Bölüm 43

416 41 8
                                    

İyi okumalar)

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.

Umarım beğenirsiniz ♡

Umarım beğenirsiniz ♡

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yazardan:

Makinelerin yankılanan uğursuz sesiyle birlikte doktorlar kapıdaki timi aşarak İnci'nin başına toplanmıştı.

Gözleri kapalı olan İnci hayat mücadelesini henüz kaybetmemişti. Olduğu arafta öylece bekliyordu.

~~~~~~~

İnci bakışlarını olduğu yerde gezdirip " burası neresi?" Dedi ona uzatılan ele bakarak.

Murathan hiç bir şey demeden sadece elini tutması için İnci'ye doğru bir kez daha uzatmıştı.

İnci tedirginlikle ona bakıyordu " neler oluyor?" Dedi yutkunup

Murathan gözlerini onun gözlerine dikip elini tutması için bir hamle yapmıştı.

İnci bir adım geriledi kaşlarını çatıp arkasına döndü" o kapıda beni çeken bir şeyler var " dedi.

Murathan ondan uzaklaşan İnci'ye doğru bir adım atıp elini tutmak için bir hamle yaptı lakin zaman sanki akışını değişmiş gibi hızlanmıştı.

İnci gözlerini kırpıştırdı bakışlarını Murathan'a çevirip eliyle kapıyı işaret etti " gitmem lazım galiba" dedi kaygılı bir şekilde.

Murathan kafasını Olumsuz anlamda sallayıp gözlerini kırpıştırdı.

" ama sanki " Dedi bir şeyler anlamaya çalışarak" orda beni bekliyor " dedi babasını kast ederek.

Murathan başını bir kez daha Olumsuz anlamda sallayıp arka tarafta kalan aile üyelerini gösterdi.

İnci mutlu bir şekilde birlikte vakit geçirmekte olan ailesine bakarak kaşlarını çattı " o adam " dedi mırıldanarak.

Ardından gözleri etrafta gezerken " babam" diye fısıldadı.

Murathan kafasını olumlu anlamda sallayıp elini uzattı bir kez daha ve kafasıyla ailesinin olduğu yeri gösterdi.

İnci bakışlarını her iki tarafta gezdirip elini Murathan'ın avucuna bıraktı.

Murathan memnun bir gülümseme eşliğinde o eli sıkı sıkı tutup kendine doğru çekti.

İnci gözlerini Murathan ve ailesi arasında gezdirirken Murathan onunla birlikte diğer tarafa doğru yürümeğe başladı.

~~~~~~~

Murathan'la konuşmakta olan doktor odaya giren Hemşire ile birlikte hemen bakışlarını ona çevirip " sorun mu var?" Dedi.

Hemşire telaşlı bakışlarının ardından " yoğun bakımda olan hasta" dedi.

Zamanın Kayıp Emareleri Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin