Merhaba arkadaşlar. Dün size verdiğim sözü maalesef wattpad deki sorun nedeniyle gercekleştiremedim. Ve iki bölüm atamadım. Yazdığım bütün bölüm silindi. Bu yüzden bende bu gün telafi etmek amacıyla iki bölüm attım.
İyi okumalar ♥︎
İnci'den
Başımı duvara yaslamış düşünüyordum. Hayır tabii ki de burdan nasıl çıkacağımı değil.
Sipariş veripte yiyemediğim balıkta kalmıştı aklım.
Bu dünyada en sevdiğim şey balık yemekti. Gerçi karadeniz bölgesinin insanları hep böyledir ama neyse.
Yapım gereği umursamaz bir karaktere sahibim. Asker olmak ise tabii ki de bunun tam tersini gerektiriyordu.
İlk başlarda kimse benim asker olacağıma inanmamıştı. Çünkü aşırı süslü tırnağı kırılsa olay çıkaran bir yapım vardı.
Hatta Kara Harp okulunu kazandığım zaman bile pes edeceğimi düşünmüştüler.
Ama iki ağabeyim gibi bende babamın yolundan gittim. En Büyük abim Can Demir Hava kuvvetlerinde F16 pilotu bir Yüzbaşı olarak görev yapıyordu.
Diğer abim Cenk Demir ise Kara Kuvvetlerin'de bir Kıdemli Üstteğmen olarak görev yapıyordu.
Benim Babam genç yaşta vatanı için canını veren bir kahramandı.
Şehit kızıyım ben . Bununla da bir ömür Gurur duyacağım. Babam Talha Demir Kıdemli Üstteğmen olarak çıktığı bir görevde ağır yaralanmış ve ay yıldızlı bayrağın bir parçası olmuştu. Şehit olmuştu.
Ben babamı hatırlamıyorum mesela. Sesini, görüntüsünü ve kokusunu.
Sahi benim babam ne kokardı?Annem vatan kokardı der hep. Hani başka bir ülkeye gider uzun bir süre orada yaşarsan ya . Sonra da kendi ülkene dönünce derince havasını içine çekerek. İşte anneme göre Babam öyle kokardı.
Can abim. Benden 11 yaş büyük abim . O zamanlar 13 yaşı varmış babamı en çok o hatırlar.
Ona göre Babam güven kokarmış. O nasıl olur bende hiç bilmiyorum ama öyle kokarmış . Sorduğum zaman bir gün en sıkıştığında yanında kim olursa sana kim elini uzatıp karanlıktan çıkarırsa o zaman anlarsın. Demişti.
Cenk abim. Benden dokuz yaş Büyük olan abim. O zamanlar 11 yaşı vardı . Babamı oda net bir şekilde hatırlıyor.Ona göre Babam Özgürlük kokarmış.
Ne zaman yanında olsa özgür hiss edermiş. Onu da anlamamıştım. Bana birisinin yanında bütün dertlerini unutursun ya o zaman anlarsın demişti.
Peki bana göre Babam Ne kokardı?
İki yaşına bir bebek için babasının kokusu nasıl olur hiç bilmedim ki ben.Benim babam ben kendimi bildim bileli bir avuç topraktı. Ve hep toprak kokuyordu.
Abilerim asker olup babamın intikamını Benden çok çok önce almıştılar zaten.
Ben ise asker olup Vatan,Güven,özgürlük ve toprak kokulu babamın emaneti olan bu yurdu korumak istedim.
Eğer bir gün Şehit olursam da babamın İnci tanem diye sevdiği kızı olarak yanına gömülmek isterdim.
Annem ağlar belki babamda olduğu gibi, ağabeylerim VATAN SAĞ OLSUN der gurur duyar.
Bende babama kavuşur belki ne koktuğunu öğrenirim .
Kapalı gözlerimden bir damla yaş aktı . " Ağlama " dedi tanıdık bir ses.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zamanın Kayıp Emareleri
ChickLit"Turnam gidersen mardin'e Turnam yâre selam söyle Karlı dağların ardından Turnam yâre selam söyle " diye türküyü mırıldandı bitkin sesiyle,alnına silah dayalıyken Murathan. Ve sonrasında bir kurşun sesi duyuldu ardından yere cansız bir beden düşt...