Bölüm 36

404 32 2
                                    


Merhaba arkadaşlar)

Yeni bölüme buyrun.

Umarım beğenirsiniz.

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.

İyi okumalar ♡

( Kitap tanıtım videosu)

Yazardan:

Murathan bir ellerini tutan ellere birde İnci'nin gözlerine baktı.

Yutkunup bakışlarını başka bir tarafa çevirdi.

" ya geçmişimi unutacak kadar cesur değilsem?"

İnci bir elini Murathan'ın ellerinden çekip çenesine yerleştirdi.

" gereken cesareti ben sana vereceğim " dedi hafif bir gülümseme eşliğinde.

Murathan bir kez daha yutkundu " tamam" dedi kısık olan sesi ile.

İkisi birlikte tekrar Banka oturunca Murathan kafasını arkaya attı

" Ben eskiden Mardin'de görev yapıyordum" dedi.

Gözlerinde belli olan bir özlem saklıydı.

İnci sessizce onu dinliyordu " bir arkadaşım vardı " kısa bir es verip geçmişe daldı.

" çocukluk arkadaşım Murat"

İnci gözlerini ondan alıp tıpkı onun gibi gökyüzüne çevirdi.

" bir kardeşi vardı adı dilime sevdası gönlüme yasak şimdilerde.Çok sevdim."

Boğazına oturan yumruya rağmen devam etti.

" Her sey çok güzel ilerliyordu. Sevgili olduk"

İnci'ye kısa bir bakış atıp tekrar önüne döndü. Onu seven bir kadına başka bir kadından bahs edecek kadar mı alçalmıştı o?

Hayır bu saçmalığa daha fazla devam etmeyecekti.

Oturduğu yerden kalkıp " hayır sana bunu yapmayacağım " dedi.

İnci ise hafif gülümseyerek ayağa kalktı " kalbinde başkası olan bir adama yapışacak kadar gurursuz değilim " dedi.

Kaşlarını çatan Murathan " kalbimde yer almayan biri için bana gerçekten aşık birini paramparça edecek kadar şerefsiz değilim " dedi.

İnci bakışlarını Murathan'a dikip Kaşlarını çattı" daha dün sen olur ben olur ama biz olamayız demedin mi sen?" Dedi

Murathan başını olumlu anlamda sallayıp " seni yara bandı yapmam" dedi.

İnci kaşlarını havalandırıp " yara bandı olacak bir kadın degilim" dedi.

Bir adım atarak Murathan'ın dibine kadar girdi" ama yaralarını sararım " dedi kısık bir sesle.

Yüzünde minik bir tebessüm vardı.

" emin ol her yaranı saracak kadar severim seni" dedi.

Murathan bakışlarını İnci'nin gözlerinin içine dikti. Sanki duygularını okuyacak gibi.

İnci tekrar Murathan'ın elini tutup onu yanına oturttu.

" geçmişini hatırlaman sadece seni oraya haps eder. Bu yüzden ondan kurtulmalıyız "

Zamanın Kayıp Emareleri Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin