39.BÖLÜM

101K 3.7K 117
                                    

Menekşe yaşadığı korku dolu anlardan sonra mesai bitimi ile evine gitmiş ve ne yazık ki Emir e olanları anlatma gücünü kendinde bulamamıştı.İlerleyen günlerde tıpkı o zaman olduğu gibi Çağrı ortadan bir sır gibi kaybolmuş ve karşısına çıkmamıştı.Daha fazla bu hastahanede devam edemeyeceğini bildiği için iş başvurusu yapmış ve başka kliniklerden başvurusu kabul görmüştü.İş arayışı dahil bu sıkıntılı süreci kocasından saklaması onun fazlası ile canını sıksa da onu kendi problemleri ile boğmak istemiyordu.

Son günlerde Emir deki değişim moralini bozsa da şirketteki yoğunluğa veriyordu bunu Menekşe.Kocası kendinden bir şey saklıyordu ama ne ?Son yaptığı telefon görüşmesi ile alnını kırıştırdı genç kadın.Aradığı evine daha yakın olan hastahanelerdi.Karşı yakada olması hem kendisi hemde iş çıkışında eve dönmesi açısından sorun teşkil ediyordu..Zaten kocasının yüzünü işten dolayı günde topu topu iki saat görüyordu.Hafta sonları gezselerde yine de yetmiyordu ikisine de..



Emir girdiği mali denetim toplantısından sinirli şekilde çıkıp odasına girdi.Tayfun da arkasından girip sakinleştirmeye çalışıyordu.

-''Emir sakin ol tamam bir yolunu bulucaz,biz buralara kolay gelmedik.Mutlaka bir yolu olmalı.''

Emir elini yüzüyle sıvazlayıp söylendi.

-''Nasıl çıkıcaz ha nasıl !? Adamlar anlaştığımız şirketi kafalamışlar.Son koleksiyonu versek bile sıkıntımız devam ediyor.Adam çöreklendi başımıza gidip harç çamur karıştırsın ne anlar rimelden rujdan ..Benle uğraşmak için yapıyorlar işte besbelli..''

Tayfun, Çetin Günay dan böyle bir hamle beklemiyordu.Adam derinden girmiş,tüm müşterilerini kendi sahasına çekmişti.Kendini sandalyeye bırakıp mırıldandı.Kafası karışık,canı sıkkındı.

-''Aklından ne geçiyor Emir..Yani düşündüğümüz zaman tüm bunlar kafa karıştırıcı.Adamın Çağrı denen piskopatın babası çıkması,inşaatla uğraşırken bir yandan alakasız olan kozmetik firması açması ve bizimle uğraşması...Naylon şirket kurdu onu alt ettik.Ama adam durmuyor sürekli saldırıyor sebebi ne olabilir?''

Emir kafasını koyduğu masadan kaldırıp delici mavi gözlerle arkadaşına baktı.Ağzından çıkan tek isim kalbini yaralasa da durum gayet netti.

-''Menekşe..''

Tayfun kaşlarını çattı.

-''Ne ilgisi var Menekşe ile..Ah tabi ya Çağrı nın hastahanesinde çalışıyor ve adam ondan bizimle uğraşıyor.Tek derdi senden Menekşe yi almak.''

Emir göz devirip 'bingo ' dedi.Eliyle alnını kaşıyıp kravatını çıkardı.Ruhu daralıyordu.

-''Asıl canımı sıkan şey ise Menekşe nin benimle konuşmaması ..İş aramaya başlamış peşine taktığım koruma söyledi.Öğle paydoslarında hastahane ve kliniklere gidip başvuru yapmış ve benim bunlardan haberim yok.''

Tayfun duyduğu bilgilerle kafasını kaşıdı.

-''Birincisi Menekşe durup dururken niye iş aramaya başladı hemde senden habersiz.İkincisi ise sen niye peşine adam taktın ki?''

Emir döner sandalyesinde sıkkınca kaykılıp kollarını masaya koyup arkadaşına yaklaştı.

-''Çünkü Çağrı denen pisliğe güvenmiyorum.Çünkü karımı korumak en doğal hakkım.Bir şey olmuş olmalı içeride.Menekşe apar topar ve bana haber vermeden iş aramazdı.O Çağrı denen sefil canını sıkmış olmalı.''

Tayfun kafası ile onaylayınca Emir boşluğa baktı.Bu akşam neler olduğunu öğrenecekti.Anlatmazsa işin içinden çıkamayacaklardı çünkü...

KAÇAK KOCAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin