Bölüm 35

362 26 5
                                    

İyi okumalar ♡

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum)

İnci'den:

Bakışmamızı bölen kapıda beliren Esin olmuşken ikimiz de gözlerimizi bir birimizden ayırıp uzaklaştık.

Murathan elini ensesine atarak " ben içeri geçiyorum " dedi.

Ardından arkasını dönüp salona geçti.Bana bakan Esin'e kısa bir bakış atınca yanıma geldi.

" Neler oluyor İnci?"

Gözlerimi ona çevirip burukca gülümseyerek " sonra konuşsak?" Dedim.

Bir şeyler olduğunu anlasa da sessizliği seçip benim ona anlatmamı bekledi.

O salona geçerken ben de odama geçip yatağıma uzandım.

Gözlerimi tavana dikip kendimi düşüncelere bıraktım.

Murathan'ın hayatında biri olmadığını biliyordum lakin bu kadar kendini kapatmasını anlamıyordum.

Bakışlarımı yatağın karşısında bulunan aynaya çevirip yüzümü inceledim.

Güzel bir kadın olduğumun bilincindeyim ayrıca bir erkek için , ki ne kadar sevsem Bile asla kendimi  küçümseyecek değildim.

Sadece neden bu kadar karşı olduğunu anlamıyordum.

Hiç mi şansımız yok?

Bu konuyla ilgili yarın bir şeyler yapmak üzere Gözlerimi kapattım ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.

Yazardan:

Genç adam salona geçip oturduktan sonra dalgınca düşüncelere boğuldu.

Bir kadın hayatına almak isterse bile o kişiye haksızlık edeceğini düşünüyordu.

Yıllar önce çok sevdiği bir kadın vardı ve onları kimsenin ayıramayacağına inancı tamdı.

Ama hiçte düşündüğü gibi olmamış kader onların aşkını yarım bırakmıştı.

Sevdiği kadın onu hiç düşünmeden ardında bırakıp gidince kendini bir boşlukta hiss etmişti.

Lakin zamanla Bu duyguyla yaşamayı öğrendi ve bir kaç gün önce de geçmişine bir bez çekip başka bir sayfa açtı.

Ama bu sayflar nasıl ve kimle yeniden en baştan yazılacak işte orası tam bir muamma olmuştu.

İnci ile bir yola çıkmak?

Annesi seslenince bakışlarını ona çevirip " Efendim annem" dedi.

Dilek hanım gülümseyerek " İnci kızım da iyi olduğuna göre söz yapalım diyoruz biz" dedi.

Murathan kaşlarını çatıp " Ne sözü anne"

" oğlum böyle ne kadar devam edeceksiniz hem Elif hanım ve bende gidince ikiniz yalnız kalacaksınız uygun olmaz"

" Anne henüz erken"

" yavrum evlen demiyorum ki babanlar ve Gelinimin ağabeyleri  de gelsin aile arasında söz kesilsin bizim de içimiz rahat etsin "

Murathan bakışlarını halıya çevirdi. Bu oyunu evlilikten kaçmak için oynamamış mıydı zaten?

Şimdi olanlar ise tamamen kontrol dışı gelişiyordu.

" İnci de istemez daha erken uygun bir zaman yaparız " dedi ve kimse ağzını açamadan oturduğu yerden kalkıp " hadi anne gidelim geç oldu zaten " dedi.

Zamanın Kayıp Emareleri Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin