Bölüm 40

391 42 2
                                    

İyi okumalar)

Umarım beğenirsiniz)

Yazardan:

Murathan gördüğü yüz karşısında adeta şok olmuştu.

Titremeye başlayan elleri ile karşısındaki bedene dokundu. Başı önüne düşmüş saçları yüzüne dökülmüştü.

Yutkundu. Uzun zamandır görmeyi hasret olduğu kadın gözlerini ondan esirgiyordu.

Bakışlarını bir az aşağı indirince oluk oluk akan kanlar sarsılmasına sebep oldu.

Nefesi kesilmişti adeta. Hızla zayıflamış bedeni kollarının arasına aldı ve ordan koşarak çıktı.

Merdivenleri aynı hızla inerek evden çıkınca onu Turan fark etti.

Gözlerini Murathan'ın kollarının arasında ölü gibi yatan kolları öylece havada kalan kadına çevirdi.

Gidişi gibi dönüşü de can yakan cinsten olmuştu. Turan gözlerini kapattı bu olmamalıydı.

Olmuş olamazdı değil mi?

Pençe timinin göz bebeği olan bu kadın öylece gidemezdi.

Ölmüş olamazdı....

Turan hızla onlara yaklaştı ve elini kanla kaplanan yüzüne doğru uzattı.

Murathan dizlerinin üstüne düştü. Kollarını daha çok sıktı" gitme" dedi kısık bir sesle.

Elleri titriyor nefesi kesiliyordu.

Bütün Tim oraya toplandı. Sedat tanımadığı kadına öylece bakarken Pençe timi adeta yıkılmıştı.

Yasin " n-nasıl?" Dedi titreyen sesiyle.

Kimseden ses çıkmazken Ali ilk yardım için hemen Murathan'ın yanına geçti.

Murathan kafasını kaldırıp bakışlarını askerlerinin üzerinde gezdirip " ambulans çağırın helikopter isteyin" dedi.

Ellerindeki beden her saniye ölüme yaklaşırken Ali" nabzı düşüyor" dedi.

Murathan aniden"bir şey yapın lan o ölüyor " diye bağırdı.

Daha çok sardı kollarını güçsüz bedene.

Ali yaraya pansuman yaparken Yasin karargaha ulaşmaya çalışıyordu

" ölüyor " diye bir fısıltı çıktı nihayet kendine gelen Turgut'un ağzından .

" Hayır " dedi hiddetle Murathan. "O gitmez bırakmaz bizi" dedi.

Sedat yakalanan teröristi bağlayarak dizlerinin üstüne düşürmüş öylece kahr olan timi izliyordu.

Terörist pis bir kahkaha atıp" hepiniz böyle geberip gideceksiniz " dedi.

Turan hiddetle teröristin yakasından tutup sarsdı" kes sesini lan orospu çoçuğu"

Yumruğunu teröristin yüzüne indirip" ona bir şey olursa sikerim seni" dedi.

Ali aniden Murathan'ın ellerinden cansız gibi yatan bedeni alıp yere yatırdı ve kalp masajına başladı.

İzin vermeyecekti. Bu kadar uzun süredir her yerde aradıklarını kadının,böyle genç bir yasta iken, anne babası yolunu gözlerken, ölmesine izin vermeyecekti.

Murathan şoka girmişti Turan ise olduğu yerde donmuştu. Onlara kıyasla daha iyi durumda olan Yasin ve Turgut karargaha ulaşıp helikopter istemişti.

Zamanın Kayıp Emareleri Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin