Merhaba canlarım. Oy ve yorumlarınızı bekliyorum. Aynı zamanda bu gün karakter tanıtımı da yapacağımı haber vermek istedim.
İyi okumalar.
Murathan'dan
Esir alınmamızın üzerinden bir ay geçmişti ve iki hafta hastanede kaldıktan sonra Turan ve bana bir hafta evde dinlenme izni verildi.
Diğerlerinin durumu bizden daha iyi olduğu için bizden önce göreve döndüler ama Turan ve ben son bir haftadır karargâha gelebiliyorduk.
Ben derin düşüncelere dalmışken tim ve ben dinlenme odasındaydık. Henüz aktif görev emri yoktu.
Turan, "lan iki dakika adam gibi dur" diyerek Yasin'in ensesine tokat attı.
"Ama Turan sen beni hiç sevmiyorsun" diye duygulanan Yasin, tatlı olduğunu düşündüğü bir yüz ifadesiyle Turan'a baktı Turan ise" Allahın adını verdim al bunu başımdan" dedi bana bakarak.
Ben de" Yasin kalk aslanım bak Turgut seni bekliyor "dedim. Cümlemi bitiremeden Yasin, sevgilisine trip atan liseli ergen kızlar gibi "Aa, sana mı kaldım ben sanki?" dedi ve Ali'nin yanına giderek koluna sarıldı ve "Kaslı, kara kaşlı ' kara gözlü yakışıklı Alim var" dedi.
Kolunu ondan kurtarmaya çalışan Ali, sanki bu durum aralarındaki tek engelmiş gibi, "Ben nişanlıyım yavrum, bizden olmaz" dedi.
Yasin yüzünü buruşturup " sen de Turgut gibi el kızına aşık oldun ama ben seni daha mutlu ede bilirdim"dedi ima ile.
Sonra bakışlarını bana çevirdi ve " peki siz ne dersiniz komutanım" Kanepede yanıma yaklaştı ve "Sonuçta ikimiz de bekarız" dedi.
Kız arkadaşını haftada bir değiştirmeseydi eşcinsel olduğunu düşünürdüm ama aynı zamanda piçin benimle dalga geçtiğinin de farkındayım.
"Üzgünüm Yasin, tipim değilsin" dedim ve elimi yüzüne koyup onu ittim.
Yasin geri çekilip sırtını koltuğa yasladıktan sonra "Bir ordu dolusu askerin arasındayım elbet beni seven biri çıkar " diyerek kollarını göğsünde kavuşturdu.
Tam rahatlayacağız derken birdenbire "Turan sen beni gerçekten sevmiyor musun?" Diye bir soru sordu ciddiyetle.
Turan koltuğun sırt kısmına yasladığı başını kaldırdı ve Yasin'i tepeden tırnağa dikkatle inceledi: "Ciddi misin?" Tek kaşını kaldırarak söyledi.
Yasin olumlu anlamda başını salladı. Turan derin bir nefes verdi:"seviyorum Yasin" dedi yorgun bir şekilde. Yasin başını salladıktan sonra sıradaki hedefi Ali oldu" peki ya sen lan"Sesi sertti.
Ali bizi dinlemek yerine Aysel'e mesaj atıyordu, muhtemelen o da Yasin'i duymadığı için cevap vermedi.
Yasin sinirlenip arkasındaki yastığı Ali'ye fırlatırken, telefona odaklanan Ali yastığı fark etmeyince yastık telefona çarptı ve telefon koltukta uyuyan Turgut'un başına düştü.
O anda sessizlik çöktü, keyifle kanepeye yaslandım ve Turgut'un ne yapacağını izlemeye başladım.
Telefonu yüzüne çarpan Turgut öfkeyle uyandı ve ardından gözlerini Ali ve Yasin'e çevirdi.
"Siz Yaptınız değil mi lan? Şimdi Genelkurmay Başkanı bile gelse sizi benden kurtaramaz oğlum?"
Turgut hareket edemeden ikisi de koltukların üzerinden atlayıp kapıya doğru koşmaya başladılar.
Kısa bir süre şoka giren Turgut, "kaçmayın lan" diyerek onları takip etti.
Ali kapıyı açar açmaz karşısında gördüğü Albayın postası ile durdu. Çünkü genel olarak görev emrini haber vermek yada önemli bir konu olduğu zaman geliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zamanın Kayıp Emareleri
ChickLit"Turnam gidersen mardin'e Turnam yâre selam söyle Karlı dağların ardından Turnam yâre selam söyle " diye türküyü mırıldandı bitkin sesiyle,alnına silah dayalıyken Murathan. Ve sonrasında bir kurşun sesi duyuldu ardından yere cansız bir beden düşt...