Evet yine yorumlar patladı.Almış başını gidiyo.Biri "mantıklı yaz. "der ",biri "aynı olay döngüsü "der.
Birincisi; hikayenin yazarı benim ve kurgu bana ait.Emir için yeter artık barıştır yazar diyende var hic sürünmedi sürünsün diyende.
Menekşe kadına niye inanıyor diyende var, Emire iyi oldu diyende..
Tüm yorumları tek tek okuyorum.Cevap vermeye çalışıyorum.Topluca açıklama getireyim dedim.
Emir ve Menekşe cephesinde çok olaylar oldu biliyosunuz ve Menekşe şans verdi bir kez daha.Tam toparladilar derken Yelda 'nin sözleri onu şoke etti.Orada ne deseydi 'tamam emire güveniyorum defol mu ?'..demezdi.
Çünkü Yelda herhangi biri degil,aldattığı kadın.Zaten yeni yeni güvenirken orayı o sinirle terk.etmesi gayet doğaldır.Tabi yeni bölümde düşününce birseyler değişecek.*spoi 1*
Ayrıca hemen Menekşe nin Emire hep bir cekincesi var.Arzusu var fakat dikkatli okuyucularim demek istedigimi anladilar bile.Gosteripte vermemek diyeyim kaba tabirle.
İşte bu hali yavaş yavaş güvene dönüşüp cinsel olarakta yaklasmayi getirecek. *spoi 2*
Gelelim Tayfuna..(mahsum kaymaz ) güzel bir cevap vermiş bir yorumcuya . (dikkatli okuyun 'diye basliyordu )şimdi Tayfun eskiden beri Zeynepe ilgisi var fakat göstermedi.Bu zaten aralarında sorun olacak ve onlarda acı çekecek.*spoi 3*
Enesi bastaci yapmayin ben soyleyim..*spoi 4*
Zeynep orta halli bir ailenin kızı.Ayrı evde yaşaması zenginlikten değil.Bunuda yeri gelmisken soyleyim.
Evet simdilik bu kadar.Tek tek yorumlara yetisemedim.
Sabırla buraya kadar okuyanlara teşekkür ediyorum.Hikayemi begenenlere sadece şunu diyorum son olarak :Bana güvenin." hayalyazar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAÇAK KOCAM
General FictionBir adam.. İstanbulun en zengin gözde bekarlarından ve çapkınlarından biri.. Bir kadın.. Köyünün en güzel ve hamarat kızı.. Bu iki zıt insanı bir kaza birleştirirse ne olur?