30. Bölüm "Rize"

334 24 36
                                    

Şarkı açma sırası bana geldiğinde tahmin etmesi zor olmayan bir şarkı açmıştım.

"Biri o yana!
Biri bu yana!
Dursa da Dünya!
Ne önemi var?"

Bağıra bağıra eşlik ederken sevgili nişanlım ve 6saraylı mahlukatlar hoşnutsuz bakışlarını bana gönderiyorlardı.

"Canımda Fener!
Gönlüm ne ister?
Bizim için her türlü en büyük Fener!"

Tek elimle arabayı sürerken şarkıya eşlik ediyordum.

Ozan ve Metehan beni yalnız bırakmayarak eşlik ediyor, abim uyuyordu.

Nereye mi gidiyorduk?

Rizeye.

Hemde 5 kişilik arabaya 9 kişi binerek.

Ozan, Berkan ve Kerem bagajdayken Salim abim ön koltuğu kapmış rahatça uyuyordu. Arkada Savaş, Barış, Asaf, ve Metehan göt göte giderken bende arabayı sürüyordum. 

"Alev alev aaa
Her yer yanıyor
BENİM KANIM SARI LACİVERT AKIYOR!"

Bağırarak söylediğimden olsa gerek abim uyanarak enseme okkalısından bir tokat yapıştırmıştı.

Ensemi ovuştururken arkadan "Kim götümü avuçluyor lan?!" diyen Barış'ın sesini duyduğumda kahkaha attım.

Asaf "Napmışımkine," diyerek kendini belli ederken arkada minik bir kargaşa olmuştu.

Boş yolda arabayı sol şeritten sağ şerite geçirip sonra yine sol şerite geçerek minik bir uyarı göndermiştim.

"Abla kusucam! Düzgün sür şu arabayı!" diye ciyaklayan Ozan'la "Kes lan!" diye bağırdım.

"Bağırma geri zekâlı!" diye benden daha çok bağırdı abim.

"Sen ne bağırıyorsun be!" diye ben ondan daha çok bağırdım.

Asaf'ın elindeki kamerayla yine video çektiğini  görünce minik bir ya sabır çekip yola odaklandım.

Barış klasik şarkılarından biri olan Çayır Biçiyom Çayır'ı açtıktan sonra Asaf Hayalet Sevgilim açmıştı. Biraz dalga geçerek nakarat kısmına eşlik etmiştik.

Kerem'in açacağı şarkıyı merakla beklerken Abdulkadir Geylani açmasıyla kahkahalara boğulmuştuk.

Abdulkadir kısmından sonrasını random atarak söyledikten sonra birkaç şarkı açılmıştı.

Savaş'ın açtığı Teoman - Serseri  bittiğinde abim Şahlanış Marşı açmıştı.

"Koç yiğidim bahadırım ozanım
Alp dadaşım yağız efem ozanım
Koç yiğidim bahadırım ozanım
Alp dadaşım yağız efem ozanım

Bir narada dokuz tümen bozanın
Bir narada dokuz tümen bozanın
Tuğ kaldırıp yürüyecek Bozkurtum
Tanrı Türk'ü koruyacak Bozkurtum
Tuğ kaldırıp yürüyecek Bozkurtum
Tanrı Türk'ü koruyacak Bozkurtum!"

Tek elimle arabanın direksiyonunu tutarken tek elimle bozkurt işareti yaptığımı fark edince elimi indirdim.

"Aklıma Merih abi geldi," dedi Barış.

"Ülkücü bıyıklı Merih abim arıyor." diyerek çalan telefonunu açtı Kerem.

"Efendim abi?"

Karşı tarafı dinledikten sonra "Rizeye gidiyoruz abi." dedi. Bir süre daha karşı tarafı dinleyip bagajda hafif kalkarak bize baktı ve "Kim kim mi? Ben, Barış, Savaş, Asaf, Berkan tanımazsın ama Salim abi, Ozan, Metehan, Eylül abla." dedi.

ŞampiyonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin