Bölüm 27

494 29 0
                                    

Merhaba arkadaşlar 

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Merhaba arkadaşlar 

Yeni bir bölüm daha;)

Umarım beğenirsiniz ♡

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum :)

Iyi okumalar.....

İnci'den:

Duyduğum sesle birlikte geriye dönüp baktığımda orta yaşlı güzel bir kadınla karşılaştım.

Hafif aklar düşmüş saçları omuz hizasındaydı. Yaşlı kadın doğrudan Murathan komutana bakıyor özlemle baştan sona onu inceliyordu.

Murathan komutan da onu gördüğünde şaşırmıştı. Arkamdan çıktığı basamağı inip yaşlı kadına doğru yürüdü 

Kadın kollarını ona sarmış , kısa olan boyundan dolayı Murathan komutan da ona sarılmak için eğilmek zorunda kalmıştı

Bir kaç dakika sonra hasret gidermiş olacaklar ki yaşlı kadın biraz geri çekilip bakışlarını bana çevirdi.

Beni baştan aşağı dikkatle süzdü ardından bakışlarını benden çekmeden " kim bu hanım kızımız oğlum?"

Murathan komutan da bakışlarını bana çevirip " time yeni geldi anne" dedi ardından elini annesinin beline atıp " Annem Dilek " dedi.

Annesi merakla beni sürerken " buda İnci time yeni katılan asker" dedi normal bir şeymiş gibi.

" ne kadar güzel, memnun oldum kızım" dedi ardından Murathan komutanın kollarını itip bana doğru yaklaşıp elini belime atıp beni üst kata doğru sürükledi.

" rutben ne kızım " dedi ilgili bir sesle. Yüzümde oluşan minik tebessümü saklayamadan" Teğmenim efendim "

Kaşlarını çatıp bana baktı, ardından bir kaç adım geriledi " ne efendimi" dedi sanki iğrenç bir şey söylemişim gibi yüzünü buruşturup " teyze de bakayım " dedi.

İnsanlarla mesafeli olmak pek sevdiğim bir durum olmadığı için " peki Dilek teyze" dedim.

Memnun bir gülümseme eşliğinde bana yaklaşıp tekrar bir kolunu belime attı.

Arkamızda kalan Murathan komutan homurdanarak" daha tanışalı bir kaç dakika oldu anne ' dedi Dilek teyze ona doğru dönüp" ne oldu oğlum neden soyleniyorsun?"

Murathan komutan " kız rahatsız ola bilir diye dedim" diyerek bana bakmaya başladı.

Kaşlarım hafif çatılmıştı " ben halimden memnunum, ayrıca rahatsız olsam hiç çekinmeden söyleye bilirim" dedim ona ters ters bakıp.

Dilek teyze memnun bir gülümseme eşliğinde " aferin sana güzel ge- " kısa bir süre sanki aklında bir şey tartıyor gibi bize bakarak " kızım" dedi.

Zamanın Kayıp Emareleri Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin