Öncelikle Merhaba .
Savcının ailesin'de tanıdığımız Murathan karakterinin hayatı ile ilgili bir kitap yazma kararı aldım. Bazı okurlarım göre Naz haklıyken bazıları için de vatan sevdası ön plana çıkıyor ve Murathan haklı bulunuyor.
Bence olaya her iki karakterin penceresinden bakmamız lazım. Yıllardır vatan için canını ortaya koyan Murathan'ı zor bir seçim bekliyordu ya aşkı ya vatan.
Ve Murathan aşkını kalbine gömerek vatanını seçti.
Başlama tarihinizi buraya yaza bilirsiniz..Bölüm 1
Etrafta kurşun sesleri yankılanıyordu tim siper almış bir şekilde karşısındaki şerefsizleri birer birer indiriyordu.
Her ne kadar zor bir durumda olsalar da tim her zamanki gibi bir-birilerine takılıyordu.
Bodrum'lu lakaplı Turgut elindeki son şarjör de silahına yerleştirirken çamur olan botlarını izliyordu. Daha bir kaç saat önce uğursuz Yasin havanın güzelliğine ve sıcağa laf ediyordu.
Şu an ise şiddetli bir yağmur ve gecenin karanlığında vatan için mücadele veriyordular.
İçinden de arkadaşı olacak Yasin'e küfürler savuruyordu" pezevenk " dedi sanki içinde daha fazla tutamamış gibi.
Yasin ise hiç istifini bozmadan karşısındaki adamı da indirmişti.
Arka tarafta kalan Turan gülerek" Turgut bey burası Bodrum'a benzemez demiştik biz sana"Yasin de her zamanki gibi söze atladı " dimi dimi komutanım" bir kurşun daha sıkıp cümlesine devam etdi " bende eğitimlerdeyken öyle demiştim" diyerek hafif sağ tarafında kalan kayaya sırtını yasladı son şarjör oda silahına yerleştirdi.
" burası zorlu olur Bodrum bebesi" ded kendi Ankara şivesiyle. Murathan'ın sesiyle birlikte kafasını hafif kuzey tarafta kalan komutanına doğru çevirdi Murathan"mühimmat durumu asker" dedi gür bir sesle.
İlk cevap Sıska lakaplı Ali'den geldi" son şarjör " Ali lakabının aksine oldukça yapılı, bir doksan boylu, esmer bir askerdi.
Ondan sonra Turgut lafa girdi" bende " son kurşunu da sıktıktan sonra" bitdi" dedi.
Hafif geride kalmış Yasin " bende de son şarjör "
Turan onların aksine" devletimin parasıyla alındı o mühimmat bir az idareli olunsanıza lan " dedi.
Murathan burdan onunda mühimmat'ının bitdiğini anladı.
Sıkıntılı bir şekilde silahının dürbünüyle üzerlerine doğru gelen teröristleri izlemeğe başlamıştı.
Buradan nasıl çıkacaktırlar ve en önemlisi buraya asıl gelme sebepleri olan şerefsizi nasıl yakalyacaktılar?
Murathan ani bir emirle"kasaturalarınızı kullanın "dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zamanın Kayıp Emareleri
ChickLit"Turnam gidersen mardin'e Turnam yâre selam söyle Karlı dağların ardından Turnam yâre selam söyle " diye türküyü mırıldandı bitkin sesiyle,alnına silah dayalıyken Murathan. Ve sonrasında bir kurşun sesi duyuldu ardından yere cansız bir beden düşt...