Bismillahirrahmanirrahim.
Sessizdik. Nedensizce.
"Seni ağlarken görünce çok çaresiz hissettim," diye mırıldandım. "Yanında olup sana sarılmak istedim ama sarılamadım."
Güldü burukça. "Sen görevdeykende ben çaresiz oluyorum, kafayı yiyorum acaba bir şey oldu mu diye."
Arabayı havaalanına yakın durduğunda dudağının kenarına minik bir öpücük kondurdum.
Dudağı yukarı doğu kıvrılırken oturduğu yerden üzerime doğru eğilip dudaklarını dudaklarımın üzerine kapattı.
Uzun sayılacak bir öpüşmenin ardından durduk. Geri çekilmedi.
Dudakları dudaklarımın üzerinde bekledi bir süre.
"Seni seviyorum Kaptan Yıldız." diye mırıldandı saçımın üstünü öperken.
"Seni seviyorum Gamzeli."
***
Üzerimde askeri kamuflajımla eve girdim.
Anahtarımı her zamanki gibi vestiyerin üzerindeki kaseye bıraktım.
Doğrudan banyoya ilerledim.
Görevden yeni dönmüştüm. Saat 4'e geliyordu.
Duş alıp çıktığımda siyah bol şort, beyaz tişört giyip doğrudan kendimi yatağa attım.
***
Kapının alacaklı gibi çalınmasıyla yataktan kalkarak kapıya ilerledim.
"Geldik be ne hayvan gibi zile basıyorsunuz?!" diye yüksek sesle homurdanarak kapıyı açtım.
Karşımda dikilen şahısları görmemle Asaf'ın elindeki kamerayı gözüme sokması bir olmuştu.
"Ne oluyor lan?"
"Selamünaleyküm yenge." dedi Kerem.
"Aleykümselam," diye mırıldandım.
Barış kapı önündeki pas pası göstererek "Galatasaraylılar giremez yazıyor ama girebilir miyiz yenge?" diye sordu alayla.
İkonik kapı önü pas pasım. Üzerinde Galatasaraylılar giremez. yazıyordu.
"Yok giremezsiniz." dedim alayla.
"Girin de niye geldiniz lan siz?" diye sordum onlar ayakkabılarını çıkarırken.
"Ha gelmeseydik yani," dedi Asaf.
"Lan gelmeden niye haber vermediniz onu soruyorum!" diye çıkıştım hepimiz salona girdiğimizde.
"He," dedi anlamış bir şekilde. "Onu bende bilmiyorum." Sonra Savaş'a döndü. "Abi niye haber vermedin?"
Savaş kolunu omzuma atarak konuştu. "Ne biliyim oğlum siz haber vermişsiniz diye düşündüm."
"Neyse," dedi kameranın kadrajına benide alarak. "Eylül ablamın ev turuna hoş geldiniz!"
"Ne ev turu lan?" diye sordum.
Cevap vermedi.
Girişe doğru adımladı.
Elindeki vlog kamerasıyla etrafı çekerken "Evet arkadaşlar burası evin girişi." dedi.
Sonra salona tekrar döndü.
"Asaf mal mısın?" diye sordum. "Defol git kendi evinin turunu çek benim evimi niye çekiyorsun?"
Oflayarak "Tamam be çekmiyoruz bir şey." dedi. "Video içeriğim kalmadı ne yapabilirim?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şampiyon
ComédieSavaş'ın Galatasaray'ın şampiyonluk kutlamalarında bankın birinde oturmuş Fenerbahçe'li kadının yanına oturmasıyla başlar her şey. Argo ve küfür içerir! [Kurgudaki kişi ve olaylar tamamen hayal ürünü olup hiçbir kurum ve kuruluşla alakası bulunmama...