İnci'den
Duyduğum silah sesiyle birlikte peşimden gelen çocuklar doğru döndüğümde" sakin olun ve sakın ses yapmayın çıkacağız buradan "
Tedirginlikle bana baksalar da başka çareleri olmadığı için kabul etmiştiler mecburen.
Silahımı sıkı sıkı kavrayıp etrafıma dikkat kesildim. Bu gece buradan hepimiz tek parça halinde çıkacaktık.
Hiç beklemeden geldiğim yöne doğru yürümeğe devam ettim. Karşıma çıkan teröristleri ıskalamadan indiriyordum.
Nihayet çadırların bittiği alana gelince hızla çocukları teker-teker güvenli alana doğru ilerlettim.
Dağın eteğine varınca bazı çocuklar kendileri tırmanarak çıkarken bazıları da çıkamayan arkadaşlarına yardım ediyordu.
Şuan arka tarafımda kalan kamp alanı tam bir mahşer yerine dönmüştü ama yinede oraya gitmek yerine çocukları çıkarmam gerekiyordu
Sabahtan beri sessiz olacağız diye kullanmadığımız kulaklıktan ses duyuldu Nihayet. Turan'a ait olan ses tedirgin bir şekilde " Murathan komutandan haber varmı?"
Kaşlarımı çatdım. Acaba bir şey mi olmuştu?
Kalbim sıkışıyordu nedenini bilmesem de içimde büyük bir meraka sebep olmuştu Duyduklarım.
Taki o ses duyulana kadar " az önce Sadullah kaçarken yakaladım " dedi Yasin. Kısa süre sessiz kaldı ardından bir silah sesi daha duyuldu.
" hay sikeyim böyle işi üstüm kan içinde kaldı " dedi Turgut abi. Yasin de tıpkı onun gibi sitemle" aşk olsun ya " dedi.
Ardından " önüne geleni indir sonra da üstüm kan oldu de" diye Ali olaya karışınca kafa karışıklığı ile birlikte " Murathan komutan?" Dedim sorarcasına.
" söyle asker " diyen kalın sesle birlikte içimdeki kasvet dağılmıştı adeta
Yazardan:
Murathan ona silah doğrultan Polatın kolunu tutar tutmaz havaya kaldırmıştı. Silahtan çıkan mermiyle birlikte kaşlarını çatıp hemen Polatı ters çevirdi.
Daha Polat hamle yapamadan silah yardımıyla ensesinde bir darbe indirdi.
Polat bayılmasa da sersemlemiş Murathan da fırsatı elden bırakmayıp ikinci bir darbe daha indirdi.
Bu esnada kapıdan çıkan Sadullah ile birlikte içeri Yasin girmiş ensesinden tuttuğu adamı yere doğru fırlatmıştı.
Elinde tuttuğu silahı komutanına doğru kaldırıp " serbest galiba " dedi. Murathan yerdeki Polatı kelepçelerken başını yandan Yasin'e çevirdi " sence?"
Yasin hemen toparlanıp çadırdan çıkmış ve heyecanla şerefsiz avına başlamıştı kendi deyimiyle
O esnada kulaklıktan Turan'ın sesini duyuyordu. Ona cevap vermeye başlamıştı ki karşısına aniden çıkan teröristle birlikte konuşmada olan odağı dağılmıştı
Tam o esnada Turgut'tan gelen homurdanmayla ona cevap vermiş ve Murathan konusuda arada kaynamıştı.
Yalnız cevap alamayan İnci " Murathan komutan " deyince sabahtan beridir sesi soluğu çıkmayan komutan da Nihayet suskunluğunu bozdu " söyle asker '
İnci ise o esnada bir taraftan da çocukları güvenli alana alma derdindeydi.
Kolunu tuttuğu ve kendisiyle birlikte yukarı doğru taşıdığı çocuğu kayanın arkasında güvenli bir yere yerleştirdi ' iyi misiniz diye merak ettim " dedi kısık bir sesle
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zamanın Kayıp Emareleri
Chick-Lit"Turnam gidersen mardin'e Turnam yâre selam söyle Karlı dağların ardından Turnam yâre selam söyle " diye türküyü mırıldandı bitkin sesiyle,alnına silah dayalıyken Murathan. Ve sonrasında bir kurşun sesi duyuldu ardından yere cansız bir beden düşt...