44.bölümMenekşe kasığında artan kasılmalar ile yüzünü buruşturdu .Saatler birbirini kovalamış köhne depo tekrardan karanlığa bürünmüştü.Gözleri aglamaktan iyice yıpranmıştı.Çağrı gideli yaklaşık bir saat olmuştu.Soğuk,uykusuzluk, yorgunluk hepsi üstüste gelmiş halsizlikten gözlerini açacak hali kalmamıştı genç kadının.Ağzından tek çıkan'bebeğim..'kelimesiydi.Ona bir şey olursa kendini asla affetmeyecekti..
Emir tüm gün Tayfunla uğraşmış ve sonunda Çetin in adamlarından birinin evi bildiğini öğrenmişti.Hava iyice kararsa da depoya gitmek için yola çıktılar.Direksiyon başında mavi gözleri aglamaktan kıpkırmızı olmuş tek istediği karısına ve bebeğine birşey olmamasıydı..Gaza biraz daha yüklenip direksiyona vurdu.
-"Eğer onlara birşey olmuşsa ..onu yaşatmam Tayfun.Yemin ederim onu öldürürüm."
Çağrı depoya gelip Menekşe nin elini ve ayağındaki ipleri çözdü.Kadının kalkmasına yardım etti.Gitme vakti gelmişti nihayet.Herşey hazırdı.Buradan özel uçağına binecekler ve gideceklerdi.
Menekşe vaktin geldigini anlayınca gözyaşları içinde yalvardı.
-"Çağrı sen iyi bir insansın lütfen bunu yapma.Bak ben evliyim ,bir bebeğim olucak.Emir her yerde beni arıyordur.Lütfen bırak gideyim."
Çağrı dünden beri dinlediği yalvarmalara kulak tıkayıp cüzdanını kontrol etti.Herşey tamamdı.Gözleri kadına çevrildi.Ayakta zor duruyordu ve sürekli karnını tutuyordu.Dişlerini sıktı.
-"Ağrın mı var senin ?"
Menekşe yaşlı gözlerini silip başını sallayabildi sadece.Çağrı elini ensesine atıp Menekşe ye bakmadan konuştu.Onu bu hale soktuğu için nedense pişman olmuştu.
-"Önce bizim hastahaneye ugrayalim ,bi muayene ol.Sonra rötarlıda olsa gideriz."
Menekşe kendisini kaçırdığı adama minnetle baktı.Çağrı kötü bir adam değildi..Koluna uzanıp tuttu.Yavaş adımlarla arabaya ilerlerken Menekşe mırıldandı.Bunu ona borçluydu.
Çağrı Menekşe nin dediği şeyi anlamadı.Arabaya binip yola koyuldular.Ön koltukta oturan Menekşe köy yolu olduğu için sürekli sallanan araba ile acı ile bağırdı.
-"Ayhh !Yavaş..lütfen biraz daha yavaş sür.Sancım var."
Çağrı gitgide endişelenmeye başlamıştı.Başını sallayıp daha dikkatli şehir merkezine ilerlemeye başlamıştı.
Menekşenin sancıları devam ederken konuştu.
-"Çağrı kenara çek..nolursun.."
Çağrı pişmanlıkla arabayı kenara çekip dörtlüleri yaktı.Menekşe 'nin acı içinde bağırması ile eli ayağı birbirine dolandı.
-"İyi misin Menekşe..ben özür dilerim.Kendimi kaybettim.Nolur kendine gel."
Çağrı alnındaki teri silip hızlı hızlı nefes almaya başladı.Menekşe "bebeğim" diye ağlarken beyaz pantolonuna geçen kan ile ağlaması siddetlendi.
-"Bebeğim..Emirrr !!!!"
*
Ece yol kenarına çekilen araç ile Orhan a seslendi.
-"Baba dur ..duralım yardıma ihtiyaçları var belliki."
Orhan yol dışına çekilmiş araca kısa bir bakış attı.Simsiyah camlardan içerisi görünmüyordu.Hava kapanmaya başlamıştı.
-"Peki kızım "
Yaşlı adam arabayı siyah aracın arkasına park etti.Sinyalleri yakmış vaziyette aşağı indi.Ece çoktan araçtan fırlamış şoförun camına vurmaya başlamıştı.
-"Kimse var mı aracın içinde..iyi misiniz !?? Camı açar mısınız! "
Çağrı camının vurulması ile sıçradı.Menekşe nin kanamasını görünce iyice kalakalmıştı.Şoktan hemen yanı başındaki sesle çıktı.
Dinleyince bir kadının sesini duydu.Bir yandan yanıbaşında ağlayan kadına bakarken telaşla düğmeye basıp camı aşağı indirdi.Başını çevirdiğinde bir süre gözleri görmedi.Sarı saçları rüzgara inat yüzüne saçılan kadın saçlarını yüzünden çekip "iyi misiniz? " diye sorduğunda karşısında gördüğü kişi ile gözleri doldu.Ağzından 'Çağrı' ismi döküldü sadece.Titreyen elini ağzına kapatırken genç adamın burnunun direği sızlamıştı.
Gözler..O gözleri nerde olsa tanırdı.Hayal gördüğünü sandı önce.Adını ağzından duyunca kanı akmaz oldu.10 senedir kayıp karısı..onu terk edip mahveden kadın..şimdi karşısındaydı.
Ne yapacağını bilmez halde iki göz birbirinden ayrilmazken arkadan gelen Emir in sesi ile film koptu.
-"Tayfun gel burdalar.Çağrı piçinin arabası bu."
Uzaktan gelen ses ile Ece arkasını dönünce Menekşe Ece nin Çağrı ile karşılaşmasına sevinemeden gelen sayısız sancı ile bir çığlık daha attı.
Emir arabanın yanında Çağrı ya hayalet görmüş gibi bakan kadını o sinirle iteleyip kapıyı açtı.
-"Şerefsiz piç kurusu ..Sen kimsin lan benim karımı kaçırıyorsun ha !? Seni adi oros.."
Küfürleri ve yumrukları Tayfun un bağırması ile kesildi.
-"Emirrrr !!!Menekşe..Menekşe bayıldı "
Emir yerde yüzü gözü kan içinde olan adama bakıp ayağa fırladı.Karnına bir tane daha sert tekme geçirip karısının yanına koştu.Menekşe yi kucağına alıp arabaya koştu.Beyaz pantolonu kan içinde görünce ağlamaya başladı.
-"Allahım nolur onlara bişey olmasın.Yalvarırım.."
Tayfun arabayı son sürat hastahaneye sürerken Emir karısının başını dizlerine yatırmış ağlıyordu..Erkekler ağlamaz derlerdi ya külliyen yalandı.Canı yanınca,ciğeri dağlanınca ,sevdiklerine zarar gelince işte böyle hüngür hüngür ağlarlardı.Tıpkı Emir gibi..
*
-"Baba !!baba yardım ett."
Orhan yerden yatan adam sırtlayıp arabanın arka koltuğuna yatırdı.Yüzü gözü kan revan içindeydi.Yanı başında hıçkıra hıçkıra ağlayan Ece sürekli "ölme nolursun ölme "diye inliyordu adeta.Yeni kavuşmuşken bu reva mıydı?
-"Çetin in yanına götürüp bırakalım.En iyi o ilgilenir kızım "
Ece gözyaşları içinde haykırdı.
-"Hayır! Hayır baba bizim eve götürelim.İyileşir ben iyilestiririm onu "
Orhan başını sallayıp tek ses etmedi.Aynadan kadına baktığında "Çağrım,sevgilim "diye ağladığını izledi.Çağrı 'nın onu gördükten sonraki tepkisi herşeyi açıklıyordu.Adamdan yediği dayaga karşın tek müdahale etmemişti.Gözleri Ece deydi.Yerde yatarken de ağzından kan çıkarkende..Büyük bir ihtimal şoka girmişti.Onu eve götürmek çok tehlikeliydi.Çetin duyunca..Ece nin yaşadığını öğrenince herşey arapsaçına dönecekti.
Gaza yüklenirken eve gittiklerinde neler yaşanacağını bilmeden yola devam etti.Evde onları geç saate rağmen hala bekleyen Çağlar dan habersiz..
(Süpriz bir bölüm yazdım sizler için ve hemen yayınlıyorum.Israrlara dayanamadım.Beğendiğiniz için ve güzel yorumlarınız için teşekkür ederim )
Çağlar ne yapacak?
Çağrı Eceye nasıl davranacak ?
Menekşe bebegini kaybedecek mi ?Haftaya Cuma sizlerle ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAÇAK KOCAM
General FictionBir adam.. İstanbulun en zengin gözde bekarlarından ve çapkınlarından biri.. Bir kadın.. Köyünün en güzel ve hamarat kızı.. Bu iki zıt insanı bir kaza birleştirirse ne olur?