18.BÖLÜM

121K 4.9K 179
                                    


18.bölüm

-"Size afiyet olsun " diyerek sandalyesini geriye itti Menekşe.Adamın korkutan sessizliği ve bakışları sinirini bozmuştu.Göğüs olugunu gözler önüne seren kırmızı saten elbise ile iyice gerilmişti adamın karşısında.

-"Otur !"

Duyduğu sözle kafasını kaldırıp masanın ucunda olan adama baktı.Yüzünden hiçbir şey anlaşılmıyordu fakat sesindeki sert tını herşeyi açıklıyordu.Oturdu Menekşe az önce ittiği sandalyeye.
Hakan yüzündeki gülüşle :

-"Aferin küçüğüme..böyle sözümü dinle işte " diyerek bıçağıyla etini kesip bir lokmada yuttu.Menekşe bu lanet kabusun bir an önce bitmesi için önündeki dokunulmamış ete baktı.Yemek istemiyordu iste.Tek istediği bu kafesten kurtulup Emir den boşanıp annesinin yanına dönmekti.Yorulmuştu artık.

Hakan kızın dalgın şekilde tabağına baktığını görünce ayağa kalktı.Menekşe ayakkabısının çıkan sesinden adamın yanına geldiğini anlasada kafasını kaldırmadı.

Açık olan omzuna dokunan sert el once sıcaklığını hissetti sonra okşadı..pürüzsüzlüğü algıladı.Menekşe dişlerini sıkıyor adamın elini omzundan atmamak için zor tutuyordu kendini.Ters bir harekette kendini bambaşka şekillerde bulabileceginden yeterince sessiz durmaya calisiyordu.Adam istese ona şuracıkta sahip olurdu ve kimse Menekşe nin yardımına koşmazdı.

Gözleri ayrık göğüs arasına takıldı.Dolgun ve ortasinin ayrık olması adamı daha da atesliyordu.Alnındaki ter damlaciklarini diger eliyle silip omuzundaki elini cebine soktu.

-"İstirahate çekilebilirsin küçüğüm ,bu gece için sana minnettarım "diyerek Menekşe yi elinden tutup ayaga kaldırdı ve elini avuçlarının arasına alıp koklayarak öptü narin elini.

Menekşe zoraki gülümseyip arkasını döndü hızlı adımlarla odasina girip kapıyı arkadan sonuna kadar kitledi.Elbiseyi vücudundan sökerek çıkarıp kendini banyoya atıp ağlamaya başladı...

**

-"Hadi Emir kaç gün oldu bana dokunmuyorsun yoksa başka biri mi var ?"

Yeldanın ellerini boynundan kurtarıp ceketini giydi Emir.Aklında tek bir kadın vardı şu anda.Oda nikahlı karısı Menekşe ydi.

-"Hayır Yelda sadece canım istemiyor.Git başımdan "

Yelda 'nın ısrarı iyice keyfini kaçırmıştı.Bu gurursuz halleri midesini bulandiriyordu.Evli olduğunu bile bile kendini ona vermesi onu yeterince iğrenç yaparken kendininde bu kadina verdiği para ve ilgi şimdi ne kadar saçma geliyordu.Yelda 'nın bağırışlarını duymazdan gelip kapıyı çarptı.

Arabasına binip şirkete geçerken Tayfun a talimatları sıraladı.O şaşkın kız planı mahfetmezse Menekşeyi kurtarmaları çok kolay olacaktı.

-"Hazır mısın Zeynep? "

-"Ee..evet hazırım.Dinleme cihazı küpende ve kolyende.Dikkatleri üzerine çekme ve...kendine dikkat et "

Zeynep gülümseyip önüne baktı.Tayfun un dünden beri kendine bakışlarında bir tuhaflık vardı fakat anlayamadı.

Arabadan inip kendini köşke doğru çantayla yürürken buldu.Arkasına baktığında Tayfunun kendisini izlediğini gördü.Tayfun kulağındaki kulakligi gösterip herşeyi dinleyecegini belli edince Zeynep kapıyı çaldı ve kafasını sallayıp açılan kapıdan iceri girip gözden kayboldu.

Tayfun arabanın içinde bir müddet bekledi.Kızın başarabileceğini inanmak istedi.Zeynep e çekildiğinin farkındaydı ve bu isleri daha da zora sokuyordu.

***

Zeynep iceri girdiğinde bahçede karşılaştığı adam sürüsü ile yutkundu.Giydiği mini elbisesiyle ve topuklu ayakkabılarıyla dikkatleri üzerine çekmişti.Korumalar kendi hallerinde konuşurken kapıdan giren kadınla konuşmalarını yarıda kesip Zeynep i incelediler.Namık genç yaşta olan korumaların aç kurt gibi kıza bakmasiyla baş işareti yapıp önlerine dönmesini söyledi.Hepsi anında donuklasip ileriye bakınca Zeynep yanındaki adamın önemli biri olduğunu hemen anlamış oldu.

-"Hanımefendi burada bekleyin ben Hakan beye haber vereyim "

Zeynep başını sallayıp onaylayinca orta yaşlarda olan adam gözden kayboldu.
Etrafında kimseyi göremeyince kolyesiyle oynamış gibi yapıp dudaklarina kaldırdı kalpli ucunu.

-"Çok adam var ve Menekşe etrafta görünmüyor." deyip kolyesini hemen bıraktı.Merdivenlerden inen adamın elinde bastonla uzak bir mesafede onu incelemesine izin verdi.Adam gençti en fazla 40 diye düşündü icinden.

Tayfun ve Emir telefonlarına gelen sesli mesajla Zeynebin az önce söylediklerini dikkatle dinlediler.Etrafta adamın fazla olmasi iyi olmamıştı.Zeynebin konuşmasıyla sesleri dinlemeye devam ettiler.

-"Merhaba Hakan bey ben Zeynep Koçer.Kadın giyim üzerine çalışıyoruz,sizin yanınızda gördüğünüz bayanların stillerini bizim sponsorlugumuz tarafından yapılması bizi onure eder efendim."

Zeynep sacma sapan bir nedeni ortaya atıp bekledi.Adamın oltaya gelmesini beklemeye başladı.

Hakan yaklaşıp Zeynep i alelade süzdü ve sert ve emin bir ses tonuyla konuştu.

-"Hoş buldum Tayfun Sezer in asistanı !"

Şok şok! !!!

İsler karıştı hic beklenmedik bir şey oldu.sizce neler olucak ?

KAÇAK KOCAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin