün ardından itiraz etmeden başını salladı.
Menekşe arabada uyuya kaldığı için koluna değen elle irkildi.
-"Menekşe hadi eve geldik uyan "
Menekşe gözlerini aralayıp nerde olduğunu anlamaya çalıştı.Yanına baktığında Zeynepi göremedi.Arabadan inip karşısında duran eve baktı.
-"Zeynep nerde? "
Emir karısının üzerindeki elbiseye bakmayı bırakıp başını salladı.Çok yorgundu ve soru cevaplayacak hali yoktu.
-"Zeynep evinde ve sende evine geldin.Artık gir şu eve " diyerek kapıyı açıp salona ilerledi.Menekşe kapının önünde etrafına bakındı.Ağaçtan başka birşey göremeyince offlayarak eve girmek zorunda kaldı.Gecenin bir yarısı giydigi bu kıyafetle dışarıda dolaşması akıl karı değildi zaten.
Emir bacaklarını uzatmış halde koltukta uzanıyordu.Uzun bir gün olmuştu ama başarmışlardı.İnatçı karısı sonunda içeriye girip kapıyı kapatmıştı.Başını genç kadına çevirmeden konuştu.
-"Geç oldu sende uyumalısın artık.Üzerindeki rahatsız kıyafeti çıkar ,sağ tarafta odam var.Pijama giyin oradan."
Menekşe hala koltukta ayakları sehpada,kolları birbirine kenetlenmiş gözleri kapalı Emir e baktı.Bu adama nasıl aşık olmuştu.Onunla evliydi.Hata olduğunu daha ilk gecenin sabahı anlamıştı.Kendisini sevmeyen bir adamla asla devam edemezdi.Kafasında dolaşan soru hala cevapsızdı."O zaman niye beni kurtardı ,niye karım diye itiraf etti ?"...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAÇAK KOCAM
General FictionBir adam.. İstanbulun en zengin gözde bekarlarından ve çapkınlarından biri.. Bir kadın.. Köyünün en güzel ve hamarat kızı.. Bu iki zıt insanı bir kaza birleştirirse ne olur?