Herkese Merhaba:)
Yeni bir bölüm daha ...
İyi okumalar umarım beğenirsiniz:)
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum ♡
Yazardan:
Murathan kolundan tuttuğu İnci'ye hafif yaklaşıp kaşlarını çatmış bir şekilde yarasını inceliyordu.
İnci yerinde hafif kıpırdanarak " komutanım " diye mırıldandı bakışlarını askerinin yüzüne çeviren Murathan " neden söylemedin asker!" Diye kısık bir sesle adeta tıslamıştı.
Göreve çıkmadan önce oysa onu uyarmıştı. İnci bakışlarını Yasin'e çevirdi ardından tekrar komutanına bakıp kolunu ondan kurtarmıştı.
"Önemli bir şey değildi " dedi. Ve hiç beklemeden arka tarafta kalan Yasin'e doğru yürüdü yaralı olmayan elini Yasin'in omzuna koyup" mutlusun?" Dedi sorarcasına
Murathan çatık kaşlarıyla adeta ondan kaçarcasına uzaklaşan askerine bakıp tekrar önüne döndü.
Sonuçta bu yaptığı saygısızlığın hesabını karargahta da kese bilirdi.Yasin de hemen İnci'nin dediyi şeye karşı başını olumlu anlamda sallayıp " elbette eve gidiyorum kızım" dedi.
İnci'nin dudaklarının hafif kıvrılmasına şahit olunca kaşlarını çatdı " sorun neki?"
İnci yüzündeki gülümseme eşliğinde " komutanın evi?"
Yasin " siktir ben onu unuttum lan!" Deyince onları dinleyen Turgut " akşama eğlence var" dedi
Aklı İnci'nin kolunda kalan Murathan ise onları dinlemek yerine bakışlarını Ali'ye çevirdi " çaylağın koluna bak" dedi Otoriter bir sesle.
Ali onu başıyla onayladı " Emredersiniz komutanım" dedi ardından çocuklarla birlikte yürüyüp bir yandan da Yasin'e laf atan İnci'ye doğru yaklaştı.
İnci ona hayırdır der gibi baktı ardından" sorun mu var Astsubay?" Dedi
Ali bakışlarını inci'nin koluna çevirip ' komutanım yaranızı sarmamı emr etti komutanım " dedi.
İnci bakışlarını en önde umarsızca yürüyen Murathan'ın olduğu tarafa doğru çevirip " gerek yok Ali iyiyim' dedi.
Ali tam başka bir şey söyleyecekken Yasin" kolun mu yaralı? ' diyerek İnci'ye doğru yaklaşıp kolunu kavradı . Daha yakından baktığı yarayla birlikte tam ağzını açacakken İnci " iyiyim " dedi
Ve ardından muzip bir tınıyla " ama sen çok yakında kötü olacaksın " dedi.
Yasin derince yutkunup bakışlarını Murathan'a çevirdi ardından ne olduysa omuzlarını silkip" amaan komutanım vurduğu yerde gül açar" dedi.
Turgut kısık bir sesle kahkaha atarken Turan Yasin'in ensesine tokat attı " lan göt lalesi zaten adamın vurduğu yerde gül açıyor ya"
Ali'de aynı şekilde mırıltılar çıkardı " mosmor çiçekler hemde'
İnci hafif kıkırdadı bu durum karşısında. Murathan sessizliğini bozdu " sizi duyuyorum Astsubay " dedi.
Yasin yutkundu " komutanım aslında " diyecekti ki Murathan " sus Yasin " dedi . Başı zaten çok ağrıyordu buda yetmezmiş gibi askerlerinden biri hafif bile olsa yaralıydı.
Arka tarafındaki askerleri ise sanki kreşten kaçmış çocuklar gibi sürekli bir birlerine sataşıyordu.
Kısık sesle İnci'ye doğru yaklaşan Yasin " sanırsın kırk yaşı var" dedi Murathan'a ithafen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zamanın Kayıp Emareleri
ChickLit"Turnam gidersen mardin'e Turnam yâre selam söyle Karlı dağların ardından Turnam yâre selam söyle " diye türküyü mırıldandı bitkin sesiyle,alnına silah dayalıyken Murathan. Ve sonrasında bir kurşun sesi duyuldu ardından yere cansız bir beden düşt...