Herkese Merhaba arkadaşlar:)
İyi okumalar ♡♥︎
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum;)
İnci'den:
Bakışlarımı teker-teker herkesin yüzünde gezdirip en sonda onların baktığı noktaya çevirmiştim ki gördüğüm şeyle birlikte ayaklarım yere çakılmış dilim lal olmuştu adeta.
Soğuk ve kuru toprağın üstünde küçücük bir beden vardı. Yüzü gözü kandan seçilmeyen.
Boğazıma bir yumru oturdu gözlerim buğulandı. Nefes almak istedim ama ciğerlerime sanki bir hançer saplanmıştı.
Adımlarım kalabalığı delip geçerken bile bunu fark etmemiştim. Sanki, sanki şey gibi ruhum ona çekiliyormuş gibi.
Küçücük bedene yaklaşınca dizlerimin bağı çözülmüş gibi dizlerimin üstüne düştüm
Elim kanlı yüzüne uzandı " Agir" diye bir fısıltı kaçtı dudaklarımın arasından.
Sol gözümden bir damla yaş aktı önce yanaklarımı ıslattı ardından onun yüzünde düştü.
" bak geldim ben" diye üzerine doğru eğildim bir elim kan ve toprak bulaşmış saçlarını okşarken " hem sözümde de durdum' boğazımda sanki bir el varda sürekli sıkıyor gibi bir his vardı.
Tamamen ona doğru yaklaştım kulağına eğilip fısıldayarak konuştum" ağabeyini de getirdim"
Gözümden bir damla yaş daha aktı "neden sen sözünden döndün?" Diye cevap veremeyeceğini bildiğim halde yinede sordum.
" hani beni burada bekleyecektin?"
Arka taraftan Murathan komutanın sesini duyuyordum ona ne olduğunu soruyordu" gece ağabeyini bulmak için uzaklaşmış" dedi yaşlı bir adam.
Ellerimin biri hâla saçındayken diğer elim elini buldu " niye yaptın bunu?" Dedim.
Adam devam ediyorken Murathan komutan onu sükunetle dinliyordu. " ninesi fark etmeyince mayınlı bölgeden geçmiş ' Yasin'in küfür ettiğini duydum.
" peşinden gelen köpeği ile birlikte giderken köpek kaçmış mi ne olmuş işte o zaman mayına basmış "
Ağlamak isterken ağlayamamak ne kadar da güçmüş. Burada ağlayamazdım ki. Ben en önemlisi bir askerim ve ağlayıp da kimseye bunu gösteremezdim.
Dudaklarımı alnına bastırıp yavaşca ayağa kalktım bakışlarımı ondan alamıyordum.
Omzumda hiss etdiğim elle birlikte bakışlarımı elin sahibine çevirdim bana bakan Turan " sakin ol" dedi tok bir sesle.
Derince yutkunup bakışlarımı kaçırmıştım. Nasıl sakin ola bilirdim ki iki gün önce bırakıp gittiğim, sözler verdiğim küçücük bir can gitmişti.
Babam gibi oda gitmişti. Bakışlarımı ayaklarıma çevirdim. Benimle birlikte Agir'in ağabey ve ninesi de kahr olmuştu
Bir kaç kez Öksürerek oradan uzaklaştım kayalık alana doğru yürüyüp büyük bir kayanın üzerine oturarak dizlerimi kendime doğru çekip çenemi d dizlerimin üstüne yaslayıp bakışlarımı boşluğa diktim.
Bir kaç dakika sonra üzerime düşen gölgeyle birlikte bakışlarımı gölgenin sahibine çevirdim.
Yanıma gelen Murathan' komutan da benim gibi kayanın üstüne oturup sağ dizini kırarak kendine doğru çekti. Sol dizini de uzatarak sağ kolunu sağ dizinin üstüne koydu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zamanın Kayıp Emareleri
ChickLit"Turnam gidersen mardin'e Turnam yâre selam söyle Karlı dağların ardından Turnam yâre selam söyle " diye türküyü mırıldandı bitkin sesiyle,alnına silah dayalıyken Murathan. Ve sonrasında bir kurşun sesi duyuldu ardından yere cansız bir beden düşt...