Yazardan:
İnci gözlerini etrafta gezdirirken nihayet beklediği ses doldu kulaklarına.
" git" dedi Sadece.
İnci'nin gözleri bir kez daha canlı bombanın olduğu yere kaydı. Orada gördüğü tanıdık simalarla ve onu teşvik eden teröristle birlikte yoluna devam etti.
Hakan komutan sıkıntılı bir nefes verdi. Bu görev İnci'yi gerçekten her anlamda zorlayacak bir görevdi.
Hem fiziksel hem de psikolojik olarak.
Daha önce MİT tarafından sızdırılan bir bilgiye göre teröristler Keskin kod adlı askerin kimliğini belirleyip peşine düşmüştü.
Ve şuan da iki haftadır İnci'yi ve etrafındakileri koruyan tim çarşının dört bir yanına dağılmıştı.
Teröristleri fark eden tim zaten sivil insanları yavaş yavaş boşaltıyordular alandan.
İnci ise onlara zaman kazandırmaya çalışıyordu. Teröristle birlikte araca binecekken aniden terörist üstünü aramaya başladı.
İnci ona hiç bir zorluk çıkarmadan Sadece bekliyordu. Üstünü arayan terörist önce silahını ardından da kendini savuna bileceği bıçağını almıştı.
İnci tekrar zorluk çıkarmadan araca binmişti. Onlar oradan uzaklasmadan askerler geride kalan teröristlere müdahale etmişti bile.
Keskin nişancı hiç vakit kaybetmeden hemen canlı bombayı etkisiz hale getirdi.
İnci'nin kafasına siyah bir torba geçirilmiş ve çoktan dar sokaklarda izi kaybolmuştu.
Karargaha gelen ihbarla birlikte Murathan ve Pençe timi Çarşıya gitmek için mühimmat odasına geçti.
" aç sana kızım şu telefonu " diyen Yasin'le birlikte Murathan giyinmekte olduğu çelik yelekten kafasını kaldırıp ona döndü.
" yok işte telefonu açamayacak kadar ne meşgul etmiş ola bilir ki bu kızı?" Dedi sinir ve endişe barındıran bir sesle.
Turan elindeki silahını beline yerleştirdi " annesinin numarasını almak hiç mi aklınıza gelmedi?" Dedi.
Ali kaşlarını çatıp " bizim aklımıza gelmedi peki sen?" Dedi.
Gergin olan tim bir birlerine çatıyordu.
Turgut " Esin'le konuştum eve gitmemiş " dedi. Hazır olan tim araçlara yerleşti.
Lakin hepsi tedirgindi.
Araçlar çarşıya gelince hepsi hızla inip Murathan'ın emriyle dört bir yana dağıldı.
Murathan onları yonlendirdikten sonra silahını tutup yürümeğe başladı.
Onlardan önceki tim bütün teröristleri temizlemişti bile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zamanın Kayıp Emareleri
ChickLit"Turnam gidersen mardin'e Turnam yâre selam söyle Karlı dağların ardından Turnam yâre selam söyle " diye türküyü mırıldandı bitkin sesiyle,alnına silah dayalıyken Murathan. Ve sonrasında bir kurşun sesi duyuldu ardından yere cansız bir beden düşt...