Name : Spell-Revenge
Couple (s) : HyunLix * MinSung * CahnMin * ChangIn
Genre (s) : Romance * Dark * Mpreg * Rough * Full Smut
Writer : Salix
Chapter : 33
MINSUNG & HYUNLIX-ZONE@ تمامی کارکتر های این فیکشن و کارکتر های تمام فیکشن های این چنل هیچ شباهت شخصیتی به
اعضای استری کیدز نداشته و تنها اسم کارکتر ها برگرفته از اعضای استری کیدز هست.
وقتی از مستر خارج شد نگاهش رو به هیونجین داد و با دیدنش که روی تخت نشسته بود و در حال نوازش قلبش بود ، اخمی کرد و دست هر دوتا پسرش رو رها کرد و به طرف هیونجین رفت و گفت : هیونجین ؟
لبخندی زد و سرش رو بالا اورد و گفت : خوبم عزیزم .. یه دفعه بلند شدم بخیه هام تیر کشید.
نوچی کرد و با اخم و عصبانیت به دست هیونجین ضربه زد و گفت : چرا باید یادت بره که عمل کردی ؟ حالا یه دو دقیقه توی بلند شدن از روی تخت تاخیر داشته باشی عیبی نداره که.
بوهی با دو به طرف فلیکس دوید و بین پاپا و باباش ایستاد و دست سالمش رو باز کرد و نفس نفس زنون گفت : ایشیبا کلد بیبشش .)اشتباه کرد ببخشش(.
با اخم به بوهی نگاه کرد و با لحنی اروم گفت :
پسرم تو کنار باش بابایی باید دعوا بشه.
هیونیو هم به طرف فلیکس رفت و از پشت پاهاش رو گرفت و گفت : اله .. پاپا دعباس تون .)اره ..
پاپا دعواش کن(.
هیونجین به این حرف پسر کوچیکش ریز خندید و دستش رو به زیر بغل های بوهی رسوند و بلندش کرد و روی پاهاش نشوندش و به شوخی گفت : از این به بعد بوهی پسر منه و هیونیو پسر پاپا.
هیونیو یا شنیدن این حرف از زبون هیونجین ، از پشت سر فلیکس بیرون اومد و رو به روی هیونجین ایستاد و ناگهان چنان بغض کیوتی کرد و لباش لرزید و چشماش خیس شد که هیونجین اخمی کرد و بوهی رو روی تخت نشوند و گفت : عشق بابا شوخی کردم.
هیونیو که انگار متنظر همین حرف بوده باشه ، صداش رو ازاد و با صدای بلند گریه کرد و به طرف اتاق خودش و بوهی رفت.
یه چیز عجیبی که بین این دو بچه وجود داشت این بود که بوهی بی نهایت به فلیکس و هیونیو بی نهایت به هیونجین وابسته بود.
فلیکس با ناراحتی به هیونجین نگاه کرد و لب پایینش رو بین دو دندونش گرفت و حرفی نزد.
هیونجین هم با عجله از روی تخت بلند شد و بدون توجه به قلبش که کمی درد میکرد به طرف اتاق پسرکش رفت تا ارومش کنه..
YOU ARE READING
Spell Revenge Season2
FanfictionCouple : HYUNLIX . Minsung. Changin. Chanmin Genre : Romance. Dark. Rough . Mpreg. Full Smut Up: Tuesday فصل دوم Spell_Revenge. یک شروع قوی با یک داستان کیوت و عسلی و گاهی دارک و گریه دار . این داستان هپی هست پس لطفا نگران نباشید و با خیال راحت ب...