Lütfen yıldıza basmayı unutmayın.
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.
Iyi okumalar.
Umarım beğenirsiniz.
Yazardan:
Murathan ekranda gördüğü İnci için sevinse mi üzülse mi bilmiyordu.
Tam bir ay sonra onu bu şekilde göreceği asla aklına gelmezdi.
Hakan Yüzbaşı İnci'nin tam karşısında durup Murathan'ın onu görmesini sağladı.
Murathan yüzünden kanlar akan İnci'ye acıyla bakıyordu. Bir aydır herkes tarafından vatan haini ilan edilen İnci şuan canıyla cebelleşiyordu.
İnci yutkunarak gözlerini telefonun ekranına çevirdi. Gördüğü ela hareler ilk gördüğünde olduğu gibi kalbine işlemişti.
Utandı.
Sevdiği adam karşısında vatan haini durumuna düşmekten Utandı.
Şuan olduğunu durum karşısında ezildiğini his etti.
" ben" dedi yutkunup gözlerini zar zor açık tutarak" ihanet etmem" dedi.
Murathan yutkunamadı " etmezsin" dedi ama İnci duyamadı onu.
" babam şehit" dedi İnci kaşından akan kan dudağının arasında son buluyorken.
Murathan bir kez daha nefes alamadığını hiss etti. Baban yaşıyor demek istedi. Ama yapamadı.
" ben babama ihanet etmem" dedi zar zor konuşarak.
Hakan komutan keskin bir sesle" Talha Demir " demişti.
İnci onca acısına rağmen kafasını hızla kaldırıp " sakın " dedi ağzındaki kanları tükürüp " sakın benim babamın adını ağzına alıp kirletme" dedi.
Murathan konuşmadan çıkmadan askerlerden birine mesaj attı. Asker hemen Albaya haber vermiş ve timle birlikte toplantı odasında buluşmuştular.
Murathan askere onun telefonunu büyük ekrana yansıtması konusunda da bir mesaj atmış ve İnci'yi izlemeye başlamıştı.
Hakan İnci'nin sözleri karşısında sinirlenerek ona bir kez daha tokat atmıştı.
İnci yana düşmüş kafasını kaldırıp " başkalarına köpek olacaksın diye vatanı sattın" dedi.
Hakan saçlarını tutup İnci'nin yüzünü kameraya çevirdi. Onu gören askerler şaşkınlıkla kala kaldı.
Son bir aydır her yerde suçlu olarak aradıkları asker şuan kanlar içinde karşılarındaydı.
Elindeki silahı İnci'nin şakağına dayayan Hakan" Talha Demir nerde?" Dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zamanın Kayıp Emareleri
Chick-Lit"Turnam gidersen mardin'e Turnam yâre selam söyle Karlı dağların ardından Turnam yâre selam söyle " diye türküyü mırıldandı bitkin sesiyle,alnına silah dayalıyken Murathan. Ve sonrasında bir kurşun sesi duyuldu ardından yere cansız bir beden düşt...