38. Bölüm "Uzun Mesajlar"

220 26 24
                                    

Yalnızlığımla baş başayken bilmem kaçıncı sigaramı içiyordum.

Fazla içmeye başlamıştım galiba...

Göreve gitmeden önceki son saatlerdi.

Savaş'ın transfer olmasının üzerinden 1 hafta geçmişti.

Leyla'yla buluştuğumuz günün akşamı anlık kararla her yerden engellediğim için mesaj atması artık mümkün değildi.

Fake hesabımdan instasına bakarken storysiyle anıra anıra gülmüştüm.

Hafif üzgün olduğu fotoğrafın arkasına Yedinci Ev - Anlat Ona koymuştu.

Canım ilk sen anlatta biz dinleyelim.

Arkaya Mert Hakan Yandaş'ın terör örgütü üyesi Hakan Şükrü bana sallamış demek ki doğru yoldayım Allah razı olsun sesini koyup geçen haftalarda çekildiğim bir fotoğrafi paylaştım.

@Kaptan_Eylul 🇹🇷

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@Kaptan_Eylul
🇹🇷

merthakanyandas, emrebelozoglu ve 816 kişi beğendi.

70 yorum.

@Öztürk.olan.Salim
Ses seçimi tam kişiliğine göre
↪@Kaptan_Eylul: İltifat olarak kabul ediyorum Tekin
↪@Öztürk.olan.Salim: Öyle kabul et Keskin

@Kaygılı_Ozan
Ablan bin yaşına da gelse
↪@Kaptan_Eylul: Taş taş taşş

@Metehan.Tane
Asaletine düşmüşüm abla
↪@Kaptan_Eylul: 🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🐺🐺🐺🐺🐺🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷

@SelmaBayrak
Maşallah💗🦋💗
↪@Kaptan_Eylul: Ablamm💗

@Halit_bayrak
Gönderme malum kişinin götüne girmediyse ben bir bok bilmiyorum
↪@Kaptan_Eylul: Abi biz göndermeyle değil direkt yüzüne söyleriz bazılarının aksine

@emrebelozoglu
🇹🇷
Gönderi sahibi bu yorumu beğendi.


Oturduğum yerden kalktığımda askeriyenin içerisine doğru yürüdüm.

***

Yazardan;

Eylül telefonunu kapattığı anlarda kayıtlı olmayan bir numaradan uzun paragraflar hâlinde yazılmış açıklamalar yapılıyordu.

538***; Eylül,

538***; Olaylar bildiğin gibi değil, gerçekten.

538***; Sana haber vermeden gitmiş olmam büyük aptallık ama olaylarlar Rizede başladı. Teyzem akrabalara bizim ayrılma dedikomuzu yaymış. Bende gitmeden önce Rizeye uğrar sonra senin yanına gelir transfer meselesini anlatır, vedalaşırız diye planlamıştım. İlk Rize'ye gittiğimde herkes bir anda üzerime geldi. Niye ayrıldınız, ne oldu diye. Teyzemin yalan dedikodusu benim başıma patladı kısacası. Sonrasında hem bu dedikoduların doğrusunu anlatmaya çalışırken normalde benim gitmem gereken günden 2 gün önce -yani aynı anda Rize'de olduğum gün- sağlık kontrolleri ve imza için erken gitmem gerekti. Rize'deki olayları tamamen kapatamamıştık bile. Şunu da eklemeliyim ki daha önceden beni kızına almaya çalışan bir amca vardı, bizim ayrıldığımız dedikodularını duyunca kapıya dayandı adam kızımla evleneceksin diye. Ve hâlâ bizim ayrılmadığımıza inanmıyor. Telefonum susmuyordu o sıralar zaten. Bir andan Benfica'ya transferim gerçekleşirken bir yandan takıma veda etmem gerekiyordu, basın açıklamaları, bu Rize'de yaşanan olaylar yüzünden telefonu kökten kapatmıştım zaten. Takımla vedalaştığım gün Barış'tan, Berkan'dan aradım ama açmadın. Kendimden aramaya çalıştığımda zaten çoktan engellemiştin beni. Portekiz'e gittiğimde Kerem'den aradım onu da açmadın.

538***; Biliyorum hatam affedilebilecek gibi değil. Sana haber vermem gerekirdi, biliyorum.

538***; Özür dilerim...

***


Sessizce tavanı izlerken okuduğum mesajları düşünüyordum.

Günlerden 10 Mart ve mesajlardan uzun açıklamalar...

Görevden döneli birkaç saat oluyordu.

Yerimden kalkmaya çalıştığımda bacağımdaki kurşun yarasının acısı bana göz kırpmıştı.

Yerime geri çöktüğümde telefonum çalmaya başlamıştı.

Kerem Potter arıyor...

Açtığımda "Ne var?" dedim.

"Abla tersinden mi kalktın ne bu öfke ya?" diye homurdandı.

"Boş yapma amına koyayım! Ne diyeceksen söyle kapatıyorum yoksa."

"He şey... Bizimkilerle yayındayız da şey Savaş abide yanımda." Tırsarak söylediği cümleler ya sabır çekerek telefonu yüzüne kapattım.

Sadece düşünmeliydim. Sadece düşünmeli...

Nereye gidiyor fikrim yok

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Nereye gidiyor fikrim yok

Gökyüzünde yıldızlarınız eksik olmasın...

🇹🇷

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 23 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ŞampiyonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin