Merhaba arkadaşlar.
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum. Lütfen satır arası yorum yaparak fikirlerinizi belirterek okuyun. Böylece bende gelecek bölümler zamanı önerilerinizi dikkate ala bileyim.İyi okumalar ♡
Yazardan:
Helikopter köy alanına yaklaşınca pilot kulaklık yardımıyla " komutanım daha fazla yaklaşamam üç kilometre kadar bir mesafe yürümeniz gerekecek" dedi.
Murathan oturduğu yerde dikleşip " anladım aslanım " ardından Helikopter yere doğru yavaş bir şekilde yaklaşmaya başladı.
Murathan " tim hazır ol" dedi Otoriter bir sesle. Helikopter yere doğru yakınlaştıkca pervanelerinin etrafta yaydığı rüzgar kurak arazideki tozu göğe savurup etrafta geniş bir toz bulutu oluşmasına sebeb olmuştu.
Tim maskelerini yüzlerine doğru indirip ardından kasklarını da takarak silahlarını kendinden emin bir şekilde ellerine alıp göğüslerine doğru yaslamış helikopterin inmesini bekliyordu.
Helikopter yere iner inmez yine ilk Murathan inip etrafı kontrol etti.Tozlar nedeniyle kamufule olmuştu yine.Ardından diğer askerler inmiş bölgeye tarayarak güvenli olup olmadığını kontrol etmişti.
Helikopter onların inmesiyle birlikte hiç vakit kaybetmeden hemen havalanmış ve orayı terk etmişti.
Murathan silahının dürbünündeki bakışlarını hiç ayırmadan" Harita" dedi soğuk ve ifadesiz bir tınıyla.
Turgut hemen silahını omzuna yerleştirdi ve Haritayı yere serip oldukları konumu ve gitmeleri gereken konumu gösterdi.
Murathan bakışlarını haritaya doğru çevirince diğer dört asker de onları koruyordu.
Her zaman birilerine sataşan Yasin bile ciddiyetle silahını tutuyor bakışlarını etrafta gezdirip oluşa bilecek en küçük tehtide karşı tetikte bekliyordu.
İnci dürbün yardımıyla karşı dağı izleyip dikkatle oradaki her bir ayrıntıyı gözden kaçırmadan inceliyordu.
Turan ise soğukkanlılıkla tim arkadaşlarının arka tarafındaki bir yerde onlardan gelecek her bir sese kulak kesildi.
Ali bir kaç metre kuzey tarafta kalmıştı. Murathan bakışlarını haritadan çekip bir az önce omzuna astığı silahını eline alarak gidecekleri yöne doğru çevirdi bakışlarını " iki yol var" dedi.
Sesi her görevde olduğu gibi üstündeki sorumluluk nedeniyle soğuk çıkmıştı. " bir yolda mesafe daha uzun gitmemiz daha çok zaman alacak lakin yol güvenli "
Bakışlarını askerlerine çevirip "diğer yol daha kısa sürecek lakin mayınlı bölgeden geçmemiz gerekecek "
Aslında emir vererek onları istediği yoldan gitmelerini sağlaya bilirdi ki öyle de yapacaktı. Sadece yinede askerlerine onları bekleyen tehlikeleri anlatmak istiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zamanın Kayıp Emareleri
Genç Kız Edebiyatı"Turnam gidersen mardin'e Turnam yâre selam söyle Karlı dağların ardından Turnam yâre selam söyle " diye türküyü mırıldandı bitkin sesiyle,alnına silah dayalıyken Murathan. Ve sonrasında bir kurşun sesi duyuldu ardından yere cansız bir beden düşt...